cbr_007 Katılım 1 Ara 2005 Mesajlar 336 28 Kas 2011 Konu Yazar #1 Merhaba arkadaslar size aile boyu motosiklet keyfi yapan vietnamlı arkadasları tanıstırmak isterim.. r: :salut:
Merhaba arkadaslar size aile boyu motosiklet keyfi yapan vietnamlı arkadasları tanıstırmak isterim.. r: :salut:
Zippo's Katılım 5 Şub 2011 Mesajlar 4,031 28 Kas 2011 #2 Olmamış,kovanın içinede bi tane çocuk girerdi.Fırsatı değerlendirememişler. Son düzenleme: 28 Kas 2011
reis007 Katılım 19 Ağu 2011 Mesajlar 601 28 Kas 2011 #3 oldu olacak kovayada bi çocuk oturtsaymışlar. 9+1 motobüss
glock Katılım 9 Haz 2006 Mesajlar 1,639 28 Kas 2011 #4 ohooo bizde onun üstüne kat atarlar, çift katlı ticari gider. kamu aracı diye seste cıkaramazsın
I immortalboss Katılım 1 Nis 2007 Mesajlar 1,944 28 Kas 2011 #5 Biz bu kadar kişi arabaya binmiyoruz. Yazık.Şakası bir yana kaza durumunda o bebeciklere ne olur.
GP500-1st Katılım 16 Şub 2008 Mesajlar 0 28 Kas 2011 #6 Bu ne yahu arkadaki çocuğun dili dönse konuşsa bişeyler söylicek gibi bakıyo anne-babasına
kanucan Katılım 9 Kas 2008 Mesajlar 3,117 28 Kas 2011 #7 Zippo's' Alıntı: Olmamış,kovanın içinede bi tane çocuk girerdi.Fırsatı değerlendirememişler. Genişletmek için tıkla ... ::koop::::xs06::::lolabove:queen::cherry:
Zippo's' Alıntı: Olmamış,kovanın içinede bi tane çocuk girerdi.Fırsatı değerlendirememişler. Genişletmek için tıkla ... ::koop::::xs06::::lolabove:queen::cherry:
cbr_007 Katılım 1 Ara 2005 Mesajlar 336 28 Kas 2011 Konu Yazar #8 gercektende cok sakat bi durum ama gulmektende alamıyoruz kendimizi
I immortalboss Katılım 1 Nis 2007 Mesajlar 1,944 28 Kas 2011 #11 Motor ne? Görebilen var mı markasını. Alıp ticari kullanacağım. Çiçek abbas 2.
cbr_007 Katılım 1 Ara 2005 Mesajlar 336 28 Kas 2011 Konu Yazar #13 Fatih Ada' Alıntı: dayının ayakta yolcu almadığına sükrettim Genişletmek için tıkla ... Valla oyle az kaldı onuda yapıcak az once telefon etti :queen:
Fatih Ada' Alıntı: dayının ayakta yolcu almadığına sükrettim Genişletmek için tıkla ... Valla oyle az kaldı onuda yapıcak az once telefon etti :queen:
fat280 Katılım 13 Haz 2009 Mesajlar 5,384 28 Kas 2011 #14 motorda daha yer var ya çok seyrek oturmuşlar bence bir 10 kadar daha kişi binebilir
anil89tas Katılım 4 Ara 2010 Mesajlar 447 28 Kas 2011 #15 arkadaşlar bu ailenin profilden fotosunu görmüştüm.motorun markası yamaha idi :cat: o şartlarda giden motor bizim yollarda evladiyelik olur :rendeer:
arkadaşlar bu ailenin profilden fotosunu görmüştüm.motorun markası yamaha idi :cat: o şartlarda giden motor bizim yollarda evladiyelik olur :rendeer:
cbr_007 Katılım 1 Ara 2005 Mesajlar 336 29 Kas 2011 Konu Yazar #16 fat280' Alıntı: motorda daha yer var ya çok seyrek oturmuşlar bence bir 10 kadar daha kişi binebilir Genişletmek için tıkla ... o kesin
fat280' Alıntı: motorda daha yer var ya çok seyrek oturmuşlar bence bir 10 kadar daha kişi binebilir Genişletmek için tıkla ... o kesin
HaydarBıçak Katılım 3 Haz 2011 Mesajlar 1,176 29 Kas 2011 #17 Zippo's' Alıntı: Olmamış,kovanın içinede bi tane çocuk girerdi.Fırsatı değerlendirememişler. Genişletmek için tıkla ... siz istediniz biz yaptık hizmette sınır yok
Zippo's' Alıntı: Olmamış,kovanın içinede bi tane çocuk girerdi.Fırsatı değerlendirememişler. Genişletmek için tıkla ... siz istediniz biz yaptık hizmette sınır yok
cbr_007 Katılım 1 Ara 2005 Mesajlar 336 29 Kas 2011 Konu Yazar #18 HaydarBıçak' Alıntı: siz istediniz biz yaptık hizmette sınır yok [url]http://b1111.hizliresim.com/r/x/tn3r.jpg[/url] Genişletmek için tıkla ... Resim super olmus :queen:
HaydarBıçak' Alıntı: siz istediniz biz yaptık hizmette sınır yok [url]http://b1111.hizliresim.com/r/x/tn3r.jpg[/url] Genişletmek için tıkla ... Resim super olmus :queen:
DarkSeleCT93 Katılım 3 Eki 2011 Mesajlar 1,177 29 Kas 2011 #20 bunlar bizim burda olsa hemen haber konusu olur