Akü alacağım sulu mu suzuz mu hangi marka?

Katılım
17 May 2005
Mesajlar
103
Golden'in aküsünü aldım arkadaşlar gönül sulu istiyordu ama susuz varmış bakımsız mecbur aldım 40 lira
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
(#9)
ExTReMa

Alıntı:
piranha dört Nickli Üyeden Alıntı
Dikkat:kuru denen akülerin içi sulu tip.Gizli kapaklı.Ve fiyat durumu ele veriyor.satıcının hilesine kanmayın.

Zaten kuru akülere 1 seferliğine su koyulur..
Satıcı hilesi v.s. yok bu durumda biraz mantıklı dusunmek yeterdi aslında bunu çözmeye
Anlaşılması gereken mantıgın cep telefonu bataryası-pil şeklinde kuru olmadıgını anlatmak idi amacım.ve eminim birçok kuru akü kullanıcısı aküsünün prformansı düştügünde su ilavesi yapılabildigini bilmiyor.ve aküyü çöpe atıyor daha kullanım ömrü bitmeden.Bunu biliyormuydunuz.Ben sizin bildiginizi umuyorum.Biliyordunuzda neden açıklamadınız öyleyse.(cevabımdaki amacım nasıl olur dendiginde bunu açıklamak idi,ama siz beni mantıksızlıkla daha baştan suçladınız.)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ben bradere aldım akü,
BOŞ marka aldık,
9 amper,12 wolt,

ama o kadar boştuki,
suyunu ayrı aldık,
60 lira akü,
3 lira asit'i...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
şuan için en iyi akü jelli aküler hem daha ucuz hem bakım gerektirmiyo bence en iyisi.cup motora aldım heryer 60 ytl dedi toptancıdan 35 ytl aldım sorunsuz tek marş maşallah:)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
Metroda 12v 7 amp aküler 24 tl haberiniz olsun. Ben dün aldım çitf silindirli 250 motor var bende daha ilk çalıştırmada motor aldı. Yani gücü banagöre yeterli geldi . Ups aküsü ama olsun aynı görevi görür diyorlar

Aldığım akü bunun aynısı

GAKU7AH_12V.gif

yahu bu batarya, bu ışıldakta bile şarj deşarj derkene 1 yılda tüketiyo kendini!
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Ben Mutlunun Golden aküsünü geçen yıl aldım. Çinde üretiliyor, iki yıl garantisi var. Memnunum.
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
67
yahu bu batarya, bu ışıldakta bile şarj deşarj derkene 1 yılda tüketiyo kendini!


ben bu aku ile 2 yil amfimi calistirdim hala kullaniyorum.bilmiyorum motorda nasil randuman verir ama ben tiger motoruma 12 volt 12 amperini almayi dusunuyorum.konya sokakta 35 tl :cherry: bence cok cok mantikli
 
Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
25
yahu bu batarya, bu ışıldakta bile şarj deşarj derkene 1 yılda tüketiyo kendini!

usta bunun 4 tanessiyle asansör çalışıyo elektrikler gidince geçenlerde 1tane batarya bozuldu diye 4ünüde değiştirdiler motora taksammı dedim zaten sıgmadım motor honda cg bide araştırmadan takmıyim dedim sakıncalı olur diye
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
125
iyi birşey istiyosan;
1. yuasa (japon)
2. bosch (japon)
dersenki orta halli olsun;
mutlu akü var. çinde üretiliyo. kullanmadım, bişey diyemem ama elektrikçiler tavsiye etmiyo...
onun haricinde piyasa da bir sürü çin malı var. iyisi de şansına kalmış...
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
126
benim motor kuru aküleri sevmedi 4-5 tane çöpe attım , sonunda sulu bir akü bulduk , 1 seneden fazla süredir sorun yok
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Arabada Mutlu aküden şaşmam motordada bence hakkını verir ama motorda herkese yuasayı çok met ediyor:cat:
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YBR 125 ime akü alacağım arkadaşlar
Ama sulu mu yoksa susuz mu almam gerekiyor hangisi uzun ömürlü kullanışlı bilemiyorum ayrıca hangi markayı önerirsiniz? Mutlu akünün motor için olanı var mı acaba bildiğim tek marka bu yardımlarınız iç in teşekürler.

1 - YUASA YUASA YUASA
2 - HAZE HAZE HAZE ( yuasanın alt markası )
3 - SELECT ( bu da yuasanın )
Garanti belgeni al 2 yıllık.Şarjında sorun yoksa tak kafan rahat bin. Bence tartışmaya gerek yok
 
Katılım
17 Mar 2012
Mesajlar
40
Arora 100 motoru aldıktan 1-2 ay sonra fren pedalı ve motor kısmına doğru boya dökülmeye ve küflenmeye başladı neden olduğunu anlamamıştım.daha sonra bakım temizlik yaparken aküye bağlı bir hortumun aşağıya doğru boştan bırakılmış sallantıda etrafa asit atıyordu.Daha sonra aküdeki suyu bitirir diye asit ekledim ve boruyu silikonla tıkadım.daha sonra akü içindeki asit sallantıda basınç yaparak üst kapak tıpasını gevşetmiş kutup başı asit kurusundan örümcek bağlamış.kutup başını temizledim yeniden vidalama yaptım.şu anda aklıma geldikçe akünün kapaklarından birini çıkartıp içindeki basınçlı havayı atıyorum.Araba akülerininde her yeri kapalı neden bu basıncı yapmıyor.bana göre motosiklette jelli veya kuru akü kullanılmalı
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
8
Arkadaşlar size önerim , bide vigor motosiklet akü modelini denemenizdir. Kullanım ömrü uzun ve daha uygun fiyatlı arıyorum diyorsanız önerimdir.



Hertürlü motosiklet aküsü sorununuzda fikir alısverisinde bulunabiliriz.

İbrahim GÖKÇE
Tel :0 533 775 45 25
 
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
17
sizin bahsettiginiz bosch 12 v 5 am mi.. bana söyledigim değerlerdeki aküden lazım da ve bi sorum daha olucak fiyatı aynı 40 liramıdır
 
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
17
Mutlu Akü, golden marka akü satıyor motorlar için. Eğer Ankara'da bulabilirsen Bauhaus'ta Bosch marka motosiklet aküleri var sulu. Fiyatı da 40 Tl. Ben alalı 1 yıldan fazla oldu gayet memnunum.


sizin bahsettiginiz bosch 12 v 5 am mi.. bana söyledigim değerlerdeki aküden lazım da ve bi sorum daha olucak fiyatı aynı 40 liramıdır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst