[Adana - MT]

Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben gelirim muzaffer abi.....Narlı kuyuya değil sen iste dünyanın öbür ucuna gene gelirim.......maksat muhabbet olsun...maksat dostlarla olalım....öyle senede iki tane geziye gelipte ben buraya gelmem ben şuraya gelmem diyenlerden değilim abi....gönüller bir olduktan sonra gerisi boş....


Kanka sözüm meclisten dışarı ha .... üstüne alınma.....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Ayıp be muzaffer abi....geziye gelmeyenlere bi de beni madara ediyon ha.....geldikte hatamı ettik yani şimdi......millet evinde sıcak sıcak çayını içerken ben orda tir tir titreyim sizinle olamak için ,sende bana mal de ...... küstüm valla sana ....:farao::farao::farao::farao::farao::farao::farao::pr::pr::pr::pr::pr::pr:

ne desen haklısın kardeş,hep destek,tam destek sana.:p

Ben gelirim muzaffer abi.....Narlı kuyuya değil sen iste dünyanın öbür ucuna gene gelirim.......maksat muhabbet olsun...maksat dostlarla olalım....öyle senede iki tane geziye gelipte ben buraya gelmem ben şuraya gelmem diyenlerden değilim abi....gönüller bir olduktan sonra gerisi boş....

Kanka sözüm meclisten dışarı ha .... üstüne alınma.....

yazılanları üstüme almadım ama,desteğimi çekiyorum.satış haaaaa.:pr::pr:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
cümleten selamünaleyküm ağalar..gordumkı motora bınememek sınır yapmıs sızlerde bırbırınıze catmaya baslamıssınız ağalar olmuyor hiç olmuyor bıde çıtırları alet etmişşsiniz emmellerinize ... hadi herkes gezıye ..olmuyor boyle.:)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Ben gelirim muzaffer abi.....Narlı kuyuya değil sen iste dünyanın öbür ucuna gene gelirim.......maksat muhabbet olsun...maksat dostlarla olalım....öyle senede iki tane geziye gelipte ben buraya gelmem ben şuraya gelmem diyenlerden değilim abi....gönüller bir olduktan sonra gerisi boş....

aslanım benim.yiğidimmmmm.seninle mezara bilem gelirim.:rendeer:
Kanka sözüm meclisten dışarı ha .... üstüne alınma.....
bakma o asilsaze torunu ses var görüntü yokkkkk.canım benimmm
yazılanları üstüme almadım ama,desteğimi çekiyorum.satış haaaaa.:pr::pr:
ulen çoğunluk giderse gelmicekmişin gibi laf söylüyom haaa.nezaman gidelim şuraya dedikte gelmemezlik yaptınkiiiiiiiii.sibopppppp:wiinkk::rendeer:
bu hafda tekir olsun birazda et yiyelim yaz boyu mersine gitdik
olur ben uyarrım.yalnız adaşım buhafta nederse ben onunnnn arkasındayımmmm.dimi adaşşşşş:rendeer:
cümleten selamünaleyküm ağalar..gordumkı motora bınememek sınır yapmıs sızlerde bırbırınıze catmaya baslamıssınız ağalar olmuyor hiç olmuyor bıde çıtırları alet etmişşsiniz emmellerinize ... hadi herkes gezıye ..olmuyor boyle.:)
helal doktorummmm benimmmmm:cat::cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese günaydın,hayırlı işler bol kazançlar dilerim
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın can dostlarım :rendeer:

Gezi önerileri:
- Kaynargöz
- Karatepe
- Tekir
- Kadıncık barajı
- Belen (iskenderun)

İlave öneride bulunmak isteyen varsa ya söylesin yada fazla konuşmasın :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
Neye görecen adaşım, dün dedim ya karıcım oraya gitmek istemiyor diye :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 ----------



Tayfuncum ben gerçekleri söylerim, bunu herkes bilir. Üstelik bunu söyliyeeck kaç tane babayiğit var bi göstersene :mrgreen:[/QUOT

günaydın adana mt.
senin gerçekleri söylediginden ne şüphesi abi altına imzamı atarım. ama gerçekleri söyleyecek babayigit varmı bilmem, ortada bir sürü çakma mı diyorlar yan sanayi mi artık çok var o dediginden :mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 ----------

Ben gelirim muzaffer abi.....Narlı kuyuya değil sen iste dünyanın öbür ucuna gene gelirim.......maksat muhabbet olsun...maksat dostlarla olalım....öyle senede iki tane geziye gelipte ben buraya gelmem ben şuraya gelmem diyenlerden değilim abi....gönüller bir olduktan sonra gerisi boş....


Kanka sözüm meclisten dışarı ha .... üstüne alınma.....

muzaffer (mersedes) abi bu senin kanka bilmiyorumya yanık ya kokutmaya başladı koku ceyhana kadar geldi abi önlemini all.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:35 ----------

bakma o asilsaze torunu ses var görüntü yokkkkk.canım benimmm

muzaffer(fazerr) abi naptın bu hüseyin abiye sen ya ne dersen okeyliyor iyide bağlmaşşsın hee ASİLZADE TORUNU, canımm benimmm ohh ohh allah versin hep destek tam destek :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
7
Herkese Günaydın Motorcu Arkadaşlara Slm.. Bu haftasonu hava iyi olursa bende gelebilirim..Yer farketmez yol bozuk olmasın yeterli..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst