Al Yazmalım

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Geçen gün bende bi ayaküstü izledim baya motorlar dahil diziye güzel yani:mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
218
defalarca izledim croos'a bi ilgi doğdu bende cross motor ilanlarına bakar oldum :) baya etkiliyor insanları
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
defalarca izledim croos'a bi ilgi doğdu bende cross motor ilanlarına bakar oldum :) baya etkiliyor insanları

Gerçekten o sahneler etkiliyor ama o makinanın fiyatını görünce o etki uçup gidiyor :) Cross hakikakten zevkli çekici birşey ama pahalı hobi biraz.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
183
Cross motorlari gorunce izleyim dedim ama artik antrenman da olsa gostermiyorlar...kariyerini askla takas eden genci izliyoruz. yazik oldu Ilyas'a :santa:
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
275
dizideki motor kanuni tiger 250 değil miydi? Mct 250 denmiş ben mi yanlış gördüm acaba?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Benim izlediğim ilk bölümünde MCT 250 idi son bölümünü izleyemedim değiştiyse bilmem:silent:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
147
Çok saçma sahneleri war.İlyas günün her zamanı elini kolunu sallaya sallaya kızı kaçırıyor sonra geri bırakıyor.Nasıl oluyorsa.Birde ne zaman hatunla izlesek kavga ediyoruz.Hatun biryerlerden bizim yaşadığımız olaylara bağlayıp her seferinde dalıyor bana.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
183
evet biraz abartilmis, bir tarafta hep kiz arkadasi bir tarafta da motor...ne askmis anlamadim (aska inanmam)...sanki da cok iyi anlasiyorlar birbirlerini tamamliyorlar da ayrilmak istemiyor kizdan, maynak midir nedir hayatini firsatii kaciriyor belki da :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
evet biraz abartilmis, bir tarafta hep kiz arkadasi bir tarafta da motor...ne askmis anlamadim (aska inanmam)...sanki da cok iyi anlasiyorlar birbirlerini tamamliyorlar da ayrilmak istemiyor kizdan, maynak midir nedir hayatini firsatii kaciriyor belki da :)

aşka inanmazmısın? e motosiklet tutkusuda bi aşktır! aşk sadece kadın erkek ilişkisinden ibaret değildir :)
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Bu akşam izleyin arkadaşlar. Dizide ben ve 10 arkadaşım daha rol aldık.Artiz olduk yani. Dün de bazara gittim inadına. :)
 
Katılım
9 May 2011
Mesajlar
52
bu bölümü kacırmayın sıyah beyaz montu bayan benım orda ızleyın baya eglencelıD:

---------- Post added at 15:19 ---------- Previous post was at 15:16 ----------

evet mct hatta bzm arkadas sattı onlara 1000 liraya alıp 2000liraya:D
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
3 gün boyunca yapılan çekimler 10 saniye içinmiymiş la. İzlemiyom la vazgeçtim. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst