Motosikletlere en yüksek ceza 70 TL öylemi.Ehliyetsiz gir bakalım bir polis çevirmesine, 1500 ruhsat sahibine +1500 kullanan kişiye + otopark ücreti + çekici ücretini kime ödetiyorlar.Sözde "gazeteci" arkadaş gazeteciliğin temelinde araştırma ve objektiflik vardır sende ikiside yok meslek hayatında başarılar dilerim.
atip tutmus resmen