hoşbuldum
arkadaşlar inandı mı bilmem de ben hala direniyorum inanmamakta
seni elinde tatlınla görene kadr böle şekerim
bu arada pastaydı halka tatlıydı karışmış aklında blunsın baklavanı kap gel nerden olduğununn önemi yok :wiinkk:
ismail olmadığını biliyoruzz isonun haberi bile yokmuş![]()
sen gel bi görelimde :cherry:
Hoşgeldiniz...
lan mali sende hoşgeldin....![]()
Hoşgeldiniz...
lan mali sende hoşgeldin....![]()
hoşbulduk canım
Ofelya bak buda Aylin arkadaşımız İsmail deriz ona aramızdaki samimiyetten dolayı![]()
hoşbulduk
efendidemi çalışıyorsunuz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 PM ----------
ismail o mu?:silent::cherry::queen:
ya varya biri, birilerini kek liyor ama bir türlü bu düşümü çözemedim gitti. Aylin r1 mı aldın sen?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 PM ----------
m.ali sende şimdi hangi makine var?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:14 PM ----------
soran olursa satlık 600f var kelepir![]()
Çim biçme makinesini kullanıyorum haftasonları hacı şu sıralarYurt dışına gideceğimden 2 aya kadar düşünmüyorum yeni bişiler..
Çim biçme makinesini kullanıyorum haftasonları hacı şu sıralarYurt dışına gideceğimden 2 aya kadar düşünmüyorum yeni bişiler..
Hoşgeldiniz...
lan mali sende hoşgeldin....![]()