- Katılım
- 1 Tem 2006
- Mesajlar
- 432
- Konu Yazar
- #1
Bir yıldır airbrush yapıyorum.... profesiyonel bir işyerim yok. Hobi olarak yapıyorum. Ucuza yaptırmak istersesniz... bana mail atın derim... yardımcı olurum uygun fiyata ..Size yaptığım bir kaç örneği de gösterebilirim...
Son düzenleme:







