- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
Çok ilginç bir olaya denk geldim. Arkadaşımın ehliyet kursunda bir adamla tanıştım kendisi şimdiye kadar 8 motor civarı değiştirmiş ve 6 senedir motor kullanan bir tüccar. Şuanda agusta f4'ü varmış ve yeni ehliyete yazılmış çok şaşırtıcı geldi bize bu durum. Kendisi acaba ybr'yi nasıl kaldırırım diye çok endişeliydi bir ara komikti aslında. Hem agusta f4'ün var hem sınav yerinde ybr'yi nasıl kaldırırım diye düşünüyosun çok ilginçti 