AKP'li Vekilden Bayrakta Değişiklik önerisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
AKP’liden bayrakta değişiklik önerisi
14094220sv.jpg

AKP Diyarbakır Milletvekili Aziz Akgül, bayrağın, sağa bakan ayın sola bakacak şekilde değiştirilmesi için yasa önerisi verdi.

Akgül, TBMM Başkanlığı’na verdiği ve Türk Bayrağı’nda değişiklik öngören yasa önerisinin gerekçesinde şöyle dedi: "Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluş felsefesi (yeni bir devlet doğuyor) ile daha fazla bağdaştığı için ayın batış şeklinin değil, doğuş şeklinin esas alınarak, Türk Bayrağı dışında ay-yıldızın kullanımında ayın sağa olan açıklığının sol yöne çevrilmesi öngörülmektedir."
Kaynak:http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=4295486&tarih=2006-04-22

Bu konuyu açıp açmamak konusunda (sitenin amacı nedeniyle) ikilemde kaldım, ama bu tarz hareketlerden haberimiz olmazsa başımıza daha beteri de gelir. Hala Cumhuriyet'in BU reklamda haksız olduğunu mu düşünüyorsunuz?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
Yaw o bayrak kan dökülerek yapıldı ne demek değiştirilse büyüklüğünü gene değiştirtmem ben "Vatan Bir Bütündür Bölünemez" Bunlar vatanı bölmeye çalışıyor her halde ama yanlış anlamasınlar kolay kolay değiştirilemez
::bounce:: ::gleam:: ___KILIÇ___ ::gleam:: ::bounce::
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saçmalamasınlar adam olsunlar:pr:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Anayasanın ilk 4 maddesini bilmedikleri son derece belirginleşti sanırım.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Cumhuriyet kurulmadan önce yazılar soldan sağa değil , sağdan sola doğru yazılırdı.Beyni kurtlu şeriatçıların akılları hala o zamanda, hala 100 yıl 200 yıl geriye götürmeye çalışıyorlar ülkeyi, oy vermeye devam ediyor akepeye bu millet, kafamızdan aşşağı kaynar su dökmedikleri kaldı hainlerin...

Khutuck' Alıntı:
Hala Cumhuriyet'in BU reklamda haksız olduğunu mu düşünüyorsunuz?

Eşek hoşaftan ne anlar?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Shrieker' Alıntı:
Cumhuriyet kurulmadan önce yazılar soldan sağa değil , sağdan sola doğru yazılırdı.Beyni kurtlu şeriatçıların akılları hala o zamanda, hala 100 yıl 200 yıl geriye götürmeye çalışıyorlar ülkeyi, oy vermeye devam ediyor akepeye bu millet, kafamızdan aşşağı kaynar su dökmedikleri kaldı hainlerin...
az mantıklı konuşun gidip şeriatçılara böylemi yapmak istiyorsunuz desen sana bitaraflarıyla güler. bu yazıdamı tersten yazılacakmış onların planına göre :queen:
kimsenin avukatlığını yapmıyorum ama bukadar saçma bi fikirde olmaz be, sen uykusuz kalmışın heralde

tabiki bayrağımız bu şekilde kalacaktır çünkü biz bayrağımızın bu halinden memnunuz, gayet güzel ve de anlamlı bir bayrağımız var.

asıl meseleye gelelim:
artık şunu anlayın büyük bir savaşın içine çekileceğiz, iç ve dış mihraklar bizi karıştırmak peşinde. memleket elden gidecek siz hala yok efendim sen şeriatçısın sen gomünüstsün hadi dövüşelim edebiyatındasınız. aklınızı başınıza toplayın artık, birbirinizin fikirlerini sevmesenizde ortak olduğunuz birşey var bu vatanın evladısınız, istesenizde istemesenizde kaderiniz ortak.
bundan sonra bu tür sivri siyasi söylemlere çok daha sert çıkacağım, banlanırsamda önemli değil
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
tigermbz' Alıntı:
az mantıklı konuşun gidip şeriatçılara böylemi yapmak istiyorsunuz desen sana bitaraflarıyla güler. bu yazıdamı tersten yazılacakmış onların planına göre :queen:
kimsenin avukatlığını yapmıyorum ama bukadar saçma bi fikirde olmaz be, sen uykusuz kalmışın heralde

tabiki bayrağımız bu şekilde kalacaktır çünkü biz bayrağımızın bu halinden memnunuz, gayet güzel ve de anlamlı bir bayrağımız var.

asıl meseleye gelelim:
artık şunu anlayın büyük bir savaşın içine çekileceğiz, iç ve dış mihraklar bizi karıştırmak peşinde. memleket elden gidecek siz hala yok efendim sen şeriatçısın sen gomünüstsün hadi dövüşelim edebiyatındasınız. aklınızı başınıza toplayın artık, birbirinizin fikirlerini sevmesenizde ortak olduğunuz birşey var bu vatanın evladısınız, istesenizde istemesenizde kaderiniz ortak.
bundan sonra bu tür sivri siyasi söylemlere çok daha sert çıkacağım, banlanırsamda önemli değil

::plus1:: duygularıma tercüman olmuşsun:cat:
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
452
Allah kahretsin Bu adamlara kim oy veriyorsa onlarıda allah kahretsin
eğer beni kınıyorsanız şu linke bir bakın
http://turkoloji.cu.edu.tr/CANAKKALE/galeri.php
Bu Vatan günde bir tas hoşaf bi dilim ekmek yiyerek savaşan yiğitlerin kanlarıyla defalarca yıkandı.Bırakın bayrağımızla uğraşmayı kendi işinize bakın KENDİ İŞİNİZE işe yaramaz insanlar.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Bunlara birinin cami duvarına pislemenin ne manaya geldi ve nelere mal olduunu bildirmesi lazım.
Yahu be gafil sen hangi sığ beyninle bayrak değiştirmeye kalkarsın. bırak bu ayakları yok yeni ülke doğuyormuş batıyormuş gerçek niyetin belli surda gedik açmak ama sana bir tavsiyem var dikkat et bayrakla uğraşırken direği bi tarafına batmasın....
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
452
Bumudur arkadaşlar 80 kişi okumuş 11 cevap var bukadarmı duyarlısınız Bayrağınıza, Milletinize,Vergi topiği tavan yapmıştı vergi desek herkes ayaklanır, Bu adamlar milletimizi elimizden alsınlar o zaman görücem ben, bu kadar olur adamlara hiç bişey yetmedi bayrağımızında ucundan tırtıklamaya çalışıyorlar YAZIKLAR OLSUN.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Anayasa`nın 1. Maddesi :
Devletin Şekli Türkiye Devleti bir Cumhuriyettir

Anayasa`nın 2. Maddesi :

Cumhuriyetin Nitelikleri Türkiye Cumhuriyeti, toplumun huzuru, milli dayanışma ve adalet anlayışı içinde,
insan haklarına saygılı, Atatürk Milliyetçiliğine bağlı, başlangıçta belirtilen temel ilkelere dayanan,demokratik, laik ve sosyal bir hukuk Devletidir.

Anayasa`nın 3. Maddesi :

Devletin Bütünlüğü, Resmi Dili, Bayrağı, Milli Marşı ve Başkenti Türkiye Devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür. Dili Türkçedir.

Bayrağı, şekli kanununda belirtilen, beyaz ay yıldızlı al bayraktır.

Milli marşı "İstiklal Marşı" dır.

Başkenti Ankara'dır.

Anayasa`nın 4. Maddesi :

Değiştirilemeyecek Hükümler Anayasanın 1 inci maddesindeki Devletin şeklinin Cumhuriyet olduğu hakkındaki hüküm ile,
2 nci maddesindeki Cumhuriyetin nitelikleri ve 3 üncü maddesi hükümleri değiştirilemez ve değiştirilmesi teklif edilemez.

_______________________________________

Eğer değiştirilirse , askeri bir müdahale gerekmesi lazım...
Hatta asker bile değiştiremez. Bütün ihtilallerde anayasa tekrar yazıldı. Bu maddelere kimse elleyemedi.....

Müdahale etmek söz konusu bile olamaz...:pr: :pr:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
iyi de bu maddeleri biliyoruz ama madde de diyor ki: "Bayrağı, şekli kanununda belirtilen, beyaz ay yıldızlı al bayraktır."

yani rengi al zemin üstüne beyaz hilal ve yıldız olucak. fakat hilalin yönü hakkında bir bilgi verilmemiş.:mrgreen: yani hilal batan dan doğan hilal şekline dönüştürülmesi bu maddeyi etkilemez. (tipik türküm yasalarda ki açıkları çok pis bulurum):p
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
12
Gerçek yüzlerini yeni yeni gösteriyorlar... Artık farkındaysanız, henüz doğru düzgün kadroşamamış oldukları tek güç olan orduya da ufak ufak kafa tutmaya başladılar.... Özgürlük özgürlük, yok efendim Türkiyede özgürlük yokmuş...

Allahın adıyla dini sömüren allahsızlardan korkacaksın en çok :pale:
İnşallah "çok sevdikleri!!!!???" allahlarıyla buluşurlar bir sonraki seçimlerde... Ama rahmetli Aziz Nesin'in az bile söylediğini düşünmekle birlikte malesef bunun olması çok az bir ihtimal :salut:

AKP'ye oy veren arkadaşların da umarım kafalarına dank ediyordur bir şeyler!
:pr: :pr: :pr: :pr:

Yapmaya çalıştıkları şey sadece yıpratmak ve zarar vermek...

Onlar da biliyorlar bayrağın değişmeyeceğini.... Ordu ile polemiğe girmek işleri kızıştırmak tek dertleri... Farkındaysanız, son aylarda, ruhunu iktidara satmış basının manşetlerini hep ordu ile ilgili haberler süslüyor... Amaç "son kale" orduyu da çökertmek...

Çok yazık... Amerika da arkalarında, ülkeyi piyonlaştırma adına. Bunlar padişah Türkiye de hasta adam olacak gene bu kansızların sayesinde... Alan memnun veren memnun.

Bu ülkede bir iç savaş çıkmadan bilinçlenebilse keşke koyun milletmiz... Yazık!
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
55
arkadaşlar ben de bayrağımızın şeklinin değiştirilmesine karşıyım.
ancak üzülerek söylüyorum ki anayasamızda bu konu hakkında ciddi bir açık var.
4.maddede ilk üç madde değiştirilemez ve değiştirilmesi teklif edilemez diyor.
bu demek değildir ki 4. madde değiştirilemez.eğer sen 4. maddeyi ortadan kaldırırsan pekala ilk 3 maddeyi de değiştirebilirsin.(dikkat 3 madde bir anda boşlukta kalıyır.)
olması gereken:
(dördüncü madde dahil).... Değiştirilemeyecek Hükümler Anayasanın 1 inci maddesindeki Devletin şeklinin Cumhuriyet olduğu hakkındaki hüküm ile,
2 nci maddesindeki Cumhuriyetin nitelikleri ve 3 üncü maddesi hükümleri değiştirilemez ve değiştirilmesi teklif edilemez. şeklinde olmalıydı.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Motosiklet sitesine siyasi başlık açmaktan bıkmadınız di mi ?:) (gerçi bu tam siyasi sayılmasa da)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Milli görüşlerin paylaşılması siyaset değildir.

Sizlere olacak şeyleri anlatayım , belki bu mesajdan sonra bu topic kilitlenir.

Hepinizin bildiği gibi , hükümetimiz , din konusunda çok taraftar olduğu için bayrağın başına gelecekleri üzülerek izah etmek istiyorum...

1.Hilal'in yönü değiştirilir.
2.Yıldız kaldırılır.
3.Tek Hilal , yeşil bir zemin ortasına yerleştirilir.

Bayrağın rengi de , şekli de , herşeyi değişir.
___________________________________

"5X" lütfen her konuya geyik karıştırma...:farao:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst