Alarm Almak İsteseniz ?

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
alarmi bugun motor uzerinde denedim arkadaslar. sorunsuz calisiyor hakikatten cok iyi oldu. alarm eger devreye girmisse calistirmaya izin vermiyor, kontagi cevirdigim an atesleme dugmesine bassamda bosa basiyorum mars bile basmiyor. yalniz bu fonksiyon icin sigorta kutusunun altindaki bir kabloda kesme bicme islemleri yapiliyor. immobilizer ozelligini istemez iseniz baglanti cok daha basit bir sekilde halledilebiliyor.

o özellik olmazsa olmaz bir özellik zaten bizde o özellik için alarmı ebaydan almışdık.. tr de satılanlar cıyak cıyak ötmekden başka bir işe yaramıyor.. o code olayı hırsızın ciddi vakdini oyalar elle götürmeye kalksa vurdursada çalışmıycağı için illaki motoru bir köşeye atıp gitmesi gerekicekdir..
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
o özellik olmazsa olmaz bir özellik zaten bizde o özellik için alarmı ebaydan almışdık.. tr de satılanlar cıyak cıyak ötmekden başka bir işe yaramıyor.. o code olayı hırsızın ciddi vakdini oyalar elle götürmeye kalksa vurdursada çalışmıycağı için illaki motoru bir köşeye atıp gitmesi gerekicekdir..
aynen katiliyorum, elle goturme olayida cok saglam hem on hem arkaya takilacak birer alarmli yada alarmsiz disk kilidi ile cozulebilir. on tarafa xena xx10 aldim arkayada abus granit 68 victory x-plus almayi dusunuyorum. heryerde fiyati 230 - 240 lira civarindayken bir yerde 170 e buldum acikcasi almayi dusunuyorum. abus un Recommended for securing valuable motorbikes diye adlandirdigi yani degerli motosikletlerin guvenlik altina alinmasinda tavsiye edilir diye adlandirdigi 3 disk kilidinden biridir. halbuki urun yelpazeleri cok genis fakat bu ibare sadece 3 tane urununde gecmektedir.
urunde su:

Image.ashx
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
istanbul da motocad var . yılmaz aydemir , gps ile takip sitemi takıyorlar motora aylık bi ücreti var abonelik gibi cihaz parası ödemiyorsunuz. aylık 30 tl günde 1 lira gibi bişeydi.
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
49
Forumda birinin yazısını okumuştum,yanlışım varsa düzeltin;Arsız hırsız AVM nin otoparkından Suziki/hayabusa'nın direksiyon kilidini tekmeleyerek kırıyor ve motorun alarmı ötmesine rağmen eliyle ittirerek çıkartıyor,görenler müdahale etmiyor bile.Yani alarm tek başına fazla çözüm sağlamaz.35 TL'ye de alarm var çok masrafa gerek yok.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
Forumda birinin yazısını okumuştum,yanlışım varsa düzeltin;Arsız hırsız AVM nin otoparkından Suziki/hayabusa'nın direksiyon kilidini tekmeleyerek kırıyor ve motorun alarmı ötmesine rağmen eliyle ittirerek çıkartıyor,görenler müdahale etmiyor bile.Yani alarm tek başına fazla çözüm sağlamaz.35 TL'ye de alarm var çok masrafa gerek yok.

evet katiliyorum, o durumda hem arkada hem onde saglam birer disk kilidi olsa o motoru iterek goturemezlerdi. 35-40 tl lik copluklerden bahs etmiyorum. Abus veya xena gibi kaliteli bir markanin ust modellerinden birisi olmasi sart. Xena XX10 u getirttim aktif olarak kullaniyorum ama su yukarida bahs ettigim abus u satin almak kismet olmadi henuz ama aklimin bir kosesinde devamli duruyor, onuda arka disk frenine takmayi planliyorum..

bendeki xena xx10

0000-Xena-XX-10-Disc-Lock-with-Alarm.jpg
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
49
evet katiliyorum, o durumda hem arkada hem onde saglam birer disk kilidi olsa o motoru iterek goturemezlerdi. 35-40 tl lik copluklerden bahs etmiyorum. Abus veya xena gibi kaliteli bir markanin ust modellerinden birisi olmasi sart. Xena XX10 u getirttim aktif olarak kullaniyorum ama su yukarida bahs ettigim abus u satin almak kismet olmadi henuz ama aklimin bir kosesinde devamli duruyor, onuda arka disk frenine takmayi planliyorum..

bendeki xena xx10

http://images.motorcycle-superstore.com/ProductImages/OG/0000-Xena-XX-10-Disc-Lock-with-Alarm.jpg

birde bu disk kilitlerin alarmlı olanları var sizi elinizdekinde mevcut mu?Gerci çıkardığı ses ne kadar caydırıcı olur orası tartışılır bi konu.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
birde bu disk kilitlerin alarmlı olanları var sizi elinizdekinde mevcut mu?Gerci çıkardığı ses ne kadar caydırıcı olur orası tartışılır bi konu.
bu xx10 kendinden alarmli evet, cikardigi ses benim motorumdaki alarmdan daha kuvvetli acayip rahatsiz edici bir sesi var ve elle yada baska yollardan sesini kesmek biraz zor cunku sesin ciktigi yer disk kilidi ile disk arasindaki bir kac mm lik alanda kaliyor araya birseyler sikistirmak mumkun degil. Benim amacim aslinda alarmindan ziyade kilidin saglamligi idi almiskende alarmli olsun dedim. 1kg kadar agirligi var ele gelen bir urun guven veriyor en azindan. yukardaki abusta alarm yok ama 14mm celik pin var oda cok saglam bir urun. bunlari parcalamak kesmek cok zor ancak tekerler cikarilir yada motor komple kaldirilirsa etkisiz kalabilirler baska bir yol goremiyorum.
motoru ne zaman avm otoparklarinda biraksam, direksiyon kilidi, alarm ve disk kilidi olmadan birakmam. isi sansa birakmamak gerek. kalkipta avm otoparkinda kamyonete atarlarsa zaten yapabilcek bisey yok adamlar iyice kafaya koymus demektir :)
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
49
bu xx10 kendinden alarmli evet, cikardigi ses benim motorumdaki alarmdan daha kuvvetli acayip rahatsiz edici bir sesi var ve elle yada baska yollardan sesini kesmek biraz zor cunku sesin ciktigi yer disk kilidi ile disk arasindaki bir kac mm lik alanda kaliyor araya birseyler sikistirmak mumkun degil. Benim amacim aslinda alarmindan ziyade kilidin saglamligi idi almiskende alarmli olsun dedim. 1kg kadar agirligi var ele gelen bir urun guven veriyor en azindan. yukardaki abusta alarm yok ama 14mm celik pin var oda cok saglam bir urun. bunlari parcalamak kesmek cok zor ancak tekerler cikarilir yada motor komple kaldirilirsa etkisiz kalabilirler baska bir yol goremiyorum.
motoru ne zaman avm otoparklarinda biraksam, direksiyon kilidi, alarm ve disk kilidi olmadan birakmam. isi sansa birakmamak gerek. kalkipta avm otoparkinda kamyonete atarlarsa zaten yapabilcek bisey yok adamlar iyice kafaya koymus demektir :)

Evet kapalı kamyonet tarzı bir araca atıp götürme ihtimalleride var.AVM ye halat yada zincir kilit ile sabit bir yere kilitleme imkanınız varsa bence onuda yapın.Sonuçta bu işi yapan adamaların gözü dönmüş Pahalı motorları affedecekelerini sanmam..Aşağıda linkini verdim zincir kilitlere bi göz at bence bunlarında alarmlı olanları var istersen.

http://www.feyizoglu.com/celik-Zincir-Kilit-1-50-Metre-_47220.html#0
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
Evet kapalı kamyonet tarzı bir araca atıp götürme ihtimalleride var.AVM ye halat yada zincir kilit ile sabit bir yere kilitleme imkanınız varsa bence onuda yapın.Sonuçta bu işi yapan adamaların gözü dönmüş Pahalı motorları affedecekelerini sanmam..Aşağıda linkini verdim zincir kilitlere bi göz at bence bunlarında alarmlı olanları var istersen.

http://www.feyizoglu.com/celik-Zincir-Kilit-1-50-Metre-_47220.html#0

ben bu tur zincirlere guvenmiyorum malesef cunku halkalarin profil capi cok kucuk, bu linkteki mesela 8mm capinda sadece bir makasa bakar. ben biraz isi abartip 19mm sertlestirilmis celikten yapilmis bir zincir ve en saglamindan bir kilit getirttim yurtdisindan. mekanik el aletleriyle kesilmesi delinmesi imkansiz ancak elektrikli makasla kesilebilir. tek dez avantaji saga sola yanimda goturemiyorum cunku 13-14 kilo agirliginda birsey. bir kere denedim ve ama o gunum cehenneme dondu o yuzden sadece otoparkta kullaniyorum motoru duvara tutturabilmek icin. bir kac resimde ekleyeyim. duvardaki sari alet zincirle beraber geliyor zincir onun icinden gecirdigimizden motoru duvara baglamis oluyoruz.
dbgo.jpg


p9y0.jpg
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ben bu tur zincirlere guvenmiyorum malesef cunku halkalarin profil capi cok kucuk, bu linkteki mesela 8mm capinda sadece bir makasa bakar. ben biraz isi abartip 19mm sertlestirilmis celikten yapilmis bir zincir ve en saglamindan bir kilit getirttim yurtdisindan. mekanik el aletleriyle kesilmesi delinmesi imkansiz ancak elektrikli makasla kesilebilir. tek dez avantaji saga sola yanimda goturemiyorum cunku 13-14 kilo agirliginda birsey. bir kere denedim ve ama o gunum cehenneme dondu o yuzden sadece otoparkta kullaniyorum motoru duvara tutturabilmek icin. bir kac resimde ekleyeyim. duvardaki sari alet zincirle beraber geliyor zincir onun icinden gecirdigimizden motoru duvara baglamis oluyoruz.
http://imageshack.us/a/img850/8219/dbgo.jpg

http://imageshack.us/a/img809/8171/p9y0.jpg

şu zincirin daha uzunu var mı örneğin 2 2,5 metre sağa sola gttiğimde kullanmak için bende evde 10 yada 12 mm paslanmaz zincir kullanıyorum gemi yada büyük yatlarda çapa atmak için kullanılıyor alırken en büyük boy demir makasıyla iki kişi kesemedik sonra canavarla girmişti adam
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
şu zincirin daha uzunu var mı örneğin 2 2,5 metre sağa sola gttiğimde kullanmak için bende evde 10 yada 12 mm paslanmaz zincir kullanıyorum gemi yada büyük yatlarda çapa atmak için kullanılıyor alırken en büyük boy demir makasıyla iki kişi kesemedik sonra canavarla girmişti adam

iste dusunun 12mm yi makasla kesemediyseniz 19 mm de ne derece bir kisinin sansi olabilir ustelik normal celikte degil sertlestirilmis celik :) resimdeki 1.5 metre uzunlugunda, 1.0 den baslayip 2-2.5 a kadar yapabiliyorlar. ama dedigim gibi su haliyle kaliteli diyebilecegim alpinestars motorcu sirt cantami resmen dagitti hemde sadece 70 km lik bir yolda ve omuzlarima inanilmaz bir baski yapti. heleki siz daha uzununu dusunuyorsaniz iskenceninde otesinde birsey olacaktir. belki top case e atilirsa yada arka sele ustu cok saglam bir cantaya koyulursa ozaman bir ihtimal veriyorum.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
iste dusunun 12mm yi makasla kesemediyseniz 19 mm de ne derece bir kisinin sansi olabilir ustelik normal celikte degil sertlestirilmis celik :) resimdeki 1.5 metre uzunlugunda, 1.0 den baslayip 2-2.5 a kadar yapabiliyorlar. ama dedigim gibi su haliyle kaliteli diyebilecegim alpinestars motorcu sirt cantami resmen dagitti hemde sadece 70 km lik bir yolda ve omuzlarima inanilmaz bir baski yapti. heleki siz daha uzununu dusunuyorsaniz iskenceninde otesinde birsey olacaktir. belki top case e atilirsa yada arka sele ustu cok saglam bir cantaya koyulursa ozaman bir ihtimal veriyorum.

askerden alışkınım sırtta ağırlık taşımaya da çanta demirini takarım bunu kaza falan olursa bir yerinize batmasın:)


http://www.ebay.com/itm/SPY-5000m-t...r_Alarms_Security_Systems&hash=item2c70c8aba5

ebay den şöyle bir alarm aldım. incelemelisiniz fiyatına göre özellikleri gerçekten çok uygun. biriki haftaya gelir umarım. bakalım nasıl birşeymiş

bu alarm güzel benimde listemde aşağıdaki linkte detaylı inceleyebilirsiniz

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...000m-2-way-motosiklet-alarmi.html#post3064986
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
Bugun yukarda belirttigim abus granit 68 victory x-plus i almaya gittim ve aldim hemen deneyeyim dedim. Malesef arka frenin diskine uymadi, ondeki disklerde olan o genis kanallardan yok sadece o kucuk deliklerden var. Biraz daha pahali olan versiyonu ile hemen takas ettim. Biraz asma kilide benziyor, gerci buda diskin icinden gecmedi ama zincirin oldugu arka dislide genis kanallar var ordan gecirmeyi basardim. Onu arkayi kilitlemis olduk.
Bu arada urun sudur :

abus_quick_maxiand_mini_brake_disc_lock_zoom.jpg
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
s73010431013x760ms3.jpg


böyle saçma bir alarm aldım 30 TL , montajını kendim yaptım. Sadece Alarmını kullanıyorum, çalıştırmasını bağlamadım.
Tepesine kedi çıkınca veya yanından bir CG geçsin ötüyor, desibelide iyi. duyuluyor.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
104
böyle bişeyi motosikletin üzerine saklasak, bulunmasına yardımcı olur mu sizce?
http://www.hobim.net/shop/urun-kodu=385=urun-otomu-bul.html
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
tabiki yardımcı olur.
Gavurun biri başka ülkeye kaçırılan motoru bulmuştu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst