- Katılım
- 9 Eki 2007
- Mesajlar
- 369
- Motosikleti
- 1050XT
- Konu Yazar
- #1
Çalınmasın Arkadaş diyen, Alarmda Şu özellik Olsa Alırdım, Süper Olurdu Diyen Arkadaşlar.
Ne Özellik İsterdiniz Motosiklet Alarmında ve kaç para verirdiniz ?
Ne Özellik İsterdiniz Motosiklet Alarmında ve kaç para verirdiniz ?