Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
21-22 nisanda,CEYHANlı arkadaşlarla kış aylarında kararlaştırdığımız ve havaların düzelmesini beklediğimiz ortak kamp planımızı gerçekleştirdik.ancak bu kez bir değişiklik yapalım ve çevre illeri de davet edelim dedik ve öylede yaptık.KADİRLİden,MERSİNden,İSKENDERUNdan,HATAYdan,GAZİANTEPten,NİZİPten ve tabiiki ADANAve CEYHANdan bizlerle beraber,bol katılımlı bir kamp gerçekleştirdik.oldukça neşeli bir havada geçen kampımızda,yeni motor sevdalılarıyla tanışmak ve onlarla bu güzel atmosferi paylaşmak,bizler için çok güzel bir şeydi.öncelikle organizasyonu gerçekleştiren CEYHANlı arkadaşlarımıza,kampımıza katılarak bizleri mutlu eden dostlarımıza birkez daha teşekkürü borç bilirim.bendeki resimler bunlar,ama diğer resimleri de arkadaşlarım atacaklardır.şimdi resimler:
Son düzenleme: