[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Günaydın herkese... Güne ne yazık ki moral bozucu kötü bir haberle başladık. Bu sabah Barış mahallesinde gazete dağıtıcısı 16 yaşında bir kardeşimiz, motoruyla bir bisikletliye çarpıp düşmüş ve arkadan gelen belediye otobüsünün tekerinin altında ezilerek can vermiş. Allah rahmet eylesin.

çok üzücü gökhan:salut: Allah rahmet eylesin
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arap kızı camdan bakmıyor bana bakıyorrrrr.:queen::queen:huhaaaaaahaaaaa
bgz69i.jpg

Adaşım, ne iş ? Çok komik adamsın :mrgreen: Figen abla bu resmi gördümü :p
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Abi allah canımı alsın sen bi numarasın...senden korkulur valla.....bi boş zamanında bana ders verirsen memnun olurum...senin deneyim ve tecrübelerinden bir kardeşin olarak faydalanmak isterim....bu alemde seni tek geçerim.....bu arada cukulata renkli ablaların özel bi durumu var biliyon değilmi...?????....eğer bilmiyorsanhatırlat bi gün sana haddim olmayarak , affına sığınarak anlatayım....seni saygıyla selamlıyorum .....:cat::cat::cat:
ulennnnn ben neyaptığımı iyi bilirim.sen kısa donla gezerken ben afrikada bu ablalarla berabaedim:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:24 ----------

Adaşım, ne iş ? Çok komik adamsın :mrgreen: Figen abla bu resmi gördümü :p

adaşım kuştan korkan darı ekmezzzzzz:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:24 ----------

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 ----------

[/COLOR]


bence de bora abi fotomantaj yapmacık falan degil gayet orjinal bir resim çakma falan degil yani helal olsun nerden bulur nasıl bulur hep muzaffer abiye mi denk gelir bilmemki bu tür insanlar erkekten dönme falan degil dimi sankim yeni traş olmuş gibi bıyıkları mı çıkıyor ne yoksa bu modeller böylemi ....
sen işine bak tayfunnnnnn:bounce:harbi orjnalllllllll.dikkatli baksen onu bana sor benim diyen sarışın ablalara taşşşşşşşş taşıtır.arkadaşlar bukadar gevezelik yeterrrrrr:pr:çalışınnnnn sizinde olsun.bilmem anlıyabildinizmi veya şöyle yazimmmmmmmm.........kedi ulaşamadığı CİĞERE mundar dermişşşş.....benim gene şanzıman dişlilerimi attırmayınnnnn ulennn :pr::pr::pr:
arabıma lafff söyletmem okadarrrrr:cherry::cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muzaffer abi banada bundan alsana bi tane......al abi yaw hadi banada al.....bi tane bundan istiyom bi tanede bunun kaymaklısından.....hadi abi yaw....
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
o zaman o kızcağızdan ne alacağın var, başına dikilmişsin :mrgreen::mrgreen:

adşım yavvvvv bırak artık şu japonla yapışmış gözünü.aç artık uyan:pr:karanlığını aydınlatacak dünyanın güzel parlayan nimetinden faydalan birazzzzzz:wiinkk::wiinkk:takıl bana gecelerini bu arap ablalarla gündüze çevireyim hııııııııııı nedersin:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------

Muzaffer abi banada bundan alsana bi tane......al abi yaw hadi banada al.....bi tane bundan istiyom bi tanede bunun kaymaklısından.....hadi abi yaw....

olmazzzzzzzzzzzz:bounce:kendisi kaymaklıdır zatennnnnn.lisan bilmen lazım:cat:kendisi kuş dilinden başka bilmezzz.ben uzunyıllar afrikada yaşadığım için bilirim.:cherry:bunları hoşnut etmek herbabayiğidin harcı değil.ben bunlarrı yılların vermiş olduğu tejrübemle üstesinden geliyorum.sen daha çok gençsin bilemezsin:salut:hızlıkoşan atın boku seyrek olur hüsooooo:pr:anlatabildimmi canımmm:wiinkk::wiinkk:ayrıca jazzz müzük dinlemen ve orkestırada müzik alletlerinide kullanman gerekli:queen:ben jaz musikisinde yıllarca çalışmış ve deneyimli bir eğitmenim kardeş :bounce:bu yüzden sana söyleyecek tek lafım:cyclopsanbaşka kapıya hadi canım.veya hayvan terliii:bounce:
i
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
adşım yavvvvv bırak artık şu japonla yapışmış gözünü.aç artık uyan:pr:karanlığını aydınlatacak dünyanın güzel parlayan nimetinden faydalan birazzzzzz:wiinkk::wiinkk:takıl bana gecelerini bu arap ablalarla gündüze çevireyim hııııııııııı nedersin:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------




i

Benim gündüz fenerlerle işim olmaz, hem bu saaten sonra at olup kuyrukmu sallayacam :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 ----------

Muzaffer abi banada bundan alsana bi tane......al abi yaw hadi banada al.....bi tane bundan istiyom bi tanede bunun kaymaklısından.....hadi abi yaw....

Yaw kanka ne yapcan dibi yanmış kek gibisini :mrgreen: hani şööyle sarışın olsa neyse :cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulen milletin zenci için nerdeyse ağzının suyu akıcak,burda zibil gibi hemde gündüz feneri değil hafif çamaşır suyunda bekletilmiş modelleri var,zaferim az gürbüzüm sen bilin buraları anlatsana
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğru söylüyorsun tayfunum,ama ben muzaffer abinin sprey boya sattığını unutmuştum:p
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Ben o esmerle WC ye gitmem :queen:

ulennnnn sizde bi boktan anlamadan yorum yapıyonuz haaaa:pr:lütfen yorum yaparken gündüz feneri ile bir münasebetiniz oldumu hııııııııııı.söylesenize lennnn:bounce::bounce:adaşım sen eğer bu işte tejrüben olsaydı değil WC ye lahımın içine bilem gider o bokkk kokusunu olspice parfümü kim sürmüş diye kokladıkça koklarsın hıyarrrrrr:queen::queen:cengizzzzzzz dovulun sesi uzaktan hoş duyulurda senin burda hipoya batırılmışı bile var dediklerine sen anceeee pencereden elll salla dersin.fakat onların sana ne sallayacağını uygulamalı olarak sana çarşambaya gösterim hııı nedersinnnn::xrock::::144::::150::::haapppy:::biggrinnresimlerden işşallah anladın sen onuuuuuu
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ulennnnn sizde bi boktan anlamadan yorum yapıyonuz haaaa:pr:lütfen yorum yaparken gündüz feneri ile bir münasebetiniz oldumu hııııııııııı.söylesenize lennnn:bounce::bounce:adaşım sen eğer bu işte tejrüben olsaydı değil WC ye lahımın içine bilem gider o bokkk kokusunu olspice parfümü kim sürmüş diye kokladıkça koklarsın hıyarrrrrr:queen::queen:cengizzzzzzz dovulun sesi uzaktan hoş duyulurda senin burda hipoya batırılmışı bile var dediklerine sen anceeee pencereden elll salla dersin.fakat onların sana ne sallayacağını uygulamalı olarak sana çarşambaya gösterim hııı nedersinnnn::xrock::::144::::150::::haapppy:::biggrinnresimlerden işşallah anladın sen onuuuuuu

Beni konuşturm şimdi, sen fistanla gezerken ben hatunlarla geziyordum :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kem küm,falan filan e abi işler nasıl uzun zamandır görüşemedik,asena smileysi

aklıma şimdi geldi

Fadime temel ile ilişkisini komşusuna anlatıyormuş hiç sevip okşamaz direk dalar,komşusuda benimki çyle değil sever okşar uyarır demiş,kalkıp eve geliyor fadıme,temelde işden geliyor temel diyor bir daha yatmadan önce beni uyar demiş, temelde tamam fadime demiş,bak sonra uyarmadı deme şimdi kahveye gidiyorum dönüşte seni be*****em demiş
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Beni konuşturm şimdi, sen fistanla gezerken ben hatunlarla geziyordum :p
ulennnnnn fistanla gezerken bile bn onlara müzik dersim bile veriyordum:bounce:istersen birgün gel görsel olarak sana cd lerimi izletim.hıııı sen niye cd ye çektin kendini dersen salakkk...ben yaşlanınca senin gibi arkadaşlarıma:cherry: heyttt gençliğimde nasılmışım hıı görüyonuzmu diye film izletecem yaaa.sonra sana dönüp sen neyaptın dediğimde bana izlettireceğin film gösteremicen.sonra bende sana LAFLAN peynir ekmek gemisi yürümüyon deycemm.yaaa siboppp...huheeeeeheeee
kem küm,falan filan e abi işler nasıl uzun zamandır görüşemedik,asena smileysi

cengizzzzzzzz.her söze verilecek cevabım var onamgöreeeeee:bounce:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malumunuz işten dolayı gapadıyom akşam göreşeriz,

bu arada malumunuz kış geldiiiiiiiiiii,çarşambaları nerde toplaşıp koklaşcez hade bakalım
her türlü fikir değerlendirilir,süzülür elenir topluca sonuca varılır,

aslında aklıma bir fikir geliyor ama biraz külfetli birde konuşmak gerekiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst