[Adana - MT]

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
Cumhuriyetimizin 91 ci yılı vatana millete hayırlı olsun:rendeer:cekemeyenlerde kahrolsun bu vatan üzerindeki al bayragimiz ilelebet dalgalanacaktir buda böyle biline...
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
7
Arkadaşlar 9 aylik honda pcx motorum yolda kaldi.Akil vermek yardimci olmak isteyen olursa şuan motor başinda bekliyorum.telefon numaram: 0.507 639 8 444...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın dostlar.
DUYURU
akşamki toplantıda alınan kararla,bu pazar,kozan'a ciğer yemeye,oradan da obruk şelalsine gezmeye gidilecektir.
BULUŞMA YERİ:DOĞU MOLA TESİSLERİ (ceyhan tarafı)
BULUŞMA SAATİ:09.30

KESİN HAREKET SAATİ:10.00
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
La vespa ya yazık, alet Zulüm çeker beni taşıyacak diye :queen: gerçi zayıfladım 114 kiloyum :p

114 mü :santa: Maşallah :queen: Aslında dediğin doğru motora yazık :p Şu işe başlayalım Allah'ın izniyle cumartesi de kış ortası yada sonuna doğru bir aksilik olmazsa motosikletim olur inşallahhhhhhhhh :thumleft:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
177
günaydın dostlar.
DUYURU
akşamki toplantıda alınan kararla,bu pazar,kozan'a ciğer yemeye,oradan da obruk şelalsine gezmeye gidilecektir.
BULUŞMA YERİ:DOĞU MOLA TESİSLERİ (ceyhan tarafı)
BULUŞMA SAATİ:09.30

KESİN HAREKET SAATİ:10.00

Hangi gün olacak ve gelme şansım var mı ?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
114 mü :santa: Maşallah :queen: Aslında dediğin doğru motora yazık :p Şu işe başlayalım Allah'ın izniyle cumartesi de kış ortası yada sonuna doğru bir aksilik olmazsa motosikletim olur inşallahhhhhhhhh :thumleft:

Günaydın gençler :) inşallah kardeşim en kısa zamanda motorun olur, benimde olur da gezeriz...az kaldı :flower:
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
Iyi günler gencler yada kendini genc hissedenler:queen:pazara hava güneşli hadi bakalım kurtlananlar kalmasın
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın dostlar.

HATIRLATMA DUYURUSU
bu pazar,kozan'a ciğer yemeye,oradan da obruk şelalsine gezmeye gidilecektir.
BULUŞMA YERİ:DOĞU MOLA TESİSLERİ (ceyhan tarafı)
BULUŞMA SAATİ:09.30

KESİN HAREKET SAATİ:10.00
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst