Akar Özellikli LED Sinyal Uygulaması Nasıl Yapılır? - Video'lu

Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Merhabalar,

Bu videom da motosikletimizin sinyallerini akar özellikli LED sinyal ürünlerle değişimini yaparak yeni bir görünüme kavuşturduk ve yapmak isteyen arkadaşlara nasıl yapacaklarına dair ışık tutması niyetiyle paylaşmak istedim.


Uygulamaya Ait Video: https://youtu.be/fYu8oXTMK1E



Ürüne Ait Link: http://s.click.aliexpress.com/e/ct8AWppO


LED'ler orjinal halojen ampullere kıyasla daha iyi görünüm ve görüş sağlamıştır.


Saygılarımla, iyi seyirler.


Diğer “Motosiklet Uygulamaları” videolarım için: https://www.youtube.com/playlist?list=PLG_oGVWGe0lAToT4pOnFeer8wv3WJRxOg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
özellikle farları led olup akar led özelliği olmıyan araçlarda bu özelliği görmeye başlamışdık gençler sonradan yapıyordu motorda ilk defa gördüm güzel olmuş..
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Uygulama güzel olmuş, elinize emeğinize sağlık.
Fakat kişisel görüşüm sinyallerin flaşör olarak çalışmasından yana. Tasarım olarak şık gözüküyor ona bir itirazım yok, fakat işlevsellik açısından flash yapan bir sinyal etkisi görmüyorum, Arabalarda da son dönemde popüler olmaya başladı bu durum, bakalım iş nereye gidecek.
 
Katılım
19 Mar 2019
Mesajlar
41
Güzel uygulama ama orijinali kadar parlak ve belirgin değilmiş gibi geliyor, karanlıkta süper göründüğüne eminim ama gün ışığında biraz sönük kalıyor sanki.
 
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
79
Bu uzayarak giden iyi olmamış, hızlı yanıp sönen daha iyi görünür olur. Trafikte sorun olabilir mi bilmiyorum.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
505
Klasik yanıp sönen sinyal kadar algılanmayabilir ve tam görevini yapmakta zaman zaman aksıklar olabilir, bence gereksiz ve boşuna harcanan para ve zaman, bu benim kendi görüşüm olduğunuda belirtmek isterim, klasikten şaşma yanat söner daha faydalıdır gibime geliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uygulama güzel olmuş, elinize emeğinize sağlık.
Fakat kişisel görüşüm sinyallerin flaşör olarak çalışmasından yana. Tasarım olarak şık gözüküyor ona bir itirazım yok, fakat işlevsellik açısından flash yapan bir sinyal etkisi görmüyorum, Arabalarda da son dönemde popüler olmaya başladı bu durum, bakalım iş nereye gidecek.

malesef araçların bizi 1-2 saniye gördüğü yerde sadece gösteriş olarak kalıyor anayolda çok yetersiz, daha uzun olsa olur şerit giddrken aynı anda çakar yapsa süper olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst