- Katılım
- 22 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,279
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar uzun süre LS2 kullanımından sonra kasktan sıkılarak İXS HX-392 kask almıştım ama aynı beden (m) olmalarına rağmen İXS biraz sıkınca hiç kullanmadım,artçım kullanır diye kenarda duruyor hatta satmak için ilan vermiştim(mevzubahis kask budur: http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hx-392-m-beden-kask-72619010/detay/).kısacası her iki kasktan da sıkıldım ve daha kaliteli bişey olsun istiyorum aklımda şuan başlıkta ki 2 kask var.350-450 tl arası bişey bakıyorum aslında camlı enduro kasklar daha hoşuma gidiyor uvex'in,yamaha'nın BYE'ı gibi hatta pahalı bulmasam arai tour x3 almak isterdim ama ben AGV'nin kask çizgilerine bayılıyorum hele birde VR'nin çılgın desenleri hoşuma gidiyor:queen: kararsızım düşündüğüm bu kasklar hakkında bişeyler paylaşırsanız sevinirim ya da sizin kullanıp önerebileceğiniz bi marka da olabilir,teşekkür ederim..





