[Adana - MT]

Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:günaydın tüm motor camiasına.sıhhatli ve bol kazançlı günler olsun.:rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
5
abim böyle bir durumda daha kaliteli yere gitmek daha manalı olur. M1 real optimumdan daha iyi diye düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

günümüz aydın kazancımız bereketli olsun..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın dostlar.akşamki toplantıya katılımın ve neşenin çok yüksek olmasını sağlayan değerli eşlerimize teşekkürler.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
::157::günaydın dostlar harika bir çarşamba toplantısını daha geride bıraktık.
katılan tüm adana mt ailesi fertlerine teşekkür ederim.::gazla::::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biyere gidilecekse ben gelirim valla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst