Aliağa' da motosiklet kazası :(

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
163
İzmir aliağa da motosiklet kazası saat 15:00 sıralarında yolda bir kalabalık gördüm ve iki kişi yerde yatıyordu araç kendi şeridinde motosiklet araca önden çarpmış.biri ağır yaralıydı kolu kırılmış ve aşırı kan kaybediyordu, ambulansı aramışlar 15 dk olmuş gelmemiş tekrar aradılar ve doktorun iznini beklediklerini söylediler yani doktor izin vermezse ambulans gelmeyecek galiba,:silent:




mondial;
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Umarım ölümle bitmez.Acil şifalar. Hasara bakılırsa çok fena.Korumada yok maalesef. :pale:
 
Katılım
16 Eyl 2004
Mesajlar
109
arkadasa cok gecmis olsun umarim atlatir durumu...

Simdi gelde sinirlenme DOKTOR IZNI bekliyormus ne demek ? adam orda Allah korusun olecek nerdeyse bizim ambulanslar hala doktor efendinin iznini bekliyor...

Aman arkadaslar cok dikkatli olalim Allah korusun olasi bir kazada ambulanslarimizi goruyorsunuz izin almadan gelemiyorlar
napsinlar onlarda doktorun artik o zamanki ruh haline bagli izin alabilirlerse gelirler... :pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst