Adıyaman'da petrol bulundu

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
petrol aramalarında sevindirici gelişme...
Türkiye petrolleri anonim ortaklığı'nın son yıllardaki çalışmalarında olumlu sonuçlar elde edildi.
Önemli petrol yataklarına sahip Adıyaman'da yürütülen çalışmalar yüz güldürdü.
Altıntop 2 lokasyonunda orta kalitede petrol bulundu.
Altıntop 2 lokasyonunda günlük 500 varil petrol elde edilebilcek.
Adıyaman Türkiyedeki petrol üretiminin yaklaşık % 25 ini karşılıyor.
Kaynak trt 1 teletex
not:aynı konu açılmışsa silinebilir.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Gene Altından su çıkar yada faso fiso derler
Keşke çıkartıla bilse %25 demek 5 tlden 3.750 ye düşecek demek ammaaa burası Türkiye 6 tl olur
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
türkiye tembel bi ülle yada çok zeki. Türkiyedeki kapalı rezerv leri açmak için dünyadaki petrollerin tükenmesinimi bekliyo acaba?
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
he he karadeniz de petrol kaynıyordu aynı şekil bir dönem akdeniz birde karadenize rüzgar santrali olacaktı.. hı hı tabii
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bence bu haber asparagas haber ..
der enerji bakanı:farao:
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
49
Light ON
Hemen satalım, olmadı Adiyamanıda satalım iyi para verirler.
Light OFF
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Sınırın öteki tarafında kazmayı vurduğun yerden petrol çıkıyor sınırın bu tarafında aram aram araştırılıyor YABANCI şirketler tarafından ve ayda yılda bir bulunuyor. Var mı bir keramet ?
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Öncelikle bizde petrol çıkarma maliyeti daha fazla.Çünkü Suriye ve Arap yarımadası gibi yerler düz yerler.Yükselti yok bu yüzden rezerve çabuk ulaşıyorlar.Fakat bizde petrol rezervlerinin olduğu yerde yükselti çok fazla ki bu da maliyeti arttırıyor.

İkinci olarak biz hani tam bağımsız bir ülkeyiz ya..Davos fatihi bir başbakanımız var ya, işte bu yüzden petrol çıkaramıyoruz.Neden mi? Çünkü öbür kıtadaki sahiplerimiz izin vermiyor.Çıksa bile anında konuyorlar üstüne.

Üçüncü ve son olarak.Biz bir haltı bile beceremeyen bir milletiz.Osmanlının son zamanlarından beridir gelen bir aşağılık kompleksi var.Yapamayız edemeyizle bu günlere geldik.Yüce Atatürk'ün bile yaptığı onlarca devrim bu aşağılık kompleksini yenmeye yetmedi.Nasıl bir halt üretemiyorsak biz o petrolü çıkaramayız.Dünya'ya kafa tutup o petrolü çıkaracak kafa ve cesaret yok bizde.
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
Senin gözünde herşeyin bi degeri var galiba? Yazarken 2 kere düşün

hocam arkadasin anlatmak istedigini iyi anlayamamissin..diyorki bu lamba partisi sadece birseyleri satmak icin mevcut..kisaca boyle ozetlemis...yanis soyle lamba yanar parti calismaya baslar petrol bulunmus kime satsak acaba sadece pétrol olan yeri mi satsak yoksa petrolun cikarildigi sehri tamamen mi satsak daha fazla para verirler..sonra ihale acilir yada acilmis gibi gosterilip birilerine peskes cekilir sonra lamba soner yani parti calismayi birakir taaaaaki yeni satilacak birsey ortaya cikana kadar...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Light ON
Hemen satalım, olmadı Adiyamanıda satalım iyi para verirler.
Light OFF

"hemen satalım" değil... "hemen satarlar veya hemen satsınlar" çünkü anladığım kadarıyla "siz tezgahtar değilsiniz "

lamba amblemli bir tezgahtar partimizin olması ne garip değil mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------

türkiye tembel bi ülle yada çok zeki. Türkiyedeki kapalı rezerv leri açmak için dünyadaki petrollerin tükenmesinimi bekliyo acaba?

yok, bunu, bizi "parçala-yönet" yapmayı planlayan ülkeler kendileri için yapıyor. her hammadde anavatanlarından değil, istasyonlardan da sağlanmalı değil mi?

buna; lojistik diyorlar...
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
ıyıde bu yenı bırsey degıl kı ayna yada ona benzer bır program gıttı suan ıkıtane adını unuttum yerden petrolu poompalayan aletler var adam muslugu acmasıyla yukar fıskırdı bırtane pırefabrık 10 ıscıyle takılıyorlar maksat vakıt oldurmek. Ama bence cıkartmayalım bu seferde yatırım yaptık petrol cıkartmak ıcın o borcu kapatmalıyız dıye 7tl olur lt kopru gıbı:) borc bıtınce beles...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
"cem uzan a hapis şoku" gibi bi haber...her sene çıkıyo bu tür haberler..:)
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
ne zaman hükümet biraz gözden düşmeye başlasa veya bir şeyleri karambole getirmeye çalışşa...petrol bulundu haberleri...memura zam komisyonunda
gelişme haberi vs vs vs alır başını gider 3gün sonra ne arayan ne soran kalır...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Gene Altından su çıkar yada faso fiso derler
Keşke çıkartıla bilse %25 demek 5 tlden 3.750 ye düşecek demek ammaaa burası Türkiye 6 tl olur

Hocam hesabın iki kere yanlis:

Türkiye üretimi ihtiyacın yüzde biri. Yani benzin sizin hesaba göre 4.875 olur.

Ikinci olarak zaten vergi veriyoruz. Ham petrolden hesaparsak 4.987.5 olur
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
61
Kaynaklar bizim etrafına yapılan inşaat için para lazım deyip benzine yine zam gelir ya da Amerika izin vermez bize de bulduğumuz çukur değil istasyon deposuymuş deyip çıkarmazlar...
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Uyan Türkiye yaz 2002'ye gönder."Uyan ey gözlerim gafletten uyan" tınısı cebine gelsin.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Güzel bir haber umarım devamı gelir. :)
1954 ten beri ağır ağır çıkarılıyor petrol bu çok enteresan :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst