Adana'dan herkese selamlar.. :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
hoşbuldum
arkadaşlar inandı mı bilmem de ben hala direniyorum inanmamakta
seni elinde tatlınla görene kadr böle şekerim :)

bu arada pastaydı halka tatlıydı karışmış aklında blunsın baklavanı kap gel nerden olduğununn önemi yok :wiinkk:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
hoşbuldum
arkadaşlar inandı mı bilmem de ben hala direniyorum inanmamakta
seni elinde tatlınla görene kadr böle şekerim :)

bu arada pastaydı halka tatlıydı karışmış aklında blunsın baklavanı kap gel nerden olduğununn önemi yok :wiinkk:

sen de bi isim tak da tam olsun bari, ismail falan da oldum zaten :cherry::queen:

bu tatlı olayını ben zaten acıya bağlayıp, acılı bi çiğköfte getirecem hepsine, yesinler de görsünler :cherry::cherry::queen::queen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
ismail olmadığını biliyoruzz isonun haberi bile yokmuş :)

sen gel bi görelimde :cherry:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
hoşbulduk
efendidemi çalışıyorsunuz?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 PM ----------



ismail o mu?:silent::cherry::queen:

Evet buuuu :p
Bak nicki seninde çok garibine gitti ben 3 ay nefret ettim bu kızdan nicki yüzünden :p
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
:) ya varya biri, birilerini kek liyor ama bir türlü bu düşümü çözemedim gitti. Aylin r1 mı aldın sen?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 PM ----------

m.ali sende şimdi hangi makine var?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:14 PM ----------

soran olursa satlık 600f var kelepir :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
:) ya varya biri, birilerini kek liyor ama bir türlü bu düşümü çözemedim gitti. Aylin r1 mı aldın sen?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 PM ----------

m.ali sende şimdi hangi makine var?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:14 PM ----------

soran olursa satlık 600f var kelepir :)

Çim biçme makinesini kullanıyorum haftasonları hacı şu sıralar :p Yurt dışına gideceğimden 2 aya kadar düşünmüyorum yeni bişiler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst