alarmi bugun motor uzerinde denedim arkadaslar. sorunsuz calisiyor hakikatten cok iyi oldu. alarm eger devreye girmisse calistirmaya izin vermiyor, kontagi cevirdigim an atesleme dugmesine bassamda bosa basiyorum mars bile basmiyor. yalniz bu fonksiyon icin sigorta kutusunun altindaki bir kabloda kesme bicme islemleri yapiliyor. immobilizer ozelligini istemez iseniz baglanti cok daha basit bir sekilde halledilebiliyor.
o özellik olmazsa olmaz bir özellik zaten bizde o özellik için alarmı ebaydan almışdık.. tr de satılanlar cıyak cıyak ötmekden başka bir işe yaramıyor.. o code olayı hırsızın ciddi vakdini oyalar elle götürmeye kalksa vurdursada çalışmıycağı için illaki motoru bir köşeye atıp gitmesi gerekicekdir..