ADANA'lıların hoş Geldin Bahar Kampındaydı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
21-22 nisan’da,CEYHAN’lı arkadaşlarla kış aylarında kararlaştırdığımız ve havaların düzelmesini beklediğimiz ortak kamp planımızı gerçekleştirdik.ancak bu kez bir değişiklik yapalım ve çevre illeri de davet edelim dedik ve öylede yaptık.KADİRLİ’den,MERSİN’den,İSKENDERUN’dan,HATAY’dan,GAZİANTEP’ten,NİZİP’ten ve tabiiki ADANAve CEYHAN’dan bizlerle beraber,bol katılımlı bir kamp gerçekleştirdik.oldukça neşeli bir havada geçen kampımızda,yeni motor sevdalılarıyla tanışmak ve onlarla bu güzel atmosferi paylaşmak,bizler için çok güzel bir şeydi.öncelikle organizasyonu gerçekleştiren CEYHAN’lı arkadaşlarımıza,kampımıza katılarak bizleri mutlu eden dostlarımıza birkez daha teşekkürü borç bilirim.bendeki resimler bunlar,ama diğer resimleri de arkadaşlarım atacaklardır.şimdi resimler:
DSCN0876.jpg

DSCN0872.jpg

DSCN0871.jpg

DSCN0870.jpg

DSCN0869.jpg

DSCN0868.jpg

DSCN0867.jpg

DSCN0866.jpg

DSCN0865.jpg

DSCN0864.jpg

DSCN0863.jpg

DSCN0862.jpg

DSCN0861.jpg

DSCN0897.jpg

DSCN0896.jpg

DSCN0895.jpg

DSCN0894.jpg

DSCN0893.jpg

DSCN0892.jpg

DSCN0891.jpg

DSCN0890.jpg

DSCN0889.jpg

DSCN0888.jpg

DSCN0887.jpg

DSCN0886.jpg

DSCN0885.jpg

DSCN0884.jpg

DSCN0883.jpg

DSCN0882.jpg

DSCN0881.jpg

DSCN0880.jpg

DSCN0879.jpg

DSCN0877.jpg

DSCN0937.jpg

DSCN0936.jpg

DSCN0935.jpg

DSCN0934.jpg

DSCN0933.jpg

DSCN0932.jpg

DSCN0931.jpg

DSCN0930.jpg

DSCN0929.jpg

DSCN0928.jpg

DSCN0927.jpg

DSCN0926.jpg

DSCN0925.jpg

DSCN0924.jpg

DSCN0923.jpg

DSCN0922.jpg

DSCN0921.jpg

DSCN0920.jpg

DSCN0919.jpg

DSCN0918.jpg

DSCN0917.jpg

DSCN0916.jpg

DSCN0915.jpg

DSCN0914.jpg

DSCN0913.jpg

DSCN0912.jpg

DSCN0911.jpg

DSCN0910.jpg

DSCN0909.jpg

DSCN0908.jpg

DSCN0907.jpg

DSCN0906.jpg

DSCN0905.jpg

DSCN0904.jpg

DSCN0903.jpg

DSCN0902.jpg

DSCN0901.jpg

DSCN0900.jpg

DSCN0899.jpg

DSCN0898.jpg

DSCN0897.jpg

DSCN0896.jpg

DSCN0895.jpg

DSCN0894.jpg

DSCN0893.jpg

DSCN0892.jpg

DSCN0891.jpg

DSCN0890.jpg

DSCN0889.jpg

DSCN0888.jpg

DSCN0887.jpg

DSCN0886.jpg

DSCN0885.jpg

DSCN0884.jpg

DSCN0883.jpg

DSCN0882.jpg

DSCN0881.jpg

DSCN0880.jpg

DSCN0879.jpg

DSCN0877.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Adana-MT çok aktif ve eğlenceli bir grup gerçekten...
Tebrikler, güzel paylaşım...
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
güzel bir gün olmuş bora abi allah birlikteliğinizi bozmasın inşallah
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
güzel bir gündü,emeği geçen ve diğer illerden katılan herkese çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda bir başka çadırlı kampta buluşmak ümidiyle
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
keyfiniz çok güzel görünüyor.. sezonu açmışsınız maşallah.. resimler bir harika allah tekerinize taş dokundurmasın.. :)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Sezona çok güzel bir giriş yapmışsınız tebrikler,imrendirdiniz bizleri,bol km'li ve keyifli bir sezon geçirmenizi temenni ederim.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
Bora çok güzel bir kamp oldu. Düzenleyen ve katılanlara çok çok teşekkür ederim.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
ooo nnnoooo :flower: Harikasınız söylenecek kelime varmı ? Garçi benim kaptaki onbeş dakikalık ziyaretim bilem yetti :cat:
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Ortama bakar mısın harika gerçekten. Orada olup o atmosferi sizlerle yaşamak isterdim. Paylaşım ve etkinliklerinizin devamını dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst