Alaçatı

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Kışın ortasında güzel, sıcak, güneşli bir Cumartesi'yi fırsat bulup en yakın dostlarımdan Muhlis Dilmaç ile, onun bir fotoğraf projesi için birlikte Alaçatı'ya gitmeye karar verdik. Muhlis ile aslında İzmir Bisiklet Sevenler Derneği ve bisiklet gruplarından arkadaşız. Sık sık motorla veya bisikletle, yurtiçi veya yurtdışı uzun soluklu gezilere çıksak ta, bunları fotoğraflarıyla birlikte forumumuza nakletmeye bugüne dek hep üşendim nedense. Bunun sebeplerinden birisi de, güleceksiniz belki ama, nasıl fotoğraf yükleyebileceğimi yeni öğrenmiş olmam. Şimdi size yüklemeyi yeni öğrendiğim ve bundan çok mutlu olduğum fotoğraflardan bir demet. Bu arada bilmeyenler için ismim Berkant :)


Not: Bu gezi aslında kısa ve fazla renkli olmamakla beraber, fotoğraf yükleme alıştırması olarak bu topic'i açıyorum. Vaktinizi aldımsa kusura bakmayın. Bir de Google Earth ile gittiğimiz yerleri gösterirsek daha da hoş olabilir diye düşündüm...





Burası Çeşme'ye varmadan önceki şirin ve son yılların popularitesi giderek artan Alaçatı'yı geçtiğinizde güneybatıya doğru karşınıza çıkacak olan sulak alan. Burada birçok balıkçıl türü yaşıyor ve onların üreme sahası, bu yüzden koruma altında. Maalesef yerlerde birçok atılmış fişek te bulduk. Arkada görünen deniz Çark denizi diye adlandırılan Alaçatı koyu. Burası dünyanın en iyi rüzgar sörfü yapılan yerlerinden birisi, her yıl uluslararası bir ton yarış yapılıyor, ama benim pek ilgim yok.




İşte benim kızım!





Aha, Muhlis te geldi..








Güüülleriin, içiiiindeeen, caanım...



BU VATANIN TAMAMI BİZİM...!!! (Dizlikler amma iğrenç duruyor..)



Dönüşte Güzelbahçe'de Turna ızgara ve birer küçük bira. Biradan sonra en az bir saat havadan sudan, yazın yapacağımız turlardan sohbet...





Şu küçük koya dikkat edin, işte orası Çark Denizi...




Okuduğunuz için çok teşekkür. Bundan sonra pek renkli, dopdolu gezilerle başınızı döndüreceğim...:queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Aman hocam,Rigel biraderim yapmayın yahu,gayet iyi bildiğim yazları geçirdiğim yerlere gitmişsiniz.Siz böyle özencik yaparsanız yaz gelmek bilmez sonra,karın ağrısı tutar beni.....:wiinkk:
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Yahu siz hain ötesi adamlarsınız; Muhlis Abi'ye sorunca motora binmiyorum der, seninle muhabbet edince hiç GSR aldım falan lafı da geçmedi.

Bilsem gelirdim. Üzdünüz valla beni...
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
berkant abi motoruna sağlık, dediğin gibi sanırım sen bundan sora yaz kış motosikletin üzerinden inmeyen bir motosikletçi olarak başımızı bol bol döndürürsünüz....toplantılarda falan sizi göremiyoruz; toplantılara yada gezilerimize gelmenizi, sizinle tanışmayı canı gönülden isteriz....saygılarımlaaa...:cat:

unutmadan yarın seferihisarda mangal yapılacak bilgi;

http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/40095-[mt-izmir]-20-ocak-2008-seferihisar-seferi.html
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Neeee mangal ha tüüüüüh!!!ben de çocukların yarı yıl tatilinde gelmeyi planlıyordum kaçırdık desenize.
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
of ya bende bi orensem su resım koyma işini size dogu karadenızın eşsiz manzaralarını gosterırdım bırde bayburtun soguk kışlarını..
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
1
Alaçatı nın Noksan Tarafları

Merhaba Motosiklet Dostları,
Dört senedir motosiklet kullanıyorum ama ilk defa motor gezimizle ilgili bir yazı yazıyorum.
Aslında daha çok bisiklet kullanıyorum. Bu gün hava öyle bir güzeldi ki zamanımız yetseydi bisiklete binmeyi de isterdim.
Berkant kardeşim sadece fotoğraflamış aslında yazmamış. Sabah börekçi bir bisiklet dostumuzun dükkanından tereyağlı kıymalı böreklerimizi yediken sonra eskiyoldan Alaçatı'ya ulaştık. Muhteşem bir hava, güneş sıcaklığını hissetirirken etraftaki çeşitli su kuşlarının sakinliği ve çok oluşu güzeldi. Denizin görüntüsü de sanki yüzün dercesine o denli güzeldi. İşimizi bitirince kendimizi Güzelbahçe'deki balıkçı lokantalarının sahilinde ızgarada kızarmış Turna balıklarının önünde bulduk. Tam zamanı olsa gerek lezzeti mükemmeldi. Evin yolunu tuttuğumuzda şehir içindeki trafik rezaletti.

Henüz bir slogan bulamadım ama "dikkatli ve gaz koluna hakim olun"

Saygılarımla
Muhlis Dilmaç
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hemide kıymalı börek ha,vah vah vah hem böreği hem balığı kaçırmışız....

Afiyet olsun,yarasın........:cat:
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Orhan abi sen gel Emrah'ı da alır gideriz. Yalnız motoru getirmezsin herhalde?
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Muhlis Bey, hoşgeldiniz efendim sitemize. Biraz kendinizden bahsediniz. Yaş, ilgi alanları, motosikletiniz filan. Anlatın işte...

Katılımcı olmanız dileğiyle..




(Arkadaşlar, Muhlis İzmir çukurunun en renkli kişiliklerinden birisidir. Kendisi ile herhangi bir yerde durdurulmadan 2 dakika yürümek mümkün değildir. Bisiklet camiasının duayenlerinden Muhlis abimiz, bilimum bisiklet sitelerinin en verimli yazarlarından olup üretken kişiliğinden sitemizin de nasiplenmesini diliyorum.)

Yahu siz hain ötesi adamlarsınız; Muhlis Abi'ye sorunca motora binmiyorum der, seninle muhabbet edince hiç GSR aldım falan lafı da geçmedi.

Bilsem gelirdim. Üzdünüz valla beni...


Vaaay Aybars'ım......!!!

Sen de mi buralardaydın... Sen de bana hiç motor sevdandan bahsetmedin..

Bak şimdi, ben genelde motorcuların arasında bisikletçi olduğumdan, bisikletçilerin arasında da motorcu olduğumdan bahsetmeyi fazla sevmezdim. Bu yüzden birçok eski bisikletçi, aslında gizli motorcu dostumla motor servislerinde, motor mağazalarında karşılaşıyorum. Muhteşem sürprizler yaşanıyor. En baba bisikletçilerden ortopedist Can, Beşer balata Murat, hatta Muhlis, geçenlerde de Erdem beni şaşırtan gizli motorcular.. Hatta bazılarıyla karşılaşmamak için yüzümü filan gizlemiştim bir seferinde..

Demek sen de ha...! :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Muhlis Bey, hoşgeldiniz efendim sitemize. Biraz kendinizden bahsediniz. Yaş, ilgi alanları, motosikletiniz filan. Anlatın işte...

Katılımcı olmanız dileğiyle..




(Arkadaşlar, Muhlis İzmir çukurunun en renkli kişiliklerinden birisidir. Kendisi ile herhangi bir yerde durdurulmadan 2 dakika yürümek mümkün değildir. Bisiklet camiasının duayenlerinden Muhlis abimiz, bilimum bisiklet sitelerinin en verimli yazarlarından olup üretken kişiliğinden sitemizin de nasiplenmesini diliyorum.)

berkant abi senin deyiminle İzmir çukurunun en renkli kişiliklerinden birisi olan muhlis abimizi bize kazandırdığın için tşk.

kendisine şu tanışma bçlümünde bir konu açtırda hem senin alaçatı gezi konun dağılmasın hemde tanışalım muhlis abinin ayağını alıştıralım siteyeee...sanırım muhlis abi motosikletten fazla bisikletlerle daha çok ilgileniyorrr....saygılarrr...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
güzel gezi olmuş çok özledim oraları,şifne küçükköy altınkum burnumda tütüyo ama iş istznbulda.güzel fotolar çekmişiniz teşekkürler.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Hiç gitmedim Alaçatı ya..
fotolarda çok güzel çekilmiş....
içim gitti valla..
çok teşekkür ederiz..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Merhaba Motosiklet Dostları,
Dört senedir motosiklet kullanıyorum ama ilk defa motor gezimizle ilgili bir yazı yazıyorum.
Aslında daha çok bisiklet kullanıyorum. Bu gün hava öyle bir güzeldi ki zamanımız yetseydi bisiklete binmeyi de isterdim.
Berkant kardeşim sadece fotoğraflamış aslında yazmamış. Sabah börekçi bir bisiklet dostumuzun dükkanından tereyağlı kıymalı böreklerimizi yediken sonra eskiyoldan Alaçatı'ya ulaştık. Muhteşem bir hava, güneş sıcaklığını hissetirirken etraftaki çeşitli su kuşlarının sakinliği ve çok oluşu güzeldi. Denizin görüntüsü de sanki yüzün dercesine o denli güzeldi. İşimizi bitirince kendimizi Güzelbahçe'deki balıkçı lokantalarının sahilinde ızgarada kızarmış Turna balıklarının önünde bulduk. Tam zamanı olsa gerek lezzeti mükemmeldi. Evin yolunu tuttuğumuzda şehir içindeki trafik rezaletti.

Henüz bir slogan bulamadım ama "dikkatli ve gaz koluna hakim olun"

Saygılarımla
Muhlis Dilmaç

Ohh tereyağlı börekler...mis gibi bol köpüklü biralar...manzara şahane...makinamız sağlamm ve bize bağlann formatında bir gün...:p

bu dünya size güzel valla...:)

Rigelcim sende abimizi kazandırdın siteyede teşekkürler...İzmire yolum düşerse artık davet ederseniz uğrarım...yarı Uşak..yarı Manisa Salihli..yarı İzmirli olaraktan tabi..:p:cherry:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hocam yapmayın böleee denize karşı biraaaaaa olmuyor ama bak erkek çocuğuyuz canımız çekiyoooo valla ne güzel yapmışsınız elinize yüreğinize motorunuza sağlık
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Teşekkür ederim arkadaşlar. İzmir'e yolu düşenler bir PM yollasın, sabah börekler, öğlen de balıklar benden. Her zaman bekleriz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst