AKÇAABAT Karadağ 24/02/2007

Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Arkadaşlar uzun süredir Karadeniz turu için planlamalar yapıyordum.Fakat çıkan aksilikler yüzünden Ekim ayı için planladığımız geziyi gerçekleştiremedik.Fakat Trabzondaki arkadaşlarımız ve abilerimizin daveti üzerine bu hafta sonu Akçaabat Karadağ a bir gezi düzenledik,fakat motosikletlerimiz olmadan,onların yerine 4x4 arazi canavarları vardı.Hernekadar burası bir Motosiklet sitesi olsada bu güzel resimleri sizlerle paylaşmak istedim umarım sizlerde keyif alırsınız ,çünkü benim için muhteşem bir geziydi.


Burada Hakan arkadaşımız ile cumartesi sabah saat 07:05 te sabiha gökçen havaalanından Trabzona hareket ettik


Trabzon hava alanı

Sabah bizi alandan Ahmet Hamdi MERT,Gürol ,Selim ve Melih ağabeylerim aldılar ve Trabzon adını yanlış hatırlamıyorsam Taksim meydanı nın üst tarafında ERTUĞRUL isimli bir ekmek fırınına götürdüler,ilk başta ekmek fırınında ne işimiz var diye düşündüm fakat biraz sonra o canım misgibi peynirli ve kıymalı pideler gelince ne kadar yanlış düşündüğümü anladım

Uçaktan aldığım masmavi gökyüzü ve bembeyaz pamuk tarlaları



Trabzona yaklaşırken




Sonra atladık 4x4 lere ver elini Akçaabat Karadağ Hıdırnebi yayla tesislerine doğru koyulduk yollara,benim içim içimi yiyor,ben nasıl bu karadeniz turunu motosikletsiz yapacam diye



Araç içerisinde ben



Yukarılara çıktıkça heryer orman,her yer bembeyaz,tertemiz bir hava,dağlarda olmak gerçekten muhteşem.





Veee yol kapanıyor.Fakat sağolsun okarda kışta orada İl özel idareye ait operatörler canla başla yolları açmaya çalışıyorlar,onların hakkını nasıl öderiz bilmem



Varın anlayın artık, nasıl bir kar var?



Yol manzaraları



Sonun da kalacağımız Hıdırnebi yayla tesislerine ulaştık.O yorgunluğun üzerine sımsıcak bir igi alaka ve tabiiki çay

Çaylarımızı içtikten sonra o meşhuuur,Mıhlama,kaygana,kazkaldıran,akçaabat köfte ve saç kavurma olaylarına girdik


Birara dışarıya çıkayım dedim



Buraya kadar gelinirde aslan sütü içilmezmi? Teoman ağabey ve ben


Sabah kalktığımda hava açmıştı,inanılmaz bir güzellik,cennet gibi bir yer





Dönüş yolundayız









Ve en sonunda Trabzon merkezdeyiz,Bize rüya gibi bir hafta sonu yaşattıkları için Tüm Trabzon ekibine teşekkür ediyorum,umarım sizlerde bu resimleri beğenirsiniz,kalın sağlıcakla
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
272
abi süper ya memleket gibi si varmı ya şimdi orda olmak varmış ya nasıp olursa yazın gıdeceğim bende trabzon ofa paylaşımınız için saolun
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
güzel resimlerde yanlız resimlerin birinde alkol olayı var yasak form kurallarına uymuyor 52. madde olması gerek :farao:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Bathu hocam,uyarınız için teşekkürler.Resim kaldırılmıştır
 
Katılım
28 Şub 2007
Mesajlar
1
Gercekten güzel gezi olmuş,keşke yazdığınız gibi motosikletlerinizle gerçekleştirebilseydiniz,ama malum mazeretler ve hava durumu buna engel olmuş,inşallah durumunuzun ve havanın müsait olduğu bir zamanda gerçekleştirirsiniz böyle güzel gezileri,memleketimiz gerçekten çok güzel bir coğrafyada,okadar çok gezilip görülecek ve keşfedilecek yeri varki
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Süper gezi olmuş.İyiki motorla falan çıkmamışsınız yola.Baksanıza kar adam boyu.:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de 52. maddeden uzaklaştırılmışşştım :pr: Neyyyseee aga trabzon a gelmişin Rize ye de geçseydinizz be :pale:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Cennet Türkiye'm. Varmı yeryüzünde böyle güzel Türkiye dışında yerler.
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Ben bu 52 madde olayını anlamış deilim,diğer gezi resimlerinide inceledim,örnekleri var bakabilirsiniz hiç uyarı vs.vs yok.Kurallara uymak önemli benim açımdan sorun yok,kurallar hepimiz için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst