Aile Boyu Motosiklet Keyfi

Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
000k3cys.jpeg

Merhaba arkadaslar size aile boyu motosiklet keyfi yapan vietnamlı arkadasları tanıstırmak isterim.. :pr: :salut:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Olmamış,kovanın içinede bi tane çocuk girerdi.Fırsatı değerlendirememişler.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
ohooo bizde onun üstüne kat atarlar, çift katlı ticari gider. kamu aracı diye seste cıkaramazsın :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Biz bu kadar kişi arabaya binmiyoruz. :) Yazık.Şakası bir yana kaza durumunda o bebeciklere ne olur. :(
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bu ne yahu arkadaki çocuğun dili dönse konuşsa bişeyler söylicek gibi bakıyo anne-babasına
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
gercektende cok sakat bi durum ama gulmektende alamıyoruz :) kendimizi
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
motorda daha yer var ya çok seyrek oturmuşlar bence bir 10 kadar daha kişi binebilir :p
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
arkadaşlar bu ailenin profilden fotosunu görmüştüm.motorun markası yamaha idi :cat: o şartlarda giden motor bizim yollarda evladiyelik olur :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst