airbrush yaparım...ucuza..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Bir yıldır airbrush yapıyorum.... profesiyonel bir işyerim yok. Hobi olarak yapıyorum. Ucuza yaptırmak istersesniz... bana mail atın derim... yardımcı olurum uygun fiyata ..Size yaptığım bir kaç örneği de gösterebilirim...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Böyle birşeyle uğraşman çok güzel Resimleride göre bilirsek yaptıklarından mesela kendi motosikletine yaptıysan bir resim koyda topiğe bakalım merak ettik... :)
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
1 depo 1 ön çamurluk 2 arka grenaj küçük imajlarla airbrush bana kaça maal olur acaba pazarlık usulü ile mi çalışıyorsunuz fiyatlar fix mi...antalyadayım nasıl yaparız...
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
bende bi kırmızı kask var ona ay yıldız ve atatürk yaptırmak istiyorum kaça yaparsın ?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
ya arkadaşlar buraya resim nasıl eklaniyordu yaa. uzun zamandır girmemiştim...bi yardımcı olunda airbrush resimlerimi gösteriim size..
:)

1 depo 1 ön çamurluk 2 arka grenaj küçük imajlarla airbrush bana kaça maal olur acaba pazarlık usulü ile mi çalışıyorsunuz fiyatlar fix mi...antalyadayım nasıl yaparız...

Dostum..Bunun fiyatı 500 ytl ye olur... baya işcilik ister...Parçaları söküp gönderebilirsinde kargoyla...yapılır tarafımdan sana kargoyla geri gönderilir...Bir düşün .. yazmak istersende

[email protected]

ben kaskıma yaptırmak istiyorum kaça mÂl olur???



BUARADA .... TOPİĞE RESİM NASIL GONULUR BEYLEEEE::: YARDIM EDİVEN GARİİ...

yaptıracağın resim yada desene bağlı 50 ila 70 arası olur sanırım..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bana fiyatta indirim yaparsın artık
şaka bir yana eski kaskıma söyle güzel bir airbrush istiyorum
aklımda 2 seçenek var, dediğin fiyatlar uygun sanırım
ama kargo olayı ne kadar tutar bilmiyorum, sonra astarı pahalıya çıkmasın
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432








bana fiyatta indirim yaparsın artık
şaka bir yana eski kaskıma söyle güzel bir airbrush istiyorum
aklımda 2 seçenek var, dediğin fiyatlar uygun sanırım
ama kargo olayı ne kadar tutar bilmiyorum, sonra astarı pahalıya çıkmasın



Ayıp ettin...Bak kargo ile gönder bana ...kargo üçretini ilk göndermede sana ait olsun.. İş bittikten sonrada.. Tekrar kargo ücreti ödemeden ben sana kargolar gönderirim. Çok fazla Kazanmıyo yani maksat arkadaşlara Hizmet... :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ama benim dikkat ettiğim sen daha çok alev tarzı desenlerde ustalaştın heralde
ben şekil, resim tarzı istiyorum açıkçası, onda da iyi bir çizerlik gerekir bilirsin
öyle çalışmaların var mı acaba?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432






ama benim dikkat ettiğim sen daha çok alev tarzı desenlerde ustalaştın heralde
ben şekil, resim tarzı istiyorum açıkçası, onda da iyi bir çizerlik gerekir bilirsin
öyle çalışmaların var mı acaba?

Açıkcası çok fazla Airbrush ile resim çalışmam olmadı ..daha doğrusu talep olmadı.Yapsam yaparım mesela ne gibi resimler olabilir? Portre çok zor..ama Kuru kafa ne bileyim kartal gibi desenler isterseniz kolaylıkla yapılır..
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hep alev deseni çalışman ve "çok fazla Airbrush ile resim çalışmam olmadı" cümlenden sonra senin bu işi tam olarak bilmediğin yada öğrenmediğin kanısına vardım.

Henüz bu aşamada iken insanların motorlarını yada kasklarını "kargolayın yapar gönderirim" safhasına getirmen etik açıdan uygun değildir bence.

Hatta sitemizde izinsiz reklam yapmakda yasaktır :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst