[Adana - MT]

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
hayırlı akşamlar.yarın için tüm arkadaşlarıma abilerime ,ablalarda geliyor degilmi hee onlarada iyi eylenceler allah kaza bela vermesin bizim gibi ırgatlar çalışsın sizin gibi beyler gezsin sen anladın onuuuuu ,,,,,,,
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
hayırlı akşamlar.yarın için tüm arkadaşlarıma abilerime ,ablalarda geliyor degilmi hee onlarada iyi eylenceler allah kaza bela vermesin bizim gibi ırgatlar çalışsın sizin gibi beyler gezsin sen anladın onuuuuu ,,,,,,,

sen bana gerizekalımııııı demek istedin yanii.:silent:senin soluduğun havanın içindeki oksijeni ve karbondiyoksitin oranını bilem bilirim tayfunnnn:pr:ırgat demek çok çalışan demektir bunu sana hatırlatimmm:bounce:sen pazar günü işin olmasa bile yinede hizmet ediyorsun:p sana yinede ırgat gibi çalışıyorsun demekten başka birşey söylemiyorum..:queen:sanada hayırlı hizmet yolculukları dilerimmmmmmmmmmmmmmmmm:queen::queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın ADANA MT.
geziye gidecek arkadaşlarıma iyi yolculuklar dilerim.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
ne oluyor adana mt, bakıyorum gezilerin asları gezilere katılmayıp sadece gidenlere iyi yolculuklar diliyor. :p
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
hayırlı akşamlar.yarın için tüm arkadaşlarıma abilerime ,ablalarda geliyor degilmi hee onlarada iyi eylenceler allah kaza bela vermesin bizim gibi ırgatlar çalışsın sizin gibi beyler gezsin sen anladın onuuuuu ,,,,,,,

herkeze günaydın gezideki abilerime iyi eğlenceler yunus_34 abi polis misin birde abi bnm istediğim hayalini kurduğum meslek yunus olmak için herhangi bi şart var mı ? :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ne oluyor adana mt, bakıyorum gezilerin asları gezilere katılmayıp sadece gidenlere iyi yolculuklar diliyor. :p

mecburen ahmet bey,bütün hafta çalışınca,yapılacak işler hafta sonuna ve bana kaldı.bu hafta pas geçmek durumunda kaldım.:salut:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
herkeze günaydın gezideki abilerime iyi eğlenceler yunus_34 abi polis misin birde abi bnm istediğim hayalini kurduğum meslek yunus olmak için herhangi bi şart var mı ? :)

yusufcan öncelikle hoşgeldin. evet ben 3,5 sene gibi bir müddet istanbulda motorize ekipler de çalıştım ve şark görevini de yaptıktan sonra şu an ceyhanda çalışıyorum ve burda da yaklaşık 2 ay kadar dırda motorize ekiplerdeyim. yunus olman için önce polis olman gerekiyor çok açıklayıcı oldu dimiii bunu sen bilmiyordun :mrgreen::mrgreen:heee sonra polis oldun özellikle büyük şehirlerde olursan gelirler seçerler veya sen gönüllü olursun tabi 3 ay kadar bir egitim sonra piyasaya sürerler haydin çıkın,he birde tercih hiç motor kullanmasını bilmeyen aday ararlar çünkü hiç bilmeyen insanı egitmek daha kolay olur sonra YUSUFCAN olur YUNUSCAN :mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------

sen bana gerizekalımııııı demek istedin yanii.:silent:senin soluduğun havanın içindeki oksijeni ve karbondiyoksitin oranını bilem bilirim tayfunnnn:pr:ırgat demek çok çalışan demektir bunu sana hatırlatimmm:bounce:sen pazar günü işin olmasa bile yinede hizmet ediyorsun:p sana yinede ırgat gibi çalışıyorsun demekten başka birşey söylemiyorum..:queen:sanada hayırlı hizmet yolculukları dilerimmmmmmmmmmmmmmmmm:queen::queen:

ben sanamı ......... demek istedim diyorsun bak o kelimeyi yazmıyorum bile teesüf eder bir daha sanal ortam da yazdığın hiç birşeye yorum yapmıyorum biz en iyisi canlı canlı görüşelim ozaman iletişimimiz daha iyi oluyor ayrıca klavyenin başında seni tanıyamıyorum :bounce::bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:44 ----------

slm bende katılmak istiyorum size

iyi katıl....
pardon özür dilerim yavvv ben katıl dedim ama bizde bu katılım işlerine FAZERRR muzaffer abi bakar artık eline bir reçete yazar yapman gerekenleri yazar yapmaman gerekenler hakkında bilgi vermez sonra oylamaya sunar oylama sonunda sonuç hiç önemli degil oylama formalite zaten sen bir kilo baklava yanında içeçek al gerçi öyle her baklavayıda yemezler heee haberin olsun demedi deme marka ve kalitesi hakkında daha sonra bilgi verirler ben şimdi hepsini sıralamayım yoksa sen vaz geçersin gibime geliyor neyse işin şakası hoşgeldiniz biraz daha kendinizi tanıtırsanız iyi olur....
aslında bu karşılama işleri bana düşmüyorda şu an herkez gezide sitede kimse yokkkk fırsattan istifade yazıyımmmm biraz .......
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
hayyyyyyy.hepinize iyi akşamlar bugünkü gezimiz herzamanki gbi bol lokmalı ve eğlenceliydi bizlere eşlik eden tüm arkadaşlarıma teşekkürler.gezi resimlerini yarın yüklerim.syg
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
yunus_34 abi teşekkür ettim nee o gün geldiğinde allahın izniyle motor kullanmayı bilmiyorum derim olur biter :D
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Niye şimdi yüklemiyon...:silent: yoksam başkasınamı ykletiyon :mrgreen::mrgreen:

tabii ki,yarın k.çenkise yüklettirecek ve kendi resimlerinin yanına da sarışın foto montajlayacak.:queen::queen::queen:
allahtan bu defa gezide ben yokum yoksa bana da bir takoz montajlatırdı.:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar,güzel bir gündü

resimler nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
gerçekten bugünkü gezimiz bir harikaydı. katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşşekkür ederim. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst