aldıkk efsane kasa r1

Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
61
efsane kasa efsane kasa diye diye aldım sonunda 2004 model 20 000 km orjnal çok temiz full artı full dolu makina gerçekten beklediğimden de temiz
 
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
61
teşekürlerr saolasınn gerçektenn nasıl resim koyuluyo yardımcı olursan çokk sevinirim
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
efsane kasa efsane kasa diye diye aldım sonunda 2004 model 20 000 km orjnal çok temiz full artı full dolu makina gerçekten beklediğimden de temiz

yamaha fz600 ,suzuki dr350,yamaha ybr125 hepsini sattım( 2004 mdl r1 aldım )

hehe.ne güzel hayallerine kavuşabilen bi abimiz daha:)Hayırlı olsun abi granajın asfalt görmesin inş.:rendeer:

abi resim koyma işini buradan halledebilirsin:wiinkk: http://imageshack.us/
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hayırlı uğurlu olsun güle güle kazasız belasız kullanırsın inşallahda biz resim olmadan inanmayız :p bana yollarsan ben koyarım :wiinkk:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
http://imageshack.us/ abı bu sıteye gır ordan gozata tıkla hangı resmı koymak ıstıyorsan tıkla ve aç de sonra host it tıkla ve ıkıncı bır sayfa cıkcak en alta ın ve orda 5 tane dıkdortgen seklınde bı kutuların ıcınde yazılar olcak sen o dıkdortgen seklındekı yazıların en ustundekını kopyalııyıp yapıstır yap ve buraya koy
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı ,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler...:rendeer:
Darısı başımıza inşallah... :) Resimleri görelim...
 
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
61
koymaya çalışıyorum şuan koycamm inşallah sabaha:mrgreen:


[/
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
61
2003 lerde alt sakallsiyah beyaz olmuo bu kasa çok az üretildi ondan sonra eksozlar alttan çıkan modele geçtiiii
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst