hayırlı akşamlar.yarın için tüm arkadaşlarıma abilerime ,ablalarda geliyor degilmi hee onlarada iyi eylenceler allah kaza bela vermesin bizim gibi ırgatlar çalışsın sizin gibi beyler gezsin sen anladın onuuuuu ,,,,,,,
hayırlı akşamlar.yarın için tüm arkadaşlarıma abilerime ,ablalarda geliyor degilmi hee onlarada iyi eylenceler allah kaza bela vermesin bizim gibi ırgatlar çalışsın sizin gibi beyler gezsin sen anladın onuuuuu ,,,,,,,
herkeze günaydın gezideki abilerime iyi eğlenceler yunus_34 abi polis misin birde abi bnm istediğim hayalini kurduğum meslek yunus olmak için herhangi bi şart var mı ?![]()
ne oluyor adana mt, bakıyorum gezilerin asları gezilere katılmayıp sadece gidenlere iyi yolculuklar diliyor.![]()
herkeze günaydın gezideki abilerime iyi eğlenceler yunus_34 abi polis misin birde abi bnm istediğim hayalini kurduğum meslek yunus olmak için herhangi bi şart var mı ?![]()
sen bana gerizekalımııııı demek istedin yanii.:silent:senin soluduğun havanın içindeki oksijeni ve karbondiyoksitin oranını bilem bilirim tayfunnnnr:ırgat demek çok çalışan demektir bunu sana hatırlatimmm:bounce:sen pazar günü işin olmasa bile yinede hizmet ediyorsun
sana yinede ırgat gibi çalışıyorsun demekten başka birşey söylemiyorum..:queen:sanada hayırlı hizmet yolculukları dilerimmmmmmmmmmmmmmmmm:queen::queen:
slm bende katılmak istiyorum size
hayyyyyyy.hepinize iyi akşamlar bugünkü gezimiz herzamanki gbi bol lokmalı ve eğlenceliydi bizlere eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkürler.gezi resimlerini yarın yüklerim.syg
Niye şimdi yüklemiyon...:silent: yoksam başkasınamı ykletiyon :mrgreen::mrgreen: