- Katılım
- 12 Şub 2006
- Mesajlar
- 207
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar uzun süredir Karadeniz turu için planlamalar yapıyordum.Fakat çıkan aksilikler yüzünden Ekim ayı için planladığımız geziyi gerçekleştiremedik.Fakat Trabzondaki arkadaşlarımız ve abilerimizin daveti üzerine bu hafta sonu Akçaabat Karadağ a bir gezi düzenledik,fakat motosikletlerimiz olmadan,onların yerine 4x4 arazi canavarları vardı.Hernekadar burası bir Motosiklet sitesi olsada bu güzel resimleri sizlerle paylaşmak istedim umarım sizlerde keyif alırsınız ,çünkü benim için muhteşem bir geziydi.

Burada Hakan arkadaşımız ile cumartesi sabah saat 07:05 te sabiha gökçen havaalanından Trabzona hareket ettik


Trabzon hava alanı

Sabah bizi alandan Ahmet Hamdi MERT,Gürol ,Selim ve Melih ağabeylerim aldılar ve Trabzon adını yanlış hatırlamıyorsam Taksim meydanı nın üst tarafında ERTUĞRUL isimli bir ekmek fırınına götürdüler,ilk başta ekmek fırınında ne işimiz var diye düşündüm fakat biraz sonra o canım misgibi peynirli ve kıymalı pideler gelince ne kadar yanlış düşündüğümü anladım
Uçaktan aldığım masmavi gökyüzü ve bembeyaz pamuk tarlaları

Trabzona yaklaşırken


Sonra atladık 4x4 lere ver elini Akçaabat Karadağ Hıdırnebi yayla tesislerine doğru koyulduk yollara,benim içim içimi yiyor,ben nasıl bu karadeniz turunu motosikletsiz yapacam diye

Araç içerisinde ben

Yukarılara çıktıkça heryer orman,her yer bembeyaz,tertemiz bir hava,dağlarda olmak gerçekten muhteşem.


Veee yol kapanıyor.Fakat sağolsun okarda kışta orada İl özel idareye ait operatörler canla başla yolları açmaya çalışıyorlar,onların hakkını nasıl öderiz bilmem

Varın anlayın artık, nasıl bir kar var?

Yol manzaraları

Sonun da kalacağımız Hıdırnebi yayla tesislerine ulaştık.O yorgunluğun üzerine sımsıcak bir igi alaka ve tabiiki çay

Çaylarımızı içtikten sonra o meşhuuur,Mıhlama,kaygana,kazkaldıran,akçaabat köfte ve saç kavurma olaylarına girdik

Birara dışarıya çıkayım dedim
Buraya kadar gelinirde aslan sütü içilmezmi? Teoman ağabey ve ben

Sabah kalktığımda hava açmıştı,inanılmaz bir güzellik,cennet gibi bir yer


Dönüş yolundayız




Ve en sonunda Trabzon merkezdeyiz,Bize rüya gibi bir hafta sonu yaşattıkları için Tüm Trabzon ekibine teşekkür ediyorum,umarım sizlerde bu resimleri beğenirsiniz,kalın sağlıcakla

Burada Hakan arkadaşımız ile cumartesi sabah saat 07:05 te sabiha gökçen havaalanından Trabzona hareket ettik


Trabzon hava alanı

Sabah bizi alandan Ahmet Hamdi MERT,Gürol ,Selim ve Melih ağabeylerim aldılar ve Trabzon adını yanlış hatırlamıyorsam Taksim meydanı nın üst tarafında ERTUĞRUL isimli bir ekmek fırınına götürdüler,ilk başta ekmek fırınında ne işimiz var diye düşündüm fakat biraz sonra o canım misgibi peynirli ve kıymalı pideler gelince ne kadar yanlış düşündüğümü anladım
Uçaktan aldığım masmavi gökyüzü ve bembeyaz pamuk tarlaları

Trabzona yaklaşırken


Sonra atladık 4x4 lere ver elini Akçaabat Karadağ Hıdırnebi yayla tesislerine doğru koyulduk yollara,benim içim içimi yiyor,ben nasıl bu karadeniz turunu motosikletsiz yapacam diye

Araç içerisinde ben

Yukarılara çıktıkça heryer orman,her yer bembeyaz,tertemiz bir hava,dağlarda olmak gerçekten muhteşem.


Veee yol kapanıyor.Fakat sağolsun okarda kışta orada İl özel idareye ait operatörler canla başla yolları açmaya çalışıyorlar,onların hakkını nasıl öderiz bilmem

Varın anlayın artık, nasıl bir kar var?

Yol manzaraları

Sonun da kalacağımız Hıdırnebi yayla tesislerine ulaştık.O yorgunluğun üzerine sımsıcak bir igi alaka ve tabiiki çay

Çaylarımızı içtikten sonra o meşhuuur,Mıhlama,kaygana,kazkaldıran,akçaabat köfte ve saç kavurma olaylarına girdik

Birara dışarıya çıkayım dedim
Buraya kadar gelinirde aslan sütü içilmezmi? Teoman ağabey ve ben

Sabah kalktığımda hava açmıştı,inanılmaz bir güzellik,cennet gibi bir yer


Dönüş yolundayız




Ve en sonunda Trabzon merkezdeyiz,Bize rüya gibi bir hafta sonu yaşattıkları için Tüm Trabzon ekibine teşekkür ediyorum,umarım sizlerde bu resimleri beğenirsiniz,kalın sağlıcakla