AEMK, parkur düzenleme çalışmaları.

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
13 Ocak 2008 Pazar. Antalya

Yine çok güzel, güneşli bir haftasonu.

AEMK olarak, 3 Şubat "Enduro Ateşi" yarışında kullanacağımız Kumköy parkuru düzenleme çalışmaları için buluştuk gönüllü arkadaşlarla.

Saat 10.30 da dere kenarında bizi karşıya geçirecek tekneye motorlarımızı da yükleyeceğiz.
1.jpg


2.jpg


Can ve Orhan ilk seferde yüklediğimiz 2 motosikleti teknenin dengesini bozmadan tutmaya çalışıyorlar.
3.jpg


Geride kalanlar ikinci ve üçüncü seferde geçecekler karşıya.
4.jpg


5.jpg


6.jpg


Orhan'nı da benim gibi, dün gece uyku tutmamış.
Ben, yarış planlarını düşünürken uykum kaçtı, o da yeni aldığı SkyTeam'in bugünkü performansını merak etmekten uyuyamamış.
7.jpg


Tekne ikinci sefer için karşıya geçti.
8.jpg


9.jpg


Herseferde 2 den fazla motosiklet yüklemiyoruz çünkü bu tekneler çok eski ve daha önce batanlar olmuş aralarında.
10.jpg


11.jpg


Bilge ve Ayşe'nin keyfi yerinde..
12.jpg


Bilge'nin çapır motosikletini karşı kıyıda bırakıyoruz.
O bugün Ayşe'nin Kanuni Kros 125 i ile kendini deneyecek.
13.jpg


14.jpg


Son seferde Yücel ve Özcan'ın motosikletleri de geçiyor.
15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


27.jpg


Hiçbir sorun yaşamadan karşıya geçiyoruz hepimiz...
28.jpg


Haydi parkura...

Çayın denize kavuştuğu yerdeki balık lokantalarının yanından geçtikten sonra sahilde seyirci parkurunun olduğu bölge.
Buradaki çardaklar yazın halk tarafından kullanılıyor.
29.jpg


Yarış günü burada kimbilir nasıl bir kalabalık olacak..!
30.jpg


Daha parkura ilk girişte Ahmet zincir koparıyor.
31.jpg


Dün son bakımları yapılırken zincirin bağlantı yerinin sağlamlaştırılmadığı anlaşılıyor.
32.jpg


Hasar yok.
Yerine takıp kullanabilecek.
33.jpg


Yücel ve Özcan'ın yardımları ile Ahmet'in işi kolaylaşıyor.
34.jpg


35.jpg


36.jpg


Bu arada Bilge, Ayşe'nin motosikletini kuma saplıyor.
37.jpg


Ayşe'nin yardımıyla bu sorunu çözüyorlar..
38.jpg


39.jpg


Bu alanı seyirci parkuru olarak kullanacağız.
Doğal engellerin dışında birkaç rampa ile zenginleştirmeyi düşünüyoruz.
40.jpg


41.jpg


42.jpg


43.jpg


44.jpg


45.jpg


46.jpg


47.jpg


48.jpg


49.jpg


Seyirci parkurunda biraz azıp kendimize geldikten sonra orman parkurunu belirleme ve şeritleme işlemine başlıyoruz.
50.jpg


51.jpg


52.jpg


53.jpg


54.jpg


Hazır yolların ayrımlarında daha belirgin işaretler bırakıyoruz.
Bu işaretleri parkura her girdiğimizde daha da geliştirip düzenleyeceğiz.
55.jpg


56.jpg


Yeni yerler, yeni yollar buluyoruz ve gittikçe daha eğlenceli bir parkur oluyor.
57.jpg


58.jpg


59.jpg


60.jpg


61.jpg


62.jpg


Orman alanının sonunda bir başka derenin deniz karıştığı yere kadar gelmişiz.
Artık geriye dönüş yollarını belirlememiz lazım.
63.jpg


64.jpg


65.jpg


66.jpg


Dönüş yolunu da işaretleyip başlangıç noktasına döndüğümüzde parkurun içinde 4 saat geçirdiğimizi anlıyoruz.
67.jpg


68.jpg


Eşi, 2 aylık bebeği Deniz ve oğlu Mert ile parkur çalışmalarını görmeye gelen Erdeniz bu fotoğraftan sonra arabasını kumlara gömdü.
Yaklaşık yarım saatte ancak çıkarabildik.. :)
Haftaya yeni aldığı CRF 250X ile girecek kumlara..
DENZ029.jpg


69.jpg


Güneş ufka yaklaştı ve eve dönüş saati geldi.
70.jpg


71.jpg


72.jpg


73.jpg


74.jpg


Gerek kulüp adına gerekse dostluk adına çok verimli bir gün yaşadık.
Aramıza yeni arkadaşlar katıldı, yeni görev paylaşımları ve yarış için yeni fikirler geliştirildi.
Yüzümüzdeki ifadeler yorgunlukla karışık, mutluluk yansıtıyor.
Bu da içinde bulunduğumuz oluşumun amacına ulaştığını gösterir.
75.jpg


76.jpg


77.jpg


78.jpg


79.jpg


80.jpg


81.jpg


82.jpg


83.jpg


84.jpg


85.jpg


86.jpg


87.jpg


88.jpg


89.jpg


90.jpg


Tekneleri ile bizleri karşıya geçiren ve her türlü yardımı sağlayan TMF Antalya temsilcisi Can Evren ve arkadaşlarına çok teşekkür ediyoruz.
94.jpg


95.jpg


96.jpg


91.jpg


Güneş ufuktan kaybolurken motosikletlerimizle karşıya geçiyoruz.
92.jpg


93.jpg


Haftaya daha yoğun bir çalışma içinde yeniden parkurda olacağız.
Tüm üyelerimizi ve yeni katılacakları bekliyoruz.

Sevgiler.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
hehee ilk yorum benden...
macera süper,tekne gezisi,motorsiklet ,safari..daha ne olsun süper valla.
Son karelerde çok güzel olmuş,filmde rol alan sanatçılara benzemiş resimler.
Saygılar.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
valahi helal olsun bişeyleri paylaşmak adına çok güzel ve macera dolu bir gün olmuş parkurunuz da hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
paylaştığınız için teşekkürler..
parkur ağzımı sulandırdı...:queen:
haftaya orda olacam inşallah..bronşit olmazsam..:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst