Akort telli jant Bakimini ve Kontrolunu yapiyormusunuz?

Ne siklikda jantların akort ayaarlarini kotrol ettirdiniz?

  • Hic aklima gelmemisdi...

    Oy: 66 52.8%
  • Alirken baktirmistim...

    Oy: 2 1.6%
  • Lastik degistirirken baktiriyorum...

    Oy: 21 16.8%
  • Periyodik bakimlarda bakiyolardir herhalde...

    Oy: 15 12.0%
  • Senede bir...

    Oy: 8 6.4%
  • Yaz-Kis sezon girislerinde hep baktiririm...

    Oy: 13 10.4%

  • Kullanılan toplam oy
    125
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
iyide artık eskisi gibi telli jant kalmadıki çelik jant var çoğu motorda telli olanda çelik jant a çeviriyor artık bu anketinde bence modası geçmiş sayılır :))):p:p
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
1
iyide artık eskisi gibi telli jant kalmadıki çelik jant var çoğu motorda telli olanda çelik jant a çeviriyor artık bu anketinde bence modası geçmiş sayılır :))):p:p

Bence eskisinden bile fazla telli jantlı motor var. Özelikle enduro ve cruiser motor sayısındaki artış son yıllarda baya bi arttı. Benimde jant ayarı konusunda derdim var. Ayar yaptığını söyleyen bir motor tamircisi jant başına 100 tl isteyince bu işi kendim nasıl yaparım araştırmaya başladım. 1. sayfadaki krokiyi görünce açıkçası moralim bozuldu. Dış ve iç lastiklerin söküleceğini hiç düşünmemiştim. Bakalım bu işi nasıl kotaracağız?
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
243
ne diyorsun jant başı akort ayarı 100 tl mi araba bakımından pahalı ya benim jeepin bile o kadar masrafı yok ya
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
benim cross da 6-7 ayda bir yaptırıyorum hepsi yarım saat falan sürüyor kesinlikle yaptırmalısınız farkı hissedersiniz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:16 ----------

ne diyorsun jant başı akort ayarı 100 tl mi araba bakımından pahalı ya benim jeepin bile o kadar masrafı yok ya

ödemiş de 10 tl ye yapıyorlar gerçi orda motosiklet ve ustası bol piyasa uygun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------

iyide artık eskisi gibi telli jant kalmadıki çelik jant var çoğu motorda telli olanda çelik jant a çeviriyor artık bu anketinde bence modası geçmiş sayılır :))):p:p

telli jantı hep sevmişimdir pırıl pırıl temiz olur ve telleri kalınsa müthiştir görüntüsü
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Güzel konu açmışsın murat tebrrikler.

Sagolun sizlere layik olmaya calisiyorum:bounce::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:18 ----------

Peki bu çelik jantlara herhangi bir ayar yaptırmak gerekirmi?

Elbette balansa sokuyorsunuz onlarida ve balansi uygunsuzsa agirlik cakiliyor:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------

iyide artık eskisi gibi telli jant kalmadıki çelik jant var çoğu motorda telli olanda çelik jant a çeviriyor artık bu anketinde bence modası geçmiş sayılır :))):p:p

ben oyle pekde fazla enduro ve chopper goremedim Alasim jantli...
Sen dicenki dl650 var...
gv650 var...
falan filan soyle bakalim bu ti,plerde kalmamismidir?
bi zahmet gostersene radikal markalardan bana telli olmayan jant chopper ve enduro?eski kafayimdir :)
Bende telli jant motosiklet hic kullanmadim ancak bu konuya onem ve dikkat cekmekdi amac...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
istanbulda nereye gidelim, kim uygun fiyata yapıyor? ben de jant başı 100 tl olarak doğubank'ın oradaki meşhur birinden fiyat aldım, çok :)
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Şu konu altında sorayım , telli jantların çemberini ısıl işlemle veya pres ile doğrultan biryer varmıdır ? alaşım jantları sanayide çok güzel düzeltiyorlar ama tel jant yapabilen yer bulamadım , akort ayarı yapan usta aramıyorum akortu kendim yaptım ama 3 adet telim janttaki 2 mm lik salgıyıda gidermek isterken maalesef diş sıyırdı artık telleri zorlamak istemiyorum , iki büklüm olmuş kros jant çemberlerini düzelten ustalar varmış , nerede bu ustalar ? tecrübe edip tavsiye veren adres ileten herkese teşekkürler ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst