[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Selam arkadaşlar...

Bu haftaki gezi programımı açıklıyorum....Cumartesi 12:00 da benim evin önünden hareket,bürücek yaylasında konaklama + sabah öğle akşam yemek....pazar akşamı dönüş....Katılanlar ben , annem , abim ve eşi , yeğenlerim.....Tahmini km gidiş dönüş 160 ...Hava durumunun geziyi iptali söz konusu değil......Tüm dostlarıma iyi bir hafta sonu diliyorum....

maşallah,maşaaallah.:cyclopsan:pale:

tünaydın millet bu hafta maşallahı var adana mt nin gezi düzenleyen düzenleyene hep birlikte neden gidilmiyorda herkes ayrı ayrı gidiyor şaşırdım:silent:
bora abi sayende hersabah çok gülüyorum yaa emeğine sağlık:rendeer:

birbilebilsem.:silent: fıkraları bir sen birde b.cengiz okuyor herhalde.:silent:fıkralar için;birşey değil.

arkadaşlar meraba ben delıkçi muhittin selamlar . budan sonra bende burdayım

merhaba muhittin,hoşgeldin kardeş.

kozana gelemem motorum çıkmayabilir,grenajınıda boyaya verdim size şimcikten iyi eğlenceler afiyet olsun derim ayriyetten sevgili Tekin abime sevgi ve selamlarımı iletirsiniz

boracım sabah sabah stres atmak kadar güzel bişey yok teşekkürler

yetişir yetişir.fıkralar için;birşey değil kardeş,maksat arkadaşlarımız,güne tebessümle başlasınlar.

günaydınların en güzeli sizlere olsun.sevgili arkadaşlar bu haftaki gezi proğramı şöyledir.....güzergahımız... Mersin... kıl çadırda kahvaltı...akyar koyu deniz keyfi....8.30.moladan hareket....gidenler.. ben ve eşim,turgay abi,sel mustafa,koluman muzo,gökhan,hayati,hayabusa muhittin,nuri abim,tekfen mesut,hayabusa hakan,zafer,albay haluk,ümit,....şimdilik kişiler böyle hava şartları müsade ederse tabi(bir aksilik çıkmazsa).gelmek istsyenler bana özel msj çekebilirler...L.G.K.H.V

maşallah,maşallaaaaaah.:pale:
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
İyi akşamlar Adana MT. Bugün Silifke tarafından Adana istikametine seyir halindeyken gözüme Narlıkuyu levhası çarptı. Bende yola ara verip meşhur Narlıkuyu lokmacısına bir uğrayayım dedim. Lokmalar her zamanki gibi mükemmeldi ama boğazımdan geçmediğini hissettim ve bir paket yaptırıp Çelik Gürsel'i ziyarete gittim. Bora abim saolsun bizi kırmadı ve davetimizi kabul etti veee hep birlikte lokma yedik. :)
Bu arada Mustafa abi geçen pazar gerçekleştirdiği bir baskından bahsetti!
:mrgreen:

IMG00062-20091022-1318.jpg


IMG00064-20091022-1319.jpg


IMG00065-20091022-1341.jpg


IMG00066-20091022-1342.jpg


IMG00067-20091022-1354.jpg


IMG00069-20091022-1522.jpg


IMG00070-20091022-1522.jpg


Bu arada bugün Bora abi ile gidip scooter aldık bir tane. Pazar günü 60-70 takip edeceğim sizi. Yalnızda olmayacağım Haluk abi ile scooter kardeşliği kurduk.

Gitti VFR Mehmet geldi Bianchi Mehmet (En azından bir süre)...
Hadi hayırlısı....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sevgili mehmet kardeşimize,bu nazik düşüncesinden dolayı teşekkür ederim.:rendeer:


güncelleme.

DUYURU
dün akşam ki toplantımızda,mersin tarafından sıkılan arkadaşlarımızın önerisi üzerine,hem uygun mesafe hemde biraz ekonomik bir gezi olması düşüncesi ile,KOZAN'da sabah ciğer yiyelim,sonrasında da,DAĞILCAK'ta çay ve sohbet dendi.hava yağışsız olursa,bu pazar günü,böyle bir gezi düşünülüyor.
ROTA:KOZAN + DAĞILCAK
TAHMİNİ KM:GİDİŞ-DÖNÜŞ 200 KM.
HAREKET SAATİ:9.00
BULUŞMA YERİ:GALERİA MİGROS ÖNÜ.

1-bora ve eşi,
2-ç.gürsel ve eşi,
3-hüseyin,
4-haluk,
5-emre,
6-k.çengis,
7-vfr mehmet ve kız kardeşi,
8- ?
9- ?
10- ?
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
78
selamlar arkadaşlar,okulumun bitmiş olması dolayısıyla adanama dönmüş bulunmaktayım.eğerki kabul görürse,hem tanışmak hem de gezinize katılmak amacıyla pazar günü yapılacak olan organizasyona katılmak istiyorum.saygılar..
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Sevgili Mehmet scooter hayırlı olsun, kardeşliğinizde bende varım :cat:

Haluk ciğerim biletler noooldu bie; ararım dedin yalan çıktı :salut:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Ne demek efendim, benim için bir zevkti! :)

zevkini anlamam okadar.ayrıca şu KUYRUK OLAYINI UNTMA.okadar:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 PM ----------

selamlar arkadaşlar,okulumun bitmiş olması dolayısıyla adanama dönmüş bulunmaktayım.eğerki kabul görürse,hem tanışmak hem de gezinize katılmak amacıyla pazar günü yapılacak olan organizasyona katılmak istiyorum.saygılar..
hoşgeldin.bora bey size yardımcı olacaktır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 PM ----------

Sevgili Mehmet scooter hayırlı olsun, kardeşliğinizde bende varım :cat:

Haluk ciğerim biletler noooldu bie; ararım dedin yalan çıktı :salut:

yazık sana zaferim şu haluğu bir sen tanımamışsın.:pr:
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
boğazınızda kalsın emiiii.ayıptır yahuuuu.bundan sonra be yokummmm.okadar

Muzaffer abi sensiz hiç tadı yoktu inan tatlının. Kuyruk operasyonu ile birleştirir gönlünü alırız abicim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:58 PM ----------

Sevgili Mehmet scooter hayırlı olsun, kardeşliğinizde bende varım :cat:

Haluk ciğerim biletler noooldu bie; ararım dedin yalan çıktı :salut:

Teşekkürler Zafer abi. Hakikaten sende de scooter vardı değil mi?
Birde pazar günü scooter bineceğim dersen tadından yenmez...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 AM ----------

Haluk abi, Zafer abi Cumartesi günü bende geleceğim sizinle haberiniz olsun!
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Muzaffer abi sensiz hiç tadı yoktu inan

[/COLOR]Haluk abi, Zafer abi Cumartesi günü bende geleceğim sizinle haberiniz olsun!
hayırdır gizli gezimi var yine.... ulen bu sitede kim gizli gezi yapmıştaaaa yakalanmamış hıııııııııııııı.sizi gidi kurnazlar siziiiiiii:pr:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ayıp etmişsin mehmetim:pr: ben neden aranmadım, herkes aranmış, çakma gürsel bile götürmüş lokmayı:pr: ayıp ayıp, ve siz lokmayı götüren lokmacılar, hepinizi ayrımsız kınıyorum

yeni motoruna gelince:
HAYIRLI OLSUN, GÜLE GÜLE BİN MEHMETİM

gezi duyurumuz:mrgreen:
bu arada bende gezi düzenliyorum sitedaşlarım:).sonra yok görmedim yok duymadım demeyin:mrgreen:
yumurtalığa balık tutmaya:cat:, levrekler çupralar bu kardeşinizi bekliyor, kimse engel olmasın gidecem.ben gitmezsem balıklar acından helak olacak yavvv:mrgreen:
hepinizi öpüyorum bensiz güzel geziler diliyorum:rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
ayıp etmişsin mehmetim:pr: ben neden aranmadım, herkes aranmış, çakma gürsel bile götürmüş lokmayı:pr: ayıp ayıp, ve siz lokmayı götüren lokmacılar, hepinizi ayrımsız kınıyorum

yeni motoruna gelince:
HAYIRLI OLSUN, GÜLE GÜLE BİN MEHMETİM

gezi duyurumuz:mrgreen:
bu arada bende gezi düzenliyorum sitedaşlarım:).sonra yok görmedim yok duymadım demeyin:mrgreen:
yumurtalığa balık tutmaya:cat:, levrekler çupralar bu kardeşinizi bekliyor, kimse engel olmasın gidecem.ben gitmezsem balıklar acından helak olacak yavvv:mrgreen:
hepinizi öpüyorum bensiz güzel geziler diliyorum:rendeer:

Gürsel abi vallahi utandırdın bizi. Ben en kısa zamanda bütün Adana MT yi bir araya toplayıp kuyruk operasyonu yapayım. Ancak öyle affedilirim herhalde :salut:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gezi duyurumuz:mrgreen:
bu arada bende gezi düzenliyorum sitedaşlarım:).sonra yok görmedim yok duymadım demeyin:mrgreen:
yumurtalığa balık tutmaya:cat:, levrekler çupralar bu kardeşinizi bekliyor, kimse engel olmasın gidecem.ben gitmezsem balıklar acından helak olacak yavvv:mrgreen:

:queen::queen::queen:



Muzaffer abi sensiz hiç tadı yoktu inan tatlının.

yoook valla harikaydı lokmalar.:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Teşekkürler Zafer abi. Hakikaten sende de scooter vardı değil mi?
Birde pazar günü scooter bineceğim dersen tadından yenmez...

Pazar günü uzun yol imkansız :salut:

hayırdır gizli gezimi var yine.... ulen bu sitede kim gizli gezi yapmıştaaaa yakalanmamış hıııııııııııııı.sizi gidi kurnazlar siziiiiiii:pr:

Gezi değil, Efes Blues Festivali...Bekleriz :bounce:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın millet.

Doktorun biri yeni bir muayene açmış. Kapıya yazmış...
"Vizite ücreti 100 Dolar. İyileştirmediğimiz hastaya beş mislini veriyoruz..."
Vizite pahalı ama, doktor gerçekten doktor...
Her gelen hasta iyileşip gidiyor...
Doktorun ünü her geçen gün artıyormuş...
Uyanığın biri doktora gidecek, iyileşmeyecek ve beş misli parayı geri alacak ya, kapıyı çalmış...
"Doktor! Ağzımın tadı hiç yok... Öyle kötüyüm ki, hiçbir şeyin
tadını alamıyorum..."
Doktor... Adama şöyle bir bakmış, hemşireye seslenmiş:"
Hemşire hanım! Sekiz numaralı kutuyu getirin"
Hemşire adama uzatmış kutuyu, adam, bir kaşık içindekinden yemiş ve anında tükürmüş...
"Ama Bu bok!!!!!"

Doktor sakin, "Evet! İyileştiniz. Tad alıyorsunuz artık.."
Adam, parayı ödemiş sinirleri tepesinde gitmiş...
Aradan birkaç ay geçmiş. büyük bir hırsla yeniden kapısına dayanmış doktorun...

"Doktor bey, ben de hafıza kaybı başladı... Herşeyi unutuyorum...!"
Doktor, adama şöyle bir bakmış yine, hemşireye dönmüş, "Kızım, sekiz numaralı kutuyu getirir misin?" demiş.

Adam, hemen itiraz etmiş, "Ama, o kutuda bok var!"...
Doktor, "Doğru! Bakın, hafızanız da yerine geldi!...."

Adam, ağlamaklı, hırsla ödemiş parayı çıkmış dışarı...
Kurmuş da kurmuş intikam planlarını... Birkaç ay sonra.."
Doktor! Ben de iktidarsızlık başladı... Durumum kötü, hiçbir şey yapamıyorum..."

Doktor adamı gözüyle şöyle bir inceleyip, "Hemşire hanım sekiz numaralı kutuyu getirir misin" diye seslenince, adam, tüm hırsıyla, "S.cem, seni de sekiz numaralı kutunu da, seni de sekretrinide ..." diye bağırmış..

Doktor gayet sakin, "Geçmiş olsun! Artık yapabiliyorsunuz!!!!!!!!!":queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst