- Katılım
- 19 Ağu 2011
- Mesajlar
- 1,177
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok değerli arkadaşlarım,dostlarım,abilerim;
Öncelikle;
Birlik, beraberlik ruhu,dostluk,arkadaşlık,sevgi ,sahiplenme,aidiyet,hakkı savunma gibi evrensel değerleri yüreklerinde taşıyan siz dostlarıma teşekkür eder minnetlerimi sunarım.
Herhangi bir açıklama yapmadan aranızdan ayrılmak,insani değeleri savunma adına göstermiş olduğunuz mücadeleye,birlik beraberlik ruhuna ve siz değerli insanlara saygısızlık ve kayıtsızlık olurdu. .Yaşanılanlar ne kadar tatsız olsada,kalpler kırılsada keşke olmasaydı diyorum.
Arkadaşlar benim ve şahsım adıma sizlerinde bu mevzuya bakışı; olayın öncesini ve nedenlerini,haklı-haksız,suçlu yada suçsuz arayışı olmadığını herkes bilmekte. Tekrar tekrar süreci anlatmaya,tatsızlığı hatırlamaya,hatırlatmaya gerek yok.Sansür konusunda benim yaptığımın yanlış,yakışıksız,hata kusur adı ne olursa olsun telafisi olabilir bir şeydir.Ama sizlere soruyorum empati yaparak kendinizi o anda benim yerime koyunuz yönetim ve üye olarak kim olursa olsun karşınızdaki insana tahammülünüz-davranış şekliniz nasıl olurdu ?
Ve sayın yönetim kendinize hiç sordunuzmu? (gerek bile yoktu videolar her şeyi anlatıyordu zaten).Kendinize yada bana sordunuzmu?Bu insan neden bu kadar tahammül sınırlarını zorladı,çekincesi,düşüncesi neydi acaba?Videolar izlendiği halde şark cambazı olarak teşhir edilmekte neyin nesiydi.Bu kabul edilemez bir hakarettir.Halis Demir in davranışı bile bu kadar ağır değildi beklide.
Olay anındaki;motosiklet.net ailesinin kurumsallığının alnına,imajına kara bir leke gelmemesi için göstermiş olduğum sabırdan,tahammülden,saygıdan,psikolojik baskıya zorlandığım halde edebimi bozmamak için sarfettiğim efordan dolayı sizlerden teşekkür beklemiyorum merak etmeyiniz.
Geçte olsa dilenmiş,dilettirilmiş 2 satırlık özrünüzüde kilitli bir sandığa saklayıp istediğiniz kadar istediğiniz yerde muhafaza edebilirsiniz.
Aynı çatı altında 2 insan (bir araya gelme amaçları farklı olabilir) arasında geçen tatsız sürece yönetimin tavrı,yaklaşımı,müdahalesi hiçmi hiç hoş olmadı,yakışmadı.
Saygıdeğer YÖNETİM; sizler bu oluşumun çatısı olabilirsiniz,fakat sizleri ayakta tutan direkleri,kolonlarıda yıkmamaya,kırmamaya özen gösterebilirseniz bir müddet daha bu forum misyonuna devam edebilir.Aksini düşünmek istemiyorum buradaki her birey her üye çok değerli ve çok önemlidir,lütfen bunun bilincinde olunuz.
Burada tanımış,tanışmış olduğum,muhabbet ettiğim dostluk kurduğum değerli insanlar,yazdığım,yorum yaptığım konularda kalibinizi kırmış olabilirim,sürçü lisan ve suizanda bulunmuş olabilirim varsa hatalarım kusurlarım affınıza sığınır hakkınızı helal etmenizi ümit ederim.Benim tüm haklarım sizlere helal olsun Gerçek hayatta siz değerli insanlarla görüşmeye,bulunduğunuz ortamlarda bulunmaya özen göstereceğim.Bundan emin olabilirsiniz.
Sağlıcakla kalınız
Öncelikle;
Birlik, beraberlik ruhu,dostluk,arkadaşlık,sevgi ,sahiplenme,aidiyet,hakkı savunma gibi evrensel değerleri yüreklerinde taşıyan siz dostlarıma teşekkür eder minnetlerimi sunarım.
Herhangi bir açıklama yapmadan aranızdan ayrılmak,insani değeleri savunma adına göstermiş olduğunuz mücadeleye,birlik beraberlik ruhuna ve siz değerli insanlara saygısızlık ve kayıtsızlık olurdu. .Yaşanılanlar ne kadar tatsız olsada,kalpler kırılsada keşke olmasaydı diyorum.
Arkadaşlar benim ve şahsım adıma sizlerinde bu mevzuya bakışı; olayın öncesini ve nedenlerini,haklı-haksız,suçlu yada suçsuz arayışı olmadığını herkes bilmekte. Tekrar tekrar süreci anlatmaya,tatsızlığı hatırlamaya,hatırlatmaya gerek yok.Sansür konusunda benim yaptığımın yanlış,yakışıksız,hata kusur adı ne olursa olsun telafisi olabilir bir şeydir.Ama sizlere soruyorum empati yaparak kendinizi o anda benim yerime koyunuz yönetim ve üye olarak kim olursa olsun karşınızdaki insana tahammülünüz-davranış şekliniz nasıl olurdu ?
Ve sayın yönetim kendinize hiç sordunuzmu? (gerek bile yoktu videolar her şeyi anlatıyordu zaten).Kendinize yada bana sordunuzmu?Bu insan neden bu kadar tahammül sınırlarını zorladı,çekincesi,düşüncesi neydi acaba?Videolar izlendiği halde şark cambazı olarak teşhir edilmekte neyin nesiydi.Bu kabul edilemez bir hakarettir.Halis Demir in davranışı bile bu kadar ağır değildi beklide.
Olay anındaki;motosiklet.net ailesinin kurumsallığının alnına,imajına kara bir leke gelmemesi için göstermiş olduğum sabırdan,tahammülden,saygıdan,psikolojik baskıya zorlandığım halde edebimi bozmamak için sarfettiğim efordan dolayı sizlerden teşekkür beklemiyorum merak etmeyiniz.
Geçte olsa dilenmiş,dilettirilmiş 2 satırlık özrünüzüde kilitli bir sandığa saklayıp istediğiniz kadar istediğiniz yerde muhafaza edebilirsiniz.
Aynı çatı altında 2 insan (bir araya gelme amaçları farklı olabilir) arasında geçen tatsız sürece yönetimin tavrı,yaklaşımı,müdahalesi hiçmi hiç hoş olmadı,yakışmadı.
Saygıdeğer YÖNETİM; sizler bu oluşumun çatısı olabilirsiniz,fakat sizleri ayakta tutan direkleri,kolonlarıda yıkmamaya,kırmamaya özen gösterebilirseniz bir müddet daha bu forum misyonuna devam edebilir.Aksini düşünmek istemiyorum buradaki her birey her üye çok değerli ve çok önemlidir,lütfen bunun bilincinde olunuz.
Burada tanımış,tanışmış olduğum,muhabbet ettiğim dostluk kurduğum değerli insanlar,yazdığım,yorum yaptığım konularda kalibinizi kırmış olabilirim,sürçü lisan ve suizanda bulunmuş olabilirim varsa hatalarım kusurlarım affınıza sığınır hakkınızı helal etmenizi ümit ederim.Benim tüm haklarım sizlere helal olsun Gerçek hayatta siz değerli insanlarla görüşmeye,bulunduğunuz ortamlarda bulunmaya özen göstereceğim.Bundan emin olabilirsiniz.
Sağlıcakla kalınız