KID333 Katılım 19 Eki 2006 Mesajlar 396 16 Eki 2007 #81 ne kadar benzin harcıyor acaba bi fikir verebilirmisniz?
Pınarr Katılım 29 Mar 2007 Mesajlar 3,473 16 Eki 2007 #82 Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle. Kaaza yapan bi arkadaşım vardı ondan satın alan sen misin yoksa?
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle. Kaaza yapan bi arkadaşım vardı ondan satın alan sen misin yoksa?
jeansatar Katılım 22 Kas 2005 Mesajlar 1,027 17 Eki 2007 #83 güzel secim tebrik ederim arkadaşım ve türunun en iyi efsane motosikletidir.......tekrar hayırlısı olsun tekerin düz bassın işallah
güzel secim tebrik ederim arkadaşım ve türunun en iyi efsane motosikletidir.......tekrar hayırlısı olsun tekerin düz bassın işallah
stolga Katılım 17 Tem 2007 Mesajlar 7 20 Eki 2007 #86 hayırlı uğurlu olsun, seçimin 12 den olmuş, bende kullanıcısı olarak memnunum. benzin pompan orjinal mi?
hayırlı uğurlu olsun, seçimin 12 den olmuş, bende kullanıcısı olarak memnunum. benzin pompan orjinal mi?
moto_yunus Katılım 2 Ocak 2006 Mesajlar 314 20 Eki 2007 #87 hayırlı uğurlu olsun...kazasız belasız sürüşler......