Ailem yola çıkmama izin vermiyor

Katılım
23 May 2017
Mesajlar
0
evet nasıl olsa aile bizi düşünmek zorunda bi şekilde nasıl olsada ikna ettirip birtane elektrikli motor aladım anacak motora ilgim önceden vardı ama azdı ancak bu aralar fazlalaştı size sormak istediğim soru çok zor ve karışık malesef ailem yola çıkmama izin vermiyor diyorum altımdaki motor 100 kmh hızla gidecek değil en fazla 45 yola çıksam ne olacak aman başına bişe gelir biri sana vurur sen vurusun gibi söylemler sizde ricam şu ailemi yola çıkmaya izin vermesine nasıl ikna ederim yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum yaşım 14 soracak olursanız iyi sürüşler
 
Katılım
3 Ara 2016
Mesajlar
196
Yoldan kasıtın nedir şehir içi şehir arası? Aslında her türlü aileni dinlemeni öneririm
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
13
Hem yaşın hem tecrüben biraz da motorun buna uygun değil kardeşim ailenin dediğini dinle zaman geçtikçe onlar da alışır ısrar etmeni önermem
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Yeni jenerasyon amma sabırsız.
Bekleyeceksin benim güzel kardeşim. Ben ilk motosikletimi 17 yaşında kendi paramla almıştım.
Ailen iyi kötü seni kiramamamış elektrikli bir motosiklet almış. Bana onu yapanda olmadı.
Aileni dinle, senin için en iyisini onlar bilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
N'olur "Ailemi nasil ikna ederim" ana bolumu acabilir miyiz foruma? N'olur...
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Yaşı uygun değil diyenlere katılmıyorum. Toprak 17 yaşında piste çıktı profesyonellerle yarıştı.

Ağaç yaşken eğilir bu yaşlardaki kazanacağı reflekslerle 30 yaşından sonra kazanacağı refleksler bir değil.

Ben 8 yaşımdan beri aktif motor kullanıyorum aileden motorcuyum. 14 yaşımda 1000 lik makina rahat kullanıyordum.

Trafiğe kapalı alanlarda motor kullanmasını destekliyorum, ailenide bu yönde ikna etmeyi denemelisin.
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
210
Ben 13 yaşlarında babam eve elektrikli motosiklet ile geldi sevinmiştim bir hafta kadar evin ilerisindeki markete kadar (anayola çıkartmıyordu) sürmeme izin verdi sonra baktığımda yerinde yoktu çalışanlara kullanması için vermiş. Şimdi 17 yaşındayım ehliyetim, ekipmanım ve kendi motorum var istediğim yere gidiyorum ama gitmeden haber veriyorum sabret kardeşim sabret

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

Hem yaşın da daha ufak senden küçükken amcamın 100cc cub ını alıp geziyordum bi kere ara sokaktan fırlayan bi araba yüzünden çakıllı yolda kaydım düştüm onun dışında kazam olmadı Allaha şükür sabret ve biraz daha tecrübe kazan
 
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
163
Yaşı uygun değil diyenlere katılmıyorum. Toprak 17 yaşında piste çıktı profesyonellerle yarıştı.

Ağaç yaşken eğilir bu yaşlardaki kazanacağı reflekslerle 30 yaşından sonra kazanacağı refleksler bir değil.

Ben 8 yaşımdan beri aktif motor kullanıyorum aileden motorcuyum. 14 yaşımda 1000 lik makina rahat kullanıyordum.

Trafiğe kapalı alanlarda motor kullanmasını destekliyorum, ailenide bu yönde ikna etmeyi denemelisin.

şakacı seni. öleceksenizde 18 yaşına girip ehliyet almadan ölüp milletinde kanina girmeyin. 14 yasinda litrelik kullaniyormus :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
14 yaşındayken babamdan gizli Mobylette Enduro almıştım. Dayımındı bi akrabadaydı. Aldım yaptırdım kullanıyordum. Ailem kesinlikle karşıydı motosiklete.

Üç gün kullandım babam gördü. Motoru attım kaçtım tabi. Bahçede eline kürek geçirdi kırdı parçaladı motoru. :mrgreen:

Yıllarca içimde ukte kaldı motor. Binemedim alamadım. 27 yaşındayım ve aylarca yerini yaptım alacağım alacağım diye. İzin vermediler ama biraz yumuşadılar. Sonra gittim bi gün aldım geldim. Habersiz. Motor aldım dedim. :) Aldığım motorda ilk o kırılan motorun bi benzeri.

Şimdi artık ses etmiyorlar.

Yani yaşın daha çok küçük. Ailenin sözünü dinle. Sözünden çıkma. 17 yaşındayken en yakın arkadaşım motosiklet kazasında vefat etti. Kazada kendi suçu değil. Tali yoldan önüne biri atlamış. Duramamış vurmuş. Kask filanda yok olay yerinde vefat etmiş. Allah rahmet eylesin.

Biraz daha büyüdüğünde değişecektir tavırları. Sabret. 14 yaşında olup bisikleti olmayan insanlar var.
 
Katılım
23 May 2017
Mesajlar
0
Cevaplarınız İçin Teşekürler Şimdi Artık İşi Büyütüp Bir Honda CB125 Aldım ve ailemde bu konuda ikna oldu ancak bu iş küçük yaşta zevkli olduğu kadar tehelikeli imiş yolaçıkınca aldım kaskım vardı yeniliyorum herşeyi artık devam mt,cbr gibi motorlar herkese güvenli sürüşler dilerim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cevaplarınız İçin Teşekürler Şimdi Artık İşi Büyütüp Bir Honda CB125 Aldım ve ailemde bu konuda ikna oldu ancak bu iş küçük yaşta zevkli olduğu kadar tehelikeli imiş yolaçıkınca aldım kaskım vardı yeniliyorum herşeyi artık devam mt,cbr gibi motorlar herkese güvenli sürüşler dilerim

14 yaşında eğitimsiz ehliyetsiz motosikletle trafiğe mi çıkıyorsunuz? Ailenizi tanısam önce onlarla konuşur tersine ikna etmeye çalışır, o da olmazsa direk trafiğe şikayet ederdim sizi; hem sizin, hem de de ailenizin iyiliği için.
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Kardeşim 14 çok erken. Bak ben 21 yaşındayım şehirlerarası giderken bile telaşlanmasınlar diye gizli gidiyorum. Sen arasokaklarda sakin sakin sür. Yaşın gelince daha güçlü bir motosikletle gezersin. Şu an tecrüben ve motosikletin trafik ve uzak mesafeler için çok yetersiz.
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
160
Yaşı uygun değil diyenlere katılmıyorum. Toprak 17 yaşında piste çıktı profesyonellerle yarıştı.

Ağaç yaşken eğilir bu yaşlardaki kazanacağı reflekslerle 30 yaşından sonra kazanacağı refleksler bir değil.

Ben 8 yaşımdan beri aktif motor kullanıyorum aileden motorcuyum. 14 yaşımda 1000 lik makina rahat kullanıyordum.

Trafiğe kapalı alanlarda motor kullanmasını destekliyorum, ailenide bu yönde ikna etmeyi denemelisin.

çok haklısın kardeş, ben de 8 yaşımda turbo hayabusayla başladım 99 model 350 beygir,
10 yaşında cesna,
12 yaşımda jetpack
14ümde de f16 kullanıyordum RAHATÇA, hatta uçağın ucunu gökyüzüne yöneltip dik şekilde iniyordum, her şey erken yaşta başlamakta, erken başlamasam 18imde uzay mekiğini süremezdim
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bisiklet sürsene kardeşim biraz, şu yeni nesile gıcık olan bir benmiyim acaba? biraz güzel şeylerle vakit geçirseler. niçin hiç fiziksel aktivite de bulunma isteği duymazlar.

ben iş hayatına başlamadan önce kilometrelerce yolu bisiklet ile giderdim. sağlıklı bir vücut için hareket edin biraz, nedir bu tembellik.

özel hayatını bilmiyorum belki düzenli spor yapıyorsundur. kimileri az diyebilir ama ben maksat dolaşmak olsun diye haftanın yarısı 50 kilometreden fazla bisiklet sürüşü yapardım.

anayola çıkmasamda caddelerde sürerdim fakat iş hayatı başlayınca motosiklete yönelmek zorunda kaldım. motosiklet öncesi benim vazgeçilmezim bisikletti.

Beylikdüzü-Kumburgaz(14 küsür km) yürüme 1 saat 10 dakika, bisiklet ile yarım saat falan sürüyordu. ben genelde kumburgazdan çıkar esenyurta giderdim ve batıköyün içerilerinden dolaştığım için yaklaşık 30 km civarı bir gidiş ve o kadarda geliş vardır.

google map demesine göre anayoldan gidiş rotam 24 km küsür gözüküyor ama ben dediğim gibi hem büyükçekmecenin hemde batıköyün içerilerinden dolaşıyordum.

bilgisayar donanımlarıyla uğraşmak ayrı bir hobim, esenyurta ekran kartı falan almaya giderdim zevkli olurdu :) hiç unutmam 20 liraya hd 3650 ekran kartı almıştım. şimdiye kadar aldığım en fiyat/performans ürünüydü, zaten bilenler vardır hd3850 efsanedir ve hd3650 onun altında bir kart ama oldukça iyi ve 20 lira. (6 sene yada 7 sene öncesinden bahsediyorum)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Kardeşim 14 çok erken. Bak ben 21 yaşındayım şehirlerarası giderken bile telaşlanmasınlar diye gizli gidiyorum. Sen arasokaklarda sakin sakin sür. Yaşın gelince daha güçlü bir motosikletle gezersin. Şu an tecrüben ve motosikletin trafik ve uzak mesafeler için çok yetersiz.

Bende 20 yaşındayım 2.Motorum 2014ten beri hep üstündeyim 2 ehliyetim var araba ve motoru sürekli kullanırım ama yola çıkmak zorunda kaldım eve dönmek için haber vermeden çıkıp gelmiştim eve.Cok erken daha her şeyin yaşı var yavaş yavaş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst