Africa Twin Altim

Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
tutkun bedavaya almışsın o motoru.adresini versene.çalacağım.ya da bana sat.sana a vagrant ın nasıl gezdiğini göstereyim.:)

Sen bu bölümü takip et de nasıl gezilirmiş öğren. Her hafta değişik yerlerde deli mermi gibi dolaşacağım. Hele bir de yazın ne gezi fotoğrafları yükleyeceğim buraya şaşıracaksın.
Selamlar.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Sen bu bölümü takip et de nasıl gezilirmiş öğren. Her hafta değişik yerlerde deli mermi gibi dolaşacağım. Hele bir de yazın ne gezi fotoğrafları yükleyeceğim buraya şaşıracaksın.
Selamlar.


öyle demiyorsun ama benim gezi yazılarımda:)büyük makinaya az kaldı.ben sana karakaçanla kafa tutarım hem.sen ilk benzinciye gire çıka ben geziden dönerim:queen:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
öyle demiyorsun ama benim gezi yazılarımda:)büyük makinaya az kaldı.ben sana karakaçanla kafa tutarım hem.sen ilk benzinciye gire çıka ben geziden dönerim:queen:

Sen bu motoru iyi tanımıyorsun galiba. Öyle çok yakan bir motor değil bu.
Hem benzinden korsam bu motoru almazdım.
Sen büyük bir motor al da beraber gezelim seninle ne dersin.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Sen bu motoru iyi tanımıyorsun galiba. Öyle çok yakan bir motor değil bu.
Hem benzinden korsam bu motoru almazdım.
Sen büyük bir motor al da beraber gezelim seninle ne dersin.

yarın bmw istinyeye gidiyorum teste.bakalım ikinci el 650 lik. bana o yollara gidecek hafif bişey lazım.ikinci el görürsen temiz,haber ver.sana attığım linke bak yukarda.orada polonyalılar nerelere gitmiş.bizim Türkler de mersinden sibiryaya gitmişler. okumuştum.
ben herzaman geziye varım.iki tekeri ve motoru olsun yeter.Allah kaza bela vermesin.iyi sürüşler.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
yarın bmw istinyeye gidiyorum teste.bakalım ikinci el 650 lik. bana o yollara gidecek hafif bişey lazım.ikinci el görürsen temiz,haber ver.sana attığım linke bak yukarda.orada polonyalılar nerelere gitmiş.bizim Türkler de mersinden sibiryaya gitmişler. okumuştum.
ben herzaman geziye varım.iki tekeri ve motoru olsun yeter.Allah kaza bela vermesin.iyi sürüşler.

Yarın biz de istinyeye gidiyoruz. 2. el motor fuarına belki görüşürüz belli mi olur.
Selamlar.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
enduro piyasasini KTM doldurdu gibi..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
balmumcu'daki kuzey motorda 2000 model AT var fiyatı 8000ytl, durumu fena değil kilometresinide bilmiyorum ama yüksektir heralde, ilgilinenlere duyrulur :)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Hayırlı olsun motorun,kazasız sürüşler diliyorum.Aslında ben hyosung gt 250 almayı düşünüyordum hatta kesin karar vermiştim ama prometheus un verdiği linkler,yazdığı yazılar,sitedeki diğer enduro ile ilgili yazılar,etrafımdaki motorcu kişilerin tavsiyeleri ve son olarak senin africa twin i aldım çatır çatır gezerim şeklindeki yazıların sonucu bende artık endurocu oldum galiba ehliyetimi alır almaz bi falcon falan alıp size katılcam tabi kabul ederseniz:)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsun... Kendi türünde 10 numara bir motor...

Allah kazadan beladan korusun.... Keyifli sürüşler diliyorum... :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi gitmişsin hayalimi satın almışsın yahu :) hayırlı olsun Allah kazadan beladan bide nazardan saklasın :)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
hayırlı olsun gulegule kullan.

Teşekkür ederim kardeş, Allah razı olsun.
Senin Falcon da güzel motor, benimkinin kardeşi. Belki gezilerde karşılaşırız, Selam ve sevgiler.

Hayırlı olsun; kazasız-belasız sürüşler dilerim.

Teşekkür ederim. Sana da kazasız belasız sürüşler.

balmumcu'daki kuzey motorda 2000 model AT var fiyatı 8000ytl, durumu fena değil kilometresinide bilmiyorum ama yüksektir heralde, ilgilinenlere duyrulur :)

Benim Africayı almadan önce gidip o africayı gördüm ama ne yazık ki ben beğenmidim arkadaşlar. Kimsenin ekmeğine ve zevkine engel olmak istemem, o yüzden beğenen alsın güle güle kullansın. Selamlar.

Hayırlı olsun motorun,kazasız sürüşler diliyorum.Aslında ben hyosung gt 250 almayı düşünüyordum hatta kesin karar vermiştim ama prometheus un verdiği linkler,yazdığı yazılar,sitedeki diğer enduro ile ilgili yazılar,etrafımdaki motorcu kişilerin tavsiyeleri ve son olarak senin africa twin i aldım çatır çatır gezerim şeklindeki yazıların sonucu bende artık endurocu oldum galiba ehliyetimi alır almaz bi falcon falan alıp size katılcam tabi kabul ederseniz:)

Selam kardeş, enduro motor seçmekle çok iyi yapmış olursun bence.
Ben adam gibi gezecem, dere-tepe düz gidecem. Arazi yolu ve patikalardan giderek orman ve dağlara çıkacam dersen şayet, hiç durma bir enduro makina alderim.
Falcon da sınıfında güzel ve başarılı bir makina, almanı tavsiye ederim. Falcon la rahatlıkla heryere peşimizden gelebilirsin. Aramıza katılırsan memnun oluruz tabiiki.
Bir an önce motorunu al da gezilere başlayalım hemen. Şimdiden hayırlı olsun diyorum. Kazasız belasız sürüşler diliyorum. Selam ve saygılar.

Almış olduğum motorumu kutlamak için, mesaj yazan diğer arkadaşlar.
Sayın ErTech, demirgürsel, hedowich ve metalgod arkadaşlarım sizlere de çok teşekkür ederiyorum. Kazasız belasız ve cezasız sürüşler diliyorum.
Selam ve saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Selam kardeş, enduro motor seçmekle çok iyi yapmış olursun bence.
Ben adam gibi gezecem, dere-tepe düz gidecem. Arazi yolu ve patikalardan giderek orman ve dağlara çıkacam dersen şayet, hiç durma bir enduro makina alderim.
Falcon da sınıfında güzel ve başarılı bir makina, almanı tavsiye ederim. Falcon la rahatlıkla heryere peşimizden gelebilirsin. Aramıza katılırsan memnun oluruz tabiiki.
Bir an önce motorunu al da gezilere başlayalım hemen. Şimdiden hayırlı olsun diyorum. Kazasız belasız sürüşler diliyorum. Selam ve saygılar.

Sağol.Ben motoru alıyım eve git diye yalvarcaksınız ztn :queen:
Sanada kazasız sürüşler yeni motorunla.Saygılar
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Sağol.Ben motoru alıyım eve git diye yalvarcaksınız ztn :queen:
Sanada kazasız sürüşler yeni motorunla.Saygılar

İnşallah dediğin gibi olur. Yaza kadar motoru alırsan iyi olur.
Kışın plan yapıp yazın da bol bol gezeriz. Hadi hayırlısı bakalım.
Selamlar.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
İnşallah dediğin gibi olur. Yaza kadar motoru alırsan iyi olur.
Kışın plan yapıp yazın da bol bol gezeriz. Hadi hayırlısı bakalım.
Selamlar.

Ehliyet kursuna başladım, şubatta sınava giriyorum yaşımın dolması gerek anca şubata oluyor ehliyet işi.Aldığım anda her türlü geziye açığım motor büyük ihtimalle ehliyetle eş zamanlı olarak gelicek.Dediğin gibi hayırlısı abi.

Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst