aldıkk efsane kasa r1

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
harbiden budurrrrr:p
ii makinadır, tekerde 3 e çakar, direksiyon amortisörün yoksa almanı tavsiye ederim..
Allah iyi günlerde binmeyi nasib etsin:rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim :) hakikaten güzel görünüyo darısı olmıyanların başına :bounce:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun arkadaşım...:rendeer:
2004 model bu evet.....

Tekerin düz bassın...İyi bir seçim yapmışsın paşam...:wiinkk:
 
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
61
herkese çook teşekür edrim inşallah daha iyisini allah sizlere nasip eder herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
işte ruyalarımın makinesi.. gerçekten efsane .. hayırlı olsun .. güle güle kazasız belasız kullan tekrar hayırlı olsun
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Güle güle kullanın, hayırlı uğurlu olsun. :rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
off kazasız belasız surusler dılerım arkadasım aman dıyım fazla kapılma bunun hızına affetmez valla:) hayırlı olsun
 
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
61
:cat:
işte ruyalarımın makinesi.. gerçekten efsane .. hayırlı olsun .. güle güle kazasız belasız kullan tekrar hayırlı olsun

bnde sizdeki cj5 e hasta oldum . 2 tane custom delüx chevrolet pickup ım var cj bambaşa almayı düşünüyorum temiz bi tane denk gelse :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst