Africa Twin Altim

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle. Kaaza yapan bi arkadaşım vardı ondan satın alan sen misin yoksa?
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
güzel secim tebrik ederim arkadaşım ve türunun en iyi efsane motosikletidir.......tekrar hayırlısı olsun tekerin düz bassın işallah
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
7
hayırlı uğurlu olsun, seçimin 12 den olmuş, bende kullanıcısı olarak memnunum.
benzin pompan orjinal mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst