Akdeniz Ege karışık (Egelim43 buna alışık)

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Aga rotada manisa görünmüyor izine bağlı demişsin de benim yanıma uğramazsan kan çıkar :pl: :pl:
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
9
Egelim43 nikli abim 28 mayıs gibi mi gececeksınız mugla koycegızden?sızlerı mısafır etmeyı yol arkadaslıgı yapmayı cok ama cok ısterdım bende denızlıde okudugumdan dolayı o tarıhte memleketımde olamayacagım 1 hazıranda memlekette olacagım inşallah... eğer bıraz uzun gezı yaparsanız bulusuruz belkı de :) Muğla-Ortaca-Dalyanda şahin tepesine cıkmanızı tavsıye ederım yaklasık sıze 60 km daha fazla yol yaptırı ama o 60 kmye kat ve kat deger o manzara....
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Egelim43 nikli abim 28 mayıs gibi mi gececeksınız mugla koycegızden?sızlerı mısafır etmeyı yol arkadaslıgı yapmayı cok ama cok ısterdım bende denızlıde okudugumdan dolayı o tarıhte memleketımde olamayacagım 1 hazıranda memlekette olacagım inşallah... eğer bıraz uzun gezı yaparsanız bulusuruz belkı de :) Muğla-Ortaca-Dalyanda şahin tepesine cıkmanızı tavsıye ederım yaklasık sıze 60 km daha fazla yol yaptırı ama o 60 kmye kat ve kat deger o manzara....


1 ay önce falan gelmiştim ben oralara. Gezi bölümünde bodrum dalaman gezimiz başlığı altında ben paylaşmıştım. Ben o tarafları iyi bilirim. Ağla köyünden çiçekbaba dağının zirvesine çok tırmandım. Adem80 nin çiçekbaba dağı gezisi diye googleye taratırsan oda çıkar. Umarım ilerde buluşuruz.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
9


Uploaded with ImageShack.us

dalyan

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------

inşallah buluşur adem abi... şimdi bakacağım resimlerinize yine bekleriz
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
9
1 ay önce falan gelmiştim ben oralara. Gezi bölümünde bodrum dalaman gezimiz başlığı altında ben paylaşmıştım. Ben o tarafları iyi bilirim. Ağla köyünden çiçekbaba dağının zirvesine çok tırmandım. Adem80 nin çiçekbaba dağı gezisi diye googleye taratırsan oda çıkar. Umarım ilerde buluşuruz.


resimlerinize baktım gecekten guzelmıs en kısa zamanda yıne gelmek nasıp olur...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len adem sen vatan hainisin oğlum beni neden buralara götürmedin:pr:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sen götür dedinmi? :queen: bidaha gelde götürem. :)
delikanlı48 inşallah gelirsem buluşuruz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ulan nonoş egelim43 amaddd..çakçiki amaddd...


Eben sağsa atlayam amaddd...:)


bana 2.hafta izin aldıran ama sonra elde olmayan nedenlerden kendisi 3.hafta izne çıkan amad :)

ikimiz paşa paşa gezerdik şimdi...melmeketi hep gördüm agi akdeniz rotası bana heyecan verirdi çıkaydık...nasip değilmiş....

Hayırlı yolculuklar paşa...son dakkada bana dahil olaydın gezdiğindende bişey anlamazdın...bak ne güzel oldu...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Gel Gel manisayada gel tekeriniz düz bassın :)

Fatih abiye dikkat et ilk gezisi askerden sonra 1 ay dönmeyebilir bile :)

:) Fatih abine kalsa hemen burdan çıkcak 3 günde Türkiye turu yapıp gelecek adam bilenmiş geziye resmen Asker ocağında :p

vay genç ...:mrgreen: hayırlı yoluluklar olsun...benim gözler kaykılıyor reyiz...



net kafelere düşcek adammıydım beaaa...Allahım kör et beniii...:p

Sen yeteri kadar gezdin ganga sıra bizde artıkın sen istirahat et :wiinkk:

planda izmire nezaman geliyosunuz :)

haftaya p.tesi yada Salı fakat benim izin durumuna bağlı izin uzamazsa ben gelemiyecem sanırım İzmire lakin Fatih ve Meriç gelir büyük bi ihtimal :cat:

Aga rotada manisa görünmüyor izine bağlı demişsin de benim yanıma uğramazsan kan çıkar :pl: :pl:

Uğramaya çalışcaz artıkın aga her şey izne vakte bağlı fakat Fatihin uğrayacağı kesin gibi bir şey :cat:

Egelim43 nikli abim 28 mayıs gibi mi gececeksınız mugla koycegızden?sızlerı mısafır etmeyı yol arkadaslıgı yapmayı cok ama cok ısterdım bende denızlıde okudugumdan dolayı o tarıhte memleketımde olamayacagım 1 hazıranda memlekette olacagım inşallah... eğer bıraz uzun gezı yaparsanız bulusuruz belkı de :) Muğla-Ortaca-Dalyanda şahin tepesine cıkmanızı tavsıye ederım yaklasık sıze 60 km daha fazla yol yaptırı ama o 60 kmye kat ve kat deger o manzara....

Teşekkürler kardeş aklımızda bulunsun dediğin yerler :wiinkk:

Ulan nonoş egelim43 amaddd..çakçiki amaddd...


Eben sağsa atlayam amaddd...:)


bana 2.hafta izin aldıran ama sonra elde olmayan nedenlerden kendisi 3.hafta izne çıkan amad :)

ikimiz paşa paşa gezerdik şimdi...melmeketi hep gördüm agi akdeniz rotası bana heyecan verirdi çıkaydık...nasip değilmiş....

Hayırlı yolculuklar paşa...son dakkada bana dahil olaydın gezdiğindende bişey anlamazdın...bak ne güzel oldu...

Ulem panda benim ebemin ne kabahati var :sunny: -konuyu biliyorsun- benmi doğurmaya kalktım mayısın ikinci haftası :queen: ama arkadaşa sorarım doğuma yardımcı olan ebenin telefonunu alırım çok atlamak istersen :cherry: Ağustosda iznin ikinci yarısı var olmazsa diğer tarafıda senle yaparız aga :wiinkk: tabi sen zındıklık edipte Ramazan mübarek izine çıkmazsan :santa:

Güzel gezi olacağa benziyor.
Allah'a emanet olun, hayırlı yolculuklar :king:

Teşekkürler Behçet sağolasın :rendeer:




Eveeettt şimdi gelelim resimlere arkadaşlar :wiinkk:


---- Bölüm 1 Egeden Konya Ovasına ------

Bir gün önceden hazır olan ve katır misali yüklediğim motorumu alır almaz sabah erkenden düştüm yollara :cat: depomuzu dünden doldurmuştuk zaten

tnfotoraf0326.jpg


Başlangıç kmsi

tnfotoraf0328.jpg


Sonunda gazı açıp tekeri çevirebildik çok şükür :)

tndscn1307.jpg


İlk molamız yaklaşık 150 km sonra Afyon Çay da çay molası :p

tndscn1317.jpg


tndscn1316.jpg



tndscn1323.jpg

İkinci mola yerimiz ise Akşehirde Nasreddin Hocanın mekanı :)
tndscn1328.jpg


Bulunduğumuz yer dünyanın merkezi olduğu için dünyadaki çeşitli merkezlere uzaklığı :cherry:

tndscn1329.jpg


tndscn1326.jpg


Hocamızın kabri makam-ı Fatihamızı okuduk
tndscn1334.jpg


tndscn1336.jpg


Bir Nasreddin Hoca klasiği türbenin her tarafı açık tek tarafı kapalı ve kilitli :p

tndscn1335.jpg


Türbe ve etrafı çok güzel tertemiz etraf gül kokusundan geçilmiyor

tndscn1330.jpg

tndscn1332.jpg

Hocanında dediği gibi dünyanın merkezi buraymış :cherry:

tndscn1337.jpg


Nasreddin hocanın fıkralarını tasvir eden heykeller :cat:
tndscn1349.jpg



tndscn1348.jpg


tndscn1347.jpg


tndscn1350.jpg


Türbenin hemen karşısında Gülmece kafede Nasreddin hocayla ilgili hediyelik eşya reyonu mevcut
tndscn1344.jpg


Ayrıca kafetarya mekan ve bahçe olarakta oldukça güzel :cat:

tndscn1345.jpg


tndscn1346.jpg


Tersine işleyen Nasreddin hoca saatinide sizlerle paylaştıktan sonra Seydişehirde Ramazan (Ramizan83) le buluşmak üzere Akşehirden ayrılıyoruz ha bu arada bu ürünün taklitleride varmış fakat aradaki farkı "Metin ŞENTÜRK" bile görürmüş :queen:

tndscn1331.jpg

tndscn1353.jpg


unutmadan

Nasreddin hoca ve hayatı hakkında kitabeden bilgide verelim :cat:

tndscn1333.jpg


Keyifli bol manzaralı bi yolculuktan sonra

tndscn1356.jpg


tndscn1366.jpg


tndscn1362.jpg


tndscn1359.jpg


tndscn1368.jpg


Beyşehirde bi mola daha verdim :cat:

tndscn1373.jpg


tndscn1377.jpg


mola verdiğim tesis çalışanlarının ısmarladığı çayları içtikten sonra yola koyuluyorum tekrar ee Ramazanı bekletmemek lazım daha fazla :cat:

tndscn1374.jpg


Sonunda Seydişehir göründü :cat:

tndscn1380.jpg


Sağolsun Ramazan kardeşim tabelanın hemen ilerisinde beklemiş beni :cat:

tndscn1382.jpg


Sonunda benim kara kız Konyalı kardeşiyle buluştu 43 ve 42 bi arada :p

tndscn1383.jpg


tndscn1381.jpg


veee oradan geçiyoruz yemeğe sağolsun Ramazan kardeşim etli ekmeğe doyuruyor beni

tndscn1385.jpg


tndscn1384.jpg


tndscn1386.jpg


ardından bi torpil daha yapıp bana biraz daha vakit ayırıp benle beraber sürüp Antalya il sınırına kadar uğurluyor teşekkürler Ramazan :rendeer: Konya ile Antalya il sınırında Torosların zirvesinde bulunan Zirve dinlenme tesislerinde bi mola daha veriyoruz birlikte :cat:

tndscn1391.jpg


tndscn1389.jpg


tndscn1387.jpg


Tesisde yudumladığımız çaylarımızdan sonra o yaylaya ben ise Alanyaya doğru sürmeye devam

tndscn1397.jpg


Akseki yakınlarında karakızım acıktığının sinyalini veriyor ve dalıyorum ilk gördüğüm benzinliğe

tndscn1400.jpg


karnını bir güzel doyuruyorum karakızın :cherry:

tndscn1398.jpg


Kütahyadan aldığım benzinle 416 km gitmiş karakızım maşallah :cat: :bounce:

tndscn1399.jpg


Benzinlikten çıktıktan 30-40 km sonra Nihayet denizi görüyorum :flower:

tndscn1401.jpg


akşam saatlerinde ise Alanyaya varıp bir günlük gezi programını mutlu sonla noktalıyorum

tndscn1407n.jpg


tndscn1406.jpg


Alanyadaki paylaşımlar ve Fatihle beraber yapacağımız etkinleri ise vakit oldukça paylaşmaya devam edicem arkadaşlar to be continued-devamı gelecek- yani :p
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
ee hadi agam pasam bekliyoruz bizde 03 Hazirana hazırız inş :) Manisaya gelinde günüzü gün edelim sizin :)

Tekerin düz bassın ahmet abi :)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
ben de sizinle aynı rtayı gideceğim inş ama tersten :cherry:
sohbet bölümünde paylaştım ama pek güzergah hakkında bilgi veren olmadı sağolsun arkadaşlar :sunny:
neyse ben haziran 6 da çıkacam yolA İNŞ bi aksilik olmazsa.gezi yazını takip eder ona göre davranırız artık tekerin düz bassın
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gez Ahmet gez, gezilmedik bi karış yer bırakma,bütün senenin acısını çıkar:thumleft:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Alanya paylaşımlarına devam arkadaşlar ee boş durmayalım değilmi :)

fotoraf0334c.jpg


fotoraf0335.jpg


fotoraf0337x.jpg


fotoraf0338s.jpg


fotoraf0339u.jpg


fotoraf0342t.jpg


fotoraf0352.jpg


fotoraf0351t.jpg


fotoraf0356.jpg


fotoraf0361.jpg


Buda Fatihin yakışıklı :cat:

fotoraf0349j.jpg


fotoraf0358.jpg


yarın Finike Kaş Demre ve Fethiyeye doğru teker dönecek nasipse :cat: yeni paylaşımlar gelecek arkadaşlar elimizden geldiğince sıcağı sıcağına paylaşımlara devam inş.:cat: :rendeer:

---------- Post added at 18:48 ---------- Previous post was at 18:43 ----------

ee hadi agam pasam bekliyoruz bizde 03 Hazirana hazırız inş :) Manisaya gelinde günüzü gün edelim sizin :)

Tekerin düz bassın ahmet abi :)

İzin uzarsa 03 haziran uyar uzamazsa daha erken uğrayabiliriz İzzet :wiinkk: sağolasın iyi dileklerin için :rendeer:

ben de sizinle aynı rtayı gideceğim inş ama tersten :cherry:
sohbet bölümünde paylaştım ama pek güzergah hakkında bilgi veren olmadı sağolsun arkadaşlar :sunny:
neyse ben haziran 6 da çıkacam yolA İNŞ bi aksilik olmazsa.gezi yazını takip eder ona göre davranırız artık tekerin düz bassın

Tersten derken :silent: İzmirden başlayıp Alanyaya doğru geleceksiniz galiba :cat: teşekkürler iyi dilekleriniz için inş. sizde kazasız belasız gerçekleştirirsiniz gezinizi :rendeer:

Gez Ahmet gez, gezilmedik bi karış yer bırakma,bütün senenin acısını çıkar:thumleft:

Gezcem gezcez inş. abi :bounce: tüm kışı bu günlerin hayalini kurarak geçirdik :cat:
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
9
hızlı ve güzel gezi... :wiinkk: ama memlekete dogru seyır edıyor hani :king: Finike-Demre arasındaki yol çok kaliteli,hayırlı yolculuklar dilerim... Paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz inşallah :cat::king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst