herkese iyi akşamlar,boranında dediği gibi keyifliydi beee,
sevgili gkhnkzy,motor tutkunu olmak için illede yolların asfalt olması gerekmiyor,belediye çalışıyor ama kendine,bizim burda iklim müsait 9 ay yaz 3 ay sonbahar var,birde trafik çok keşmekeş olduğu için sorunu motosikletle çözüyüruz,kazalara gelince her yerde olabiliyor sorun bunun önüne hep birlikte nasıl geçeriz,hiç bir motosikletli kardeşimizi kaybetmek istemeyiz ama malesef cehalet,eğitimsizlik ve denyoluk hat safhada olduğu için bir adım yol kat edemeyiz sadece adana için değil tüm Türkiye için geçerli