<<<Akbank'tan Bana Özel Doğum Günü Hediyesi::)))>>>

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :queen:
şoktayım hala idrak edememiş vaziyetteyim....doğum günümde bana en güzel hediyeyi AKBANK verdi :salut: :salut: :salut: kredimin onaylandığını duydum ve hala bi ağlıorum bi gülüorum :mrgreen:
Şimdi bi kişiye özel teşekkürlerimi sunmak istiyorum:)

Aylardan beri bıkmadan,usanmadan,bitmek bilmeyen sabırla,benim bitmek bilmeyen sorularıma,hiç kızmadan,sinirlenmeden,bağırıp çağırmadan,yeter işim var demeden,yanıt veren,hep yanımda olan,bana destek veren,doğru yolu göstermeye çalışan ve de gösteren tanıdığım için kendimi müthiş şanslı hissettiğim :) Olcay [EYONG] a çokkkkkkkkkkkkkkk teşekkür ediorum.


Evet bundan sonra benden çekeceğiniz var :p :p :p
Not:Motor; yamaha cygnus GS :) :cherry:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Hayırlı olsun.

Kenan'a (doğulu) teşekkür etmemişsin ama :mrgreen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Allah kazadan beladan saklasın, hayırlı uğurlu olsun inşallah.

Şimdiye kadar sorun değildi ama galiba şimdiden sonra yandım , "şunu nasıl yapiim bu ne burası olmuo" gibi sorularına hazırım :cherry:

Gerçi beni dinleyip diğer aleti almadığın ve Yamaha yı seçtiğin için teşekkür ederim, başımı daha az ağrıtır çünkü :cherry:

Tekrar hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
teşekküüüürrrrrrrrrrrrrrrrrr ayyy yerimde duramıorummmm :mrgreen: :queen:
olcayyyyyy sağolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
hayırlı olsun kardeşim:):)
bu mutluluğu biliyorum:):)
kazasız belasız kullanman dileğiyle...
:cherry: :cat: :rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
selammm çok sevindimmmm
hayırlı olsun hadi bakalım artık antalya nın senden çekecegi var :)
kazasız belasız binersin inşallah
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer: hayırlı olsun burdan da diyim :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
kılıçbalığı' Alıntı:
selammm çok sevindimmmm
hayırlı olsun hadi bakalım artık antalya nın senden çekecegi var :)
kazasız belasız binersin inşallah

abi sana inanamıorum şimdi yazdım nasıl bana çiçek yolladın adresimi nerden biliosun hadi geçtim nası bu kadar hızlı oluosun :silent:
sağolll çok sağol :) :) :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
:cat:

hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip etsin. borçlarıda bi çırpıda bitirsin. bizede nasip etsin!

amiiiin
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
dishy' Alıntı:
abi sana inanamıorum şimdi yazdım nasıl bana çiçek yolladın adresimi nerden biliosun hadi geçtim nası bu kadar hızlı oluosun :silent:
sağolll çok sağol :) :) :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
eeee ben hamsi balığı degilim biliyosun.amaç seni mutlu görmek mutluluğunu paylaşmak degilmi.dostlar arkadaşlar ne için var derdi desevinç ide paylaşmak için dimi.hadi hayırlı olsun güle güle kullan.aslında kendim getiricektim çiçekleri ama sen şok agirme diye ben getirmedim:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst