[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese,hayırlı cumalar,hayırlı işler,kazasız keyifli sürüşler dilerim,

muttin hoşgeldin ciğerim:p

boracım bende kendimi kaybettim,acaba 8 numaralı kutu işe yararmı:p

sonradan farkettim,aresim mehmetim motır almışsın hayılı olsun gözüm tekerin düz bassın

bu hafta sonu bende gezi düzenliyorum motorsuz 2.kattan aşağı iniyorum kahvaltı faslı,sonra boya badana kablo tesisatı,yemek ve çay molası,kapı pervazları elektrik prizlerinin montajı kablo tv hattının döşenmesi ve çay molası dolap kapaklarının kesimi boyanması ve montajı akşam yemeği ve 2.kata pert bir vaziyette çıkış
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
Günaydın Adana MT. Hayırlı işler, bol kazançlar!!!


günaydın herkese,hayırlı cumalar,hayırlı işler,kazasız keyifli sürüşler dilerim,

muttin hoşgeldin ciğerim:p

boracım bende kendimi kaybettim,acaba 8 numaralı kutu işe yararmı:p

sonradan farkettim,aresim mehmetim motır almışsın hayılı olsun gözüm tekerin düz bassın

bu hafta sonu bende gezi düzenliyorum motorsuz 2.kattan aşağı iniyorum kahvaltı faslı,sonra boya badana kablo tesisatı,yemek ve çay molası,kapı pervazları elektrik prizlerinin montajı kablo tv hattının döşenmesi ve çay molası dolap kapaklarının kesimi boyanması ve montajı akşam yemeği ve 2.kata pert bir vaziyette çıkış

Cengiz abim teşekkür ediyorum, motor denmez aslında aldığımız şeye :) küçük minik bir iki tekerli işte... Sana da kolay gelsin vallahi evi sıfırladın iğneden ipliğe dekorasyon yaptın...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
G.MT.A :) (günaydın mt adana)sevgiler

Günaydın Adana MT. Hayırlı işler, bol kazançlar!!!




Cengiz abim teşekkür ediyorum, motor denmez aslında aldığımız şeye :) küçük minik bir iki tekerli işte... Sana da kolay gelsin vallahi evi sıfırladın iğneden ipliğe dekorasyon yaptın...

mehmetcim hayırlı olsun güle güle bin şehir içinde en azından işini fazlasıyla görür zaten senede iki geziye katılıyorsun 90lık alsanda olurdu kanımca :rendeer:



buda benden olsun

Temel gunlerden birgun eve yaninda Natasa ile gelmis, Fadime "ne la bu" demis, "bu da mi basima gelecekti?".
Temel "sakin ol Fadime, senin icin getirdim oni, hani belki fantazi filan yapariz diye" demis, saf Fadime de
"iyi bari" diyerek Temel'in tarifine gore soyunup yataga sirtustu yatmis.
Zaman gecmis, Fadime bakmis kendisi ile ilgilendigi yok, mizmizlanmis :
ula Temel emun misin 169 diye bi pozisyon oldugundan ?


:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Gürsel abi vallahi utandırdın bizi. Ben en kısa zamanda bütün Adana MT yi bir araya toplayıp kuyruk operasyonu yapayım. Ancak öyle affedilirim herhalde :salut:

herkes senin gibi düşünceli deyil mehmetim:cat: görüyorum resimde en az 6-7 kişi var, hiç gıkları çıkmıyor, hele o hoca yokmu hoca:pr: :cherry: mesela mustafa abim eminim çarşamba günü tepsiyle gelecektir:cherry: düşünceli abim benim.
bu arada turgay abim görünmüyor pek, mersedes muzafferiminde sesi çıkmıyor:silent: nerelerde bu adamlar, başka MT yemi transfer oldular nooldu:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 PM ----------

G.MT.A :) (günaydın mt adana)sevgiler



mehmetcim hayırlı olsun güle güle bin şehir içinde en azından işini fazlasıyla görür zaten senede iki geziye katılıyorsun 90lık alsanda olurdu kanımca :rendeer:



buda benden olsun

Temel gunlerden birgun eve yaninda Natasa ile gelmis, Fadime "ne la bu" demis, "bu da mi basima gelecekti?".
Temel "sakin ol Fadime, senin icin getirdim oni, hani belki fantazi filan yapariz diye" demis, saf Fadime de
"iyi bari" diyerek Temel'in tarifine gore soyunup yataga sirtustu yatmis.
Zaman gecmis, Fadime bakmis kendisi ile ilgilendigi yok, mizmizlanmis :
ula Temel emun misin 169 diye bi pozisyon oldugundan ?


:mrgreen:

:queen: :queen: :queen: harbi bombaymış:queen:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
iyi akşamlar sevgili dostlarım.:rendeer:

adaşım bu ara sesin çok çıkmaya başlamış. vakitsiz öten horozun kellesini gırrrrt diye götürürler. anladınmı benim çakkkkkkkma adaşım.:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar adana mt yine kayıplarda yada uyukuya dalmışlar ayakta kalanlar

Endurocu01, 01esintisi+, azgurbuz+, celikgürsel

hadi zion bizde,

nerde gerisiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
Sevgili arkadaşlar, şimdi bir konu paylaşağım sizinle ama kızmak küsmek yok baştan söyleyeyim.
Bugün yeni motorumuzu teslim almaya gittik Bora abi ile. Dönüşte Bora abi bir sürpriz yaptı ve beni yemeğe davet etti. Çok naz etmeden kabul ettim. İyiki de kabul etmişim; Kayseri'ye çok gittim ama ben böyle bir mantı yemedim abicim. Bora abime ve Sevgili Eşine saygılarımı sunuyorum, bir tanesiniz siz!!!
:cat:

IMG00076-20091023-1943.jpg


IMG00077-20091023-1943.jpg


Ahmet abi teşekkürler, geziler konusunda da haklısın, kader utansın. Gönül isterki her gezide aranızda olayım ama çalışmaktan fırsat bulamıyorum... :pr::pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:59 AM ----------

herkes senin gibi düşünceli deyil mehmetim:cat: görüyorum resimde en az 6-7 kişi var, hiç gıkları çıkmıyor, hele o hoca yokmu hoca:pr: :cherry: mesela mustafa abim eminim çarşamba günü tepsiyle gelecektir:cherry: düşünceli abim benim.
bu arada turgay abim görünmüyor pek, mersedes muzafferiminde sesi çıkmıyor:silent: nerelerde bu adamlar, başka MT yemi transfer oldular nooldu:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 PM ----------



:queen: :queen: :queen: harbi bombaymış:queen:

Gürsel abi çarşamba günü tepsiyi sanırım ben getirmek durumunda kalacağım. Asıl korktuğum konu mantı fotoğrafları aslında :cherry:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel bir günde,günaydın sevgili dostlarım.

Temelin cok güzel bir karisi varmis.
Koydeki butun erkekler karisini gorunce ic cekerlermis.
Bir sure sonra kadin koydeki erkeklerle beraber olmaya baslamis.
Evin onunde uzun kuyruklar olusmus.
Bunu goren Temelin arkadaşı Dursun dayanamamıs
Temele:
Ula Temel karinin neler yaptigini gormuyor musun?
Bu kadını neden boşamıyorsun. ?
Temel sinirli bir sekilde cevap vermis.
Ula kariyi boşayayım de diğerleri gibi sıraya mi gireyim?


saat:03.08 azgurbuz,nöbetçi MT.'li.:queen:


Bora abime ve Sevgili Eşine saygılarımı sunuyorum, bir tanesiniz siz!!! :cat:

afiyet şeker olsun kardeş,sende bir tanesin.:cat:bu arada motorun hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız binmek nasip olsun.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Dostlar,

Adana'da B ehliyet sahibi birisine A2 için tavsiye edebileceğiniz sürücü kursu var mı? Devam mecburiyeti olmayan veya (iyi-kötü) biraz sürüş dersi verenler puanları toplar...
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Dostlar,

Adana'da B ehliyet sahibi birisine A2 için tavsiye edebileceğiniz sürücü kursu var mı? Devam mecburiyeti olmayan veya (iyi-kötü) biraz sürüş dersi verenler puanları toplar...

bu konuda sana yardımcı olurum.alooo de bana:bounce:yalnız yapılan hizmetin bedeli olur.bunuda senden alırım.okadarrrrr:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:43 AM ----------

Sevgili arkadaşlar, şimdi bir konu paylaşağım sizinle ama kızmak küsmek yok baştan söyleyeyim.
Bugün yeni motorumuzu teslim almaya gittik Bora abi ile. Dönüşte Bora abi bir sürpriz yaptı ve beni yemeğe davet etti. Çok naz etmeden kabul ettim. İyiki de kabul etmişim; Kayseri'ye çok gittim ama ben böyle bir mantı yemedim abicim. Bora abime ve Sevgili Eşine saygılarımı sunuyorum, bir tanesiniz siz!!!
:cat:

IMG00076-20091023-1943.jpg


IMG00077-20091023-1943.jpg

VAYYYYYY memedim enayiiiiii kardeşim sana hazır mantıyı yedirmişler.bora ne anlar kayseri mantısındaaann,adana mantısını yediğin için kayseri mantısından farklıdır:queen::queen:
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
bu konuda sana yardımcı olurum.alooo de bana:bounce:yalnız yapılan hizmetin bedeli olur.bunuda senden alırım.okadarrrrr:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:43 AM ----------

Sevgili arkadaşlar, şimdi bir konu paylaşağım sizinle ama kızmak küsmek yok baştan söyleyeyim.
Bugün yeni motorumuzu teslim almaya gittik Bora abi ile. Dönüşte Bora abi bir sürpriz yaptı ve beni yemeğe davet etti. Çok naz etmeden kabul ettim. İyiki de kabul etmişim; Kayseri'ye çok gittim ama ben böyle bir mantı yemedim abicim. Bora abime ve Sevgili Eşine saygılarımı sunuyorum, bir tanesiniz siz!!!
:cat:

IMG00076-20091023-1943.jpg


IMG00077-20091023-1943.jpg

VAYYYYYY memedim enayiiiiii kardeşim sana hazır mantıyı yedirmişler.bora ne anlar kayseri mantısındaaann,adana mantısını yediğin için kayseri mantısından farklıdır:queen::queen:

Yapma yahu Muzaffer abi. Sanmıyorum el yapımına benziyordu. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 PM ----------

Mehmet'ime bak ya...Afiyet olsun ne kaygı ediyorsun :cat:

Saol Zafer abi. Ne bileyim tepkilerden çekiniyorum. Yoksa yayınlayacak onlarca fotoğraf oluyor elimde :)))
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
63
:rendeer:selam dostlar:rendeer:memetim hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin:rendeer: bora abi afiyet olsun götürr mantıları :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 PM ----------

muzaffer abi bakya lokmayı götürüyorlar
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
adaşım bu ara sesin çok çıkmaya başlamış. vakitsiz öten horozun kellesini gırrrrt diye götürürler. anladınmı benim çakkkkkkkma adaşım.:queen::queen::queen:

çakma adaşım bakıyorum yazı yazmayı öğrenmişsin:bounce:, aferin kendini geliştir tabi, hep öyle kalacak halin yok ya :cherry: :queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,az önce tv.de duydum,bu gece saatler 1 saat geri alınıyor.unutmayınız !!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst