Africa Twin Altim

Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Selam arkadaşlar, iki yıl önce almış olduğum Honda CBX Twister i sattım. İnternetten beğendiğim bir Africa Twini aldım.
Bundan sonra ben de bir Africa'cıyım arkadaşlar.
Motor 1999 model ve 43 000 km de. Oldukça temiz ve bakımları iyi yapılmış.
Sitede başka Africacı varsa bilmek isterim.
Africa kullanıcıları kendilerini belirtirlerse memnun olurum. Birbirimizi tanımış oluruz. Haydi Africacılar gösterin kendinizi.
Herkeze selamlar.
Mehmet KARABULUT
big4656894225197ym8l379bc1.jpg

big46568942251971pah097rd3.jpg

big4656894225197f62j503km0.jpg

big4656894225197v85x695ll2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hayırlı uğurlu olsun :rendeer: güle güle kullan

ben sanki sitede birinde daha görmüştüm şile ye geziye gelmişti ama nickini bilmiyorum
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız biner gezersin insallah hoşçakal....
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Africa twin için oldukça düşük bir km. Genelde 100 binleri geçmiş oluyorlar :) Hayırlı olsun. Kazasız sürüşler.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
hayırlı uğurlu olsun dostum sonunda hayalindeki makinaya kavuştun allah hiç ayırmasın artık sizi:cat:
afrikcıları bilmem ama benim super tenereyle uyarlar gel bu hafta sonu onları tanıştırıp biraz gezelim.:cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
133
hayırlı olsun artık safarıler senı bekler

:mrgreen:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Hayırlı olsun :) Kullanan gerçekten temiz kullanmış heralde maşallahı var umarım uzun yıllar bu şekilde sorunsuz kazasız belasız cezasız kullanırsınız:)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Merhaba arkadaşlar
yazmış olduğunuz kutlama dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim. Yakın zamanda yapılacak olan gezilerde tanışmak dileğiyle. Herkeze selamlar
Kazasız belazıs sürüşler.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Efsane bir motor almışsın. Altın gibidir piyasası, satarken zorlanmazsın. Piyasası hiç düşmeyen bir motordur. Hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Son günlerde bir enduro patlamısıdır gidiyor. Süper tenereden sonrada africa twin. :). Forum yavaş yavaş enduro tarzına dogru gitmeye başlıyor.

Hayırlı olsun.Gerçekten efsane bir motor almışsın. Kazasız belesız kullanman dilegiyle...
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
gule gule kullan
o gostergelerin uzerindeki LCD ekran ne için orjinalinde var mı ?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Son günlerde bir enduro patlamısıdır gidiyor. Süper tenereden sonrada africa twin. :). Forum yavaş yavaş enduro tarzına dogru gitmeye başlıyor.

Hayırlı olsun.Gerçekten efsane bir motor almışsın. Kazasız belesız kullanman dilegiyle...

abi adamlar dağ tepe geziyor haliyle bizimde ağzımız açık izliyoruz kardeşim gelde imrenme:)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Son günlerde bir enduro patlamısıdır gidiyor. Süper tenereden sonrada africa twin. :). Forum yavaş yavaş enduro tarzına dogru gitmeye başlıyor.

Hayırlı olsun.Gerçekten efsane bir motor almışsın. Kazasız belesız kullanman dilegiyle...

Son istatistiklere göre dünyada en çok satılan model enduro oluyormuş. İkinci olarak cruiser'lar geliyormuş, SS'lerde ciddi bir azalma varmış. Sezon başında okumuştum bir yerde, hatta forumla da paylaşmıştım yazıyı da hatırlamıyorum şimdi :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu arada yeri degil ama , süper tenere ,africa twin gibi motorların üretimini neden durdurdular.Sorun benzini içmeleri ise motorları enjeksiyonlu yapıp neden tekrar üretmediler.10 yıllıkları bile kapanın elinde kalıyor.Bu motorlardan şiketçi olanı hiç duymadım ama yinede üretimleri durdu.:silent:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Türkiye yollarında ENDURO'dan başkası yalan... :wiinkk:

Bırakın SS'yi , Naked bile olmuyor şu yollara. :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst