Aileniz sizi kaç yaşına kadar banyo yaptırdı? :)

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Aileniz sizi kaç yaşına kadar yada kaçıncı sınıfa kadar banyo yaptırdı?

Ben 1. sınıfa kadar ailemle yaptım sanırım :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
105
Ya senin hiç işin yokmu böyle konularla uğraşıyorsun :cherry:

Tam olarak hatırlamıyorum :silent: Ama banyoda çok ağlardım gözüme sabun kaçtı diye :queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Üniversite 1 :mrgreen::mrgreen:

Abi nedir sendeki bu banyo takıntısı :p Küçükken termosifonlar mı saldırdı sana :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ya ne bileyim bu ara konu dışını satı alasım geldi :p
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ortaokul 1. mi? Lise 1 mi? :p:p

bayağı küçükmüşsün be ortaokul yada lise :queen::queen:

ben ilk okul 4. sınıf zamanında kendim yapmaya başladım annemi sokmadım banyoya heheheh
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
sanırım ilk okul 3e kadar banyoya gözüm kapalı girer gözüm kapalı çıkardıım resmen gözüme sabun kaçıcak diye:p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
hatırlamıoyorum baya küçüktüm tek hatırladıgım

ane gözüm yanıyor ..
sonra dank diye bişey kafama iniyor... banyo tası olsa gerek:silent:
oglum gözünü kapat ozaman:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aileniz sizi kaç yaşına kadar yada kaçıncı sınıfa kadar banyo yaptırdı?

Ben 1. sınıfa kadar ailemle yaptım sanırım :queen:

bu ifade çok tehlikeli, cümleden bütün aile toplanıp beraber banyo yapılıyormuş anlamı çıkartılabilir :p

kendisini babasına yıkatmayan kese yüzü görmemiş gençler nedeniyle temizlik geleneğimizi adeta tehlike altında görüyorum
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5. sınıfa kadarr :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Emrah pek bi erotik gordum seni :p

bu ifade çok tehlikeli, cümleden bütün aile toplanıp beraber banyo yapılıyormuş anlamı çıkartılabilir :p

kendisini babasına yıkatmayan kese yüzü görmemiş gençler nedeniyle temizlik geleneğimizi adeta tehlike altında görüyorum

Bende o kismi anlayamadim acikcasi.. Ailecek derken ? :)
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok oyle demek istememiştir leğene tüm aile nasıl sığacak
sudan tasarruf açısından iyi ama genel aile yapımıza ters başka kültürlerde normal sayılanı da vardır elbet :p
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
yok oyle demek istememiştir leğene tüm aile nasıl sığacak
sudan tasarruf açısından iyi ama genel aile yapımıza ters başka kültürlerde normal sayılanı da vardır elbet :p

:mrgreen::mrgreen:
babama bu soruyu sorsdum
beni 20 yaşıma kadar anam yııkadıı dedi :D

ben de 7.sıınııfa kadar yaptıım ayrııca tırnaklarıımıı 8 e kadar annem kesti :p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
memleketimizin kanayan bir yarasına barnak bastın :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Kafama yediğim banyo tasları yüzünden geri zekalı oldum...

O yüzden hatırlamıyorum,ama uzun bi süre leğenin içinde banyo ettim :D
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
benim babam biraz otoriterdi 4-5 yaşında e.. kadar oldu dedi anamda zavallı korktu birdaha yıkamaya
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
95
ilk okul 1.sınıfa kadardı sanırım aradan fazla zamanda geçmiş değil zaten 11 sene olmuş :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla biz hala ailecek giriyoz tüm sülale banyo yapılcağı zaman toplanır hep beraber gireriz banyoya hep beraber çıkarız:bounce: :queen::queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
yok oyle demek istememiştir leğene tüm aile nasıl sığacak
sudan tasarruf açısından iyi ama genel aile yapımıza ters başka kültürlerde normal sayılanı da vardır elbet :p

Yoo neden ters olsun sanıyorum ki hala aileler cocuklarını bellı bır yaşa kadar leğen içinde yıkıyorlardır
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
Usta ben Anamdan bi süt emmişim bi daha emmemişim.
Bi de doğduğumda kundağa sardıklarınnda bayno ettirmişler bi daha etmemişim :mrgreen:
Zaten o duru bu dur yıkanmıyorum da :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst