- Katılım
- 13 Şub 2010
- Mesajlar
- 873
Cumhuriyetimizin 91 ci yılı vatana millete hayırlı olsun:rendeer:cekemeyenlerde kahrolsun bu vatan üzerindeki al bayragimiz ilelebet dalgalanacaktir buda böyle biline...
Abdullah adamım nabıyun? Alttan alttan okuyup okuyup gidiyorsun![]()
Günaydın milletkardeşim napim iş güç işte yeni motor bakıyorum ne alsam diye
sen napan dostum ?
Kırmızı vespa :queen:
La vespa ya yazık, alet Zulüm çeker beni taşıyacak diye :queen: gerçi zayıfladım 114 kiloyum![]()
günaydın dostlar.
DUYURU
akşamki toplantıda alınan kararla,bu pazar,kozan'a ciğer yemeye,oradan da obruk şelalsine gezmeye gidilecektir.
BULUŞMA YERİ:DOĞU MOLA TESİSLERİ (ceyhan tarafı)
BULUŞMA SAATİ:09.30
KESİN HAREKET SAATİ:10.00
günaydın dostlar.
DUYURU
akşamki toplantıda alınan kararla,bu pazar,kozan'a ciğer yemeye,oradan da obruk şelalsine gezmeye gidilecektir.
BULUŞMA YERİ:DOĞU MOLA TESİSLERİ (ceyhan tarafı)
BULUŞMA SAATİ:09.30
KESİN HAREKET SAATİ:10.00
Hangi gün olacak ve gelme şansım var mı ?
114 mü :santa: Maşallah :queen: Aslında dediğin doğru motora yazıkŞu işe başlayalım Allah'ın izniyle cumartesi de kış ortası yada sonuna doğru bir aksilik olmazsa motosikletim olur inşallahhhhhhhhh :thumleft:
Günaydın gençlerinşallah kardeşim en kısa zamanda motorun olur, benimde olur da gezeriz...az kaldı :flower: