Aea ya ve tüm motorculara laf vuran köşe yazısı!!!

Katılım
27 Tem 2017
Mesajlar
15
Motosikletlere en yüksek ceza 70 TL öylemi.Ehliyetsiz gir bakalım bir polis çevirmesine, 1500 ruhsat sahibine +1500 kullanan kişiye + otopark ücreti + çekici ücretini kime ödetiyorlar.Sözde "gazeteci" arkadaş gazeteciliğin temelinde araştırma ve objektiflik vardır sende ikiside yok meslek hayatında başarılar dilerim.

atip tutmus resmen
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Adam cahilin teki,her sakallıyı dede sanıp adam yerine koymayın Allah aşkına.

Haberin içi bile bomboş.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
yok öyle olmuyor..başka bir konuda kardeşimiz şöyle demişti.. sen muz seversin, o elma napacan Kenan hayat böle..uzmanlar diyerek ucu açık cümleler kurunca adam olmuyonuz gebeşler.. senin gibi i.nelere ölenin arkasında b.k yenmeyeceğini öğretmediler mi..ana baba önemli senin o b.ka bulamaya çalıştığın pırıl pırıl insanlar ilaçta dahil herşeyi taşıyorlar. senin gibi g.tünden korkanlarda masa başında ''erkek'' olduklarını zannederek nefes alıyorlar.. Mekanın cennet olsun Barkın Kardeşimiz..neyse daha fazla söyletmeyin beni yoksa kafayı yiyecek bu gebeş.
 
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
162
yok öyle olmuyor..başka bir konuda kardeşimiz şöyle demişti.. sen muz seversin, o elma napacan Kenan hayat böle..uzmanlar diyerek ucu açık cümleler kurunca adam olmuyonuz gebeşler.. senin gibi i.nelere ölenin arkasında b.k yenmeyeceğini öğretmediler mi..ana baba önemli senin o b.ka bulamaya çalıştığın pırıl pırıl insanlar ilaçta dahil herşeyi taşıyorlar. senin gibi g.tünden korkanlarda masa başında ''erkek'' olduklarını zannederek nefes alıyorlar.. Mekanın cennet olsun Barkın Kardeşimiz..neyse daha fazla söyletmeyin beni yoksa kafayı yiyecek bu gebeş.

Ağzına sağlık hocam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst