- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #21
fatih abi paos geziyorsun ya.bide bnaa diyorsun 1.5 aydır tık yok bizde)
ne yapalım sercan arkadaş bulunca onlarla geziyom tek gezmiyorum artık
fatih abi paos geziyorsun ya.bide bnaa diyorsun 1.5 aydır tık yok bizde)
maşallah diyorum,antalya ekibine bak yahu neler yapıyor....Sizinle canu gönülden tanışmak,görüşmek kaynaşmak isterim....devamını bekleriz fatih..
Bu arada noldu senin kırık tamamen iyileştimi fatihim..
aman dikkat ters bi hareket yapma uzun zaman....
Bir sonraki gezi de köprülü kanyona mı gidelim fatih ne dersin ?
arkadaşların dediği gibi alanyada yaşadığım için çok mutluyum çünkü kışın motorundan ayrılmıyorsun ve aynı zamanda gezi yaptığın zaman kuru bi gezi olmuyor her yeri manzara... kış geldi... motor depoya girmez çünkü burası alanya hacıııııı..
2011 honda cbr 125r
çok güzel gezi olmuş Fatihçim tekerinize sağlık:rendeer:
Fatihim yine gittik mi en az 5 motor gitmemiz gerekir. benim izinli olduğum bir gün olmalı ki saat sınırlaması olmasın. Mustafanın karnını doyurduğu bigün olması lazım![]()
İbrahimin uyanık olduğu bir gün olması lazım
Serkan abi için de buz olmaması lazım![]()