AGV K3 mü yoksa DAINESE D-180 MUGELLO kask mı?

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Arkadaşlar uzun süre LS2 kullanımından sonra kasktan sıkılarak İXS HX-392 kask almıştım ama aynı beden (m) olmalarına rağmen İXS biraz sıkınca hiç kullanmadım,artçım kullanır diye kenarda duruyor hatta satmak için ilan vermiştim(mevzubahis kask budur: http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hx-392-m-beden-kask-72619010/detay/).kısacası her iki kasktan da sıkıldım ve daha kaliteli bişey olsun istiyorum aklımda şuan başlıkta ki 2 kask var.350-450 tl arası bişey bakıyorum aslında camlı enduro kasklar daha hoşuma gidiyor uvex'in,yamaha'nın BYE'ı gibi hatta pahalı bulmasam arai tour x3 almak isterdim ama ben AGV'nin kask çizgilerine bayılıyorum hele birde VR'nin çılgın desenleri hoşuma gidiyor:queen: kararsızım düşündüğüm bu kasklar hakkında bişeyler paylaşırsanız sevinirim ya da sizin kullanıp önerebileceğiniz bi marka da olabilir,teşekkür ederim..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
agv daha yaygın olduğundan vizör vs istediğinde daha kolay bulabilirsin ama bu modellerde kalite karşılaştırması hakkında bilgim yok
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bencede AGV daha ağır basıyor ama bir fikir işte araştırmadan sazanlanmak istemiyorum:)
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
http://sharp.direct.gov.uk/home
bu linkte hemen hemen satılan tüm kaskların koruma değerlendirmeleri ve İngiltere fiyatları var. MAKE yazan bölümden marka seçtikten sonra değerlendirmeyi ve fiyatını görebiliyorsunuz. Kask tipi olarak değil ama koruması nasıl bir fikir edinebilirsiniz...
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ilgilendiğiniz için teşekkür ederim verdiğiniz iki siteyede bakacağım,daha doğrusu yabancı dil rehberi olan ablama ödev olarak vereceğim benim kelime dağarcığımın yeteceğini sanmıyorum:pale:
Agv k3 sharp testinden 5üzerinden 4 almış yanılmıyorsam bu iyi bir değer dainese d180 için değerlendirme yapılmamış.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ben hala kask seçimi yapamadım 700-800 tlye kadar çıkabilirim ama AGV'nin modellerinden seçim yapabiliyorum... K3 veya Stealth Sv modellerinden kullananlar bilgilendirme yapsınlar lütfen















yorumlarınızı bekliyorum:sunny:
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
stealth sv al derim fakat sabah bi uyanacaksın vizörde çizikler var çünkü çok hassas vizörü tabi durduk yere gece olmaz bunlar :) kılıfı özel olsa bile çiziyor shark s900 vey vision-r öneririm ben
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
agv vizörünün hassas olduğunu duymuş gibiyim,3 senedir ls2 kullanıyorum kılcal çizik bile yok agv'de niye bu kadar hassas ki:silent:önerini değerlendireceğim sağol
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
69
Hocam Agv k-3 dreemtime kask kullanıcısıyım.Son 4 aydan beri.Daha önce WİWİ denen berbat marka bi çene açılır kaskım vardı(artçıya taktırıyorum şuan :queen:).Agv k-3 serisi reçine ile güçlendirilmiş termoplastik kabuktan yapılıyo bildiğim kadarıyla.Sitede yazanlar doğrultusunda.Basmada şişirmede 200-220 civarı olunca ibre buruna yüzüne çok baskı yapıyormuş(ben denemedim bi abim denedi ve bana söyledi zaten benim motor max 140 o kadar bile değil max 120 yapsın bu kask beni korur.)Ses izolasyonundan dolayı kendi motorumun sesi egzos patlamaları olunca 600cc motor sesiymiş gibi geliyor.Ben memnunum kaskımdan.Valla 500 liraya alınacak kaskların ilklerinden bana göre.Kimi Nolan-shark diyor ama ben Agv diyorum(Nolanı ve shark'ı kullanmadım konfor-izolasyon belki daha iyidir bilemiyorum).Birde extra avantajı var bu ehliyetin varsa iyi ehliyet yoksa kötü.Çevremde-Semtimde bütün yunus-trafik-devriye artık kasktan tanıyor.Bir kere ehliyeti çıkarıp gösterince adamlar bir daha durdurmazlar bile:queen:.Dreemtime kasklar öyle bi renklendirilmiş-grafik atılmış daha önce görmediğim renkler kaskın motifleri arasında yer alıyor.100-300 cc motor gruplarında kullanılıcak 500 lira kask bende Agv diyorum.Şimdiden hayırl-uğurlu-kazasız belasız sürmeni diliyorum.İyi aksamlar
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
agv den şaşma pişman olmazsın ama yeni versiyonlarını tercih et stealth sv çok güzel seçim :cat:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449

Birinci resim kasktaki çiçekler falan bozmasın sakın façayı...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
20
AGV'nin kalitesi belli her türlü K3 almalısın ben de bi tane edinicem yakın zamanda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst