alanyadan türktaş yaylasına doğru

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maşallah diyorum,antalya ekibine bak yahu neler yapıyor....Sizinle canu gönülden tanışmak,görüşmek kaynaşmak isterim....devamını bekleriz fatih..
Bu arada noldu senin kırık tamamen iyileştimi fatihim..
aman dikkat ters bi hareket yapma uzun zaman....
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
maşallah diyorum,antalya ekibine bak yahu neler yapıyor....Sizinle canu gönülden tanışmak,görüşmek kaynaşmak isterim....devamını bekleriz fatih..
Bu arada noldu senin kırık tamamen iyileştimi fatihim..
aman dikkat ters bi hareket yapma uzun zaman....

teşekkürler ahmet abi bende tanışmak kaynaşmak isterim bu taraflara gelirseniz beklerim

kırığa gelirsek abi şuan iyi hiç bir sıkıntım yok sadece kaynama şekli biraz tuhafda oda zamanla düzelir dedi doktor rahat elimi kullanıyorum yani ilgin için teşekkürler abi
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
6
arkadaşların dediği gibi alanyada yaşadığım için çok mutluyum çünkü kışın motorundan ayrılmıyorsun ve aynı zamanda gezi yaptığın zaman kuru bi gezi olmuyor her yeri manzara... kış geldi... motor depoya girmez çünkü burası alanya hacıııııı..


2011 honda cbr 125r
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaşların dediği gibi alanyada yaşadığım için çok mutluyum çünkü kışın motorundan ayrılmıyorsun ve aynı zamanda gezi yaptığın zaman kuru bi gezi olmuyor her yeri manzara... kış geldi... motor depoya girmez çünkü burası alanya hacıııııı..


2011 honda cbr 125r

mustafa abi gene döktürmüşsün :D
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Fatihim yine gittik mi en az 5 motor gitmemiz gerekir. benim izinli olduğum bir gün olmalı ki saat sınırlaması olmasın. Mustafanın karnını doyurduğu bigün olması lazım :D
İbrahimin uyanık olduğu bir gün olması lazım
Serkan abi için de buz olmaması lazım :D
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Fatihim yine gittik mi en az 5 motor gitmemiz gerekir. benim izinli olduğum bir gün olmalı ki saat sınırlaması olmasın. Mustafanın karnını doyurduğu bigün olması lazım :D
İbrahimin uyanık olduğu bir gün olması lazım
Serkan abi için de buz olmaması lazım :D

maşallah onların hepsini bir araya getirmemiz mümkündeğil senin dediğin şartlarda :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst