- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 163
- Konu Yazar
- #1
İzmir aliağa da motosiklet kazası saat 15:00 sıralarında yolda bir kalabalık gördüm ve iki kişi yerde yatıyordu araç kendi şeridinde motosiklet araca önden çarpmış.biri ağır yaralıydı kolu kırılmış ve aşırı kan kaybediyordu, ambulansı aramışlar 15 dk olmuş gelmemiş tekrar aradılar ve doktorun iznini beklediklerini söylediler yani doktor izin vermezse ambulans gelmeyecek galiba,:silent:


mondial;




mondial;
