[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın..

bora abi sabah sabah süpersin..

teşekkürler,herşey arkadaşlarımızın güne gülümsemeyle başlaması için.:)

Günaydın arkadaşlarrr.... Bu yağmur hafta sonuda yağar mı?........ :(Mesajı yazdığımda benim saatim 09:19 du ama mt mesaj saatini 11:19 olarak gösteriyor. Aceba saati geri yerine ileri mi aldılar? olabilirmi böyle bir hata?

bu hafta sonuna kadar yağışlı gösteriyor.hani nerede 11,19 yazıyor?:pale:
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Walla hala yazıyor hatta siz de 11:26 da göndermişsiniz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------

Uygun ve kaliteli kıyafetleri Adana'da nerede bulabilirim. Yardımcı olabilirmisiniz.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Şahinciğim,şimdi kontrol ettim bana gelen msj.yok kardeş.
Baran71,üye kontrol paneline tıkla,solda ayarlar bölümünde,saat ayarını kaliningrad,south africa olarak seç kardeş.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaşlar ben herhalde domuzzz gribi oldum.benden bir müddet uzak durmanızı tavsiye edim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Baran71,üye kontrol paneline tıkla,solda ayarlar bölümünde,saat ayarını kaliningrad,south africa olarak seç kardeş.[/QUOTE]



Ok!! şimdi normale döndüüü. Sağol abi............
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muzaffer abi geçmişler olsun ......Sen o hastalığa hayatta yakalanmazsın abi merak etme...
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
sevgili arkadaşlarım gerçekten pek halim yok geçmiş olsun temennileri yapan dostlarıma teşekkürler.okuyupta temennide bulunmayanlarada işşallah bulaşır temennisinde üzülerek bulunuyorummm:bounce:malumunuz tüm TÜRKİYEDE 29 EKİM KUTLAMALARI YAPILACAK bundan dolayı biz ADANA motosiklet gurubu olarak bayrağını ve motorunu alıp bu etkinliğe katılma şerefini yapalım derim.öyle sadece gezi yapmakla olmaz.haydin adana mt bu işi organize edelim .edemiyorsanız bana bu görevi verirseniz memnuniyetle yaparım.katılmak isteyenler lütfen LİSTE oluştursun.
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
muzaffer abi çok büyük geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.29 Ekim içinde çok güzel düşünmüşsün inşallah katılım olur elimden geleni yapmak isterim:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın arkadaşlar.


Temel at yarisi oynamaktadir.. Bir arkadaşından çok iyi tüyo veren bir adamın adını öğrenir. Hemen koşar:
- Bugün yapılacak yarışta hangilerine oynamalıyım? der. Adam şöyle bir bakar:
- Sen kaç yaşındasın? diye sorar.
- '28' der Temel. Adam da;
- Tamam, git 2 ve 8' e oyna.' gerçekten adamın verdiği tüyo yarışlar sonunda tutmuştur. Temel ikinci hafta yine gider. Yine soru aynıdır. Adam:
- 'Sen kaç kilosun? ' der. Temel;
- '76 kiloyum.' deyince; Adam
- 'Bu hafta da git 7 ve 6' ya oyna.' der. Bu yarışınn sonuçlarını da adam doğru tahmin etmiştir. Arkadaşları da şaşkınlık içinde izlemektedirler. Bu kez Temel neyi var neyi yok satar. Parasını cebine koyar, yine aynı adamın yolunu tutar. Adam bu kez;
- 'Çü..nün boyu kaç santim' diye sorar. Temel şaşkınlık içinde '25 cm.' deyince, adam da 'Bu sefer de 2 ve 5'e oynayacaksın' der.
Arkadaşları yarışınn sonuçlarını çok merak etmektedirler. Ertesi gün hemen Temel' in yanına koşarlar, Temel'in morali çok bozuktur. Hemen sorarlar ne oldu diye.
Temel' in verdiği yanıt ise şudur:
-'Gururumun kurbanı oldum. 1 ve 2 kazandı'...:queen:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın Adana Hayırlı günler hayırlı işler :rendeer:
ADANALI sabah sabah sen beni güldürdün Allahta seni güldürsün :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sizede günaydın sevgili ugurapay,işte amacım bu zaten,hep beraber gülelim.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst